Νέα μοντέλα

Porsche 911 Carrera

Μπορεί να μας αφαιμάξουν με το «φόρο αλληλεγγύης», το «τέλος επιτηδεύματος», το «τέλος ακινήτων», το επιπλέον «φόρο αυτοκινήτων» άνω των 2000 κ.εκ.» και τους λοιπούς φόρους εφευρέσεις, όμως φόρο στα όνειρα, προς το παρόν, δεν πρόκειται να μας βάλουν.

Η παράδοση συναντά τον νεωτερισμό στη νέα Porsche 911 Carrera.

Μπορεί να μας αφαιμάξουν με το «φόρο αλληλεγγύης», το «τέλος επιτηδεύματος», το «τέλος ακινήτων», το επιπλέον «φόρο αυτοκινήτων» άνω των 2000 κ.εκ.» και τους λοιπούς φόρους εφευρέσεις, όμως φόρο στα όνειρα, προς το παρόν, δεν πρόκειται να μας βάλουν.

Σε πείσμα του φόρου πολυτελείας στα «ακριβά» αυτοκίνητα και τη στροφή του όποιου αγοραστικού κοινού στα μικρά σε όγκο και κυβισμό οχήματα, θα αναφερθώ σήμερα σε ένα μοντέλο που στα 48 του χρόνια, έχει γράψει ξεχωριστή ιστορία στο κόσμο της αυτοκίνησης.

Η νέα Porsche 911 Carrera, η οποία κοσμεί το περίπτερο της γερμανικής μάρκας στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και είναι έτοιμη για το εμπόριο, είναι νεότερη από ποτέ. Πλήρως ανασχεδιασμένη, επανέρχεται στο προσκήνιο με την επίπεδη, λεπτή σιλουέτα της και τις προσεγμένες λεπτομέρειες για να κάνει το…Υπουργείο Οικονομικών να ψάχνεται!

Παράστημα

Κομψή και ντελικάτη, διαθέτει κατά 10 εκ. μακρύτερο μεταξόνιο και χαμηλωμένο ύψος, που σε συνδυασμό με τους έως 20 ιντσών τροχούς, υπογραμμίζουν τη σπορ της εμφάνιση. Κοιτάζοντας την 911 από μπροστά, ξεχωρίσουν τα φαρδιά «τοξωτά» φτερά που χαρακτηρίζουν κάθε 911 και τονίζουν το φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο.

Οι ανασχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέπτες είναι τοποθετημένοι στο άνω άκρο της πόρτας, και δεν στηρίζονται πλέον στην τριγωνική επιφάνεια που ενώνει πόρτα και παρμπρίζ, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Επίσης, το ολοκαίνουργιο ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο και χάλυβα, μείωσε το βάρος έως και κατά 45 κιλά, εξασφαλίζοντας παράλληλα σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία. Ταυτόχρονα, έγινε και πιο αεροδυναμική, με την κλασική τμηματικά εκτεινόμενη πίσω αεροτομή.

Στα ενδότερα

Οι σχεδιαστές της Porsche δημιούργησαν ένα εσωτερικό που παραπέμπει στην Porsche Carrera GT. Η κεντρική κονσόλα ανασηκώνεται έως το μπροστινό μέρος, ενώ ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται σκόπιμα κοντά στο τιμόνι, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Όπως στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό υπάρχουν τα κλασικά στοιχεία της Porsche: ο πίνακας οργάνων με τα πέντε στρογγυλά όργανα – ένα από τα οποία περιλαμβάνει υψηλής ανάλυσης οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο και ο διακόπτης του κινητήρα αριστερά του τιμονιού.

Επιδόσεις
Οι νέες 911 Carrera και Carrera S βάζουν τον πήχη των επιδόσεων, ενώ καταναλώνουν κάτω από τα 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (μείον 16% από πριν). Μεταξύ άλλων, αυτό επιτυγχάνεται με το σύστημα Start/Stop, την ανάκτηση ενέργειας του ηλεκτρικού συστήματος, το επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης.

Εν συντομία…

Η 911 Carrera με το νέο κινητήρα μπόξερ των 3.4 lt - 350 hp, με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων PDK καταναλώνει μόλις 8,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 194 γρ./χλμ. CO2. Η Carrera S με κινητήρα μπόξερ 3.8 lt - 400 hp, έχει κατανάλωση 8,7 λ./100 χλμ. και εκπομπές 205 γρ./χλμ.

Με το κιβώτιο PDK η Carrera S επιταχύνει σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ πατώντας το κουμπί Sport Plus του προαιρετικού πακέτου εξοπλισμού Sport Chrono, ο χρόνος αυτός μειώνεται στα 4,1 δευτ. Στη νέα 911 ανάλογα με το μοντέλο, διατίθενται συστήματα ενεργού ελέγχου στο βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό, τα οποία ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το σύστημα ενεργού ελέγχου των αντιστρεπτικών δοκών Porsche Dynamic Chassis Control, το οποίο διατίθεται για πρώτη φορά με την 911 Carrera S.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x