F1

Αποχαιρετούν την Ευρώπη στον «Ναό της ταχύτητας»

Όταν η ιστορία συναντά την ταχύτητα και αυτά συνδέονται με την επιθυμία των ομάδων να εγκαταλείψουν την Ευρώπη με νίκη, τότε το αποτέλεσμα μόνο συναρπαστικό μπορεί να είναι! Και αυτό περιμένουμε το προσεχές Σαββατοκύριακο στο 13ο γκραν πρι της Φόρμουλα 1 στην πίστα της… Μόντσα.

Όταν η ιστορία συναντά την ταχύτητα και αυτά συνδέονται με την επιθυμία των ομάδων να εγκαταλείψουν την Ευρώπη με νίκη, τότε το αποτέλεσμα μόνο συναρπαστικό μπορεί να είναι! Και αυτό περιμένουμε το προσεχές Σαββατοκύριακο στο 13ο γκραν πρι της Φόρμουλα 1 στην πίστα της… Μόντσα.

Το κυνήγι του τίτλου πλέον αποτελεί ένα όνειρο για τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος, αφού ο Σεμπάστιαν Φέτελ κρατά με το ένα χέρι το δεύτερο Παγκόσμιο. Ωστόσο, οι πιλότοι θέλουν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στο τελευταίο Ευρωπαϊκό γκραν πρι.

Από το 1921 ο «Ναός της ταχύτητας» προσφέρει πολλές συγκινήσεις, καθώς η μορφολογία της πίστας απαιτεί ιδιαίτερο στήσιμο των μονοθεσίων, αλλά και ιδιαίτερη οδηγική ικανότητα. Οι υψηλές ταχύτητες και τα φρένα που ακολουθούν ταλαιπωρούν τα μονοθέσια, αλλά και τους μηχανικούς που πρέπει να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, έξι γκραν πρι πριν την αυλαία του πρωταθλήματος.

Πενήντα τρεις γύροι είναι αρκετοί για να κρίνουν τον νικητή, ο οποίος θα έχει διανύσει συνολικά 306.720 χιλιόμετρα, καθώς το μήκος της ιταλικής πίστας είναι 5.793 χλμ.

Η πρώτη στροφή μετά την καρό σημαία είναι και η πιο αργή από τις 11 του σιρκουί. Οι πιλότοι έχοντας πρώτη στο κιβώτιο ταχυτήτων πέφτουν στα 86 χλμ. την ώρα ταχύτητα που είναι η πιο χαμηλή της πίστας. Οι υπόλοιπες δέκα στροφές λόγω της μορφολογίας τους, δεν απαιτούν πολλά… φρένα.

Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ. την ώρα, ενώ στη στροφή 11 τα μονοθέσια μπαίνουν με τετάρτη στο κιβώτιο, την ώρα που το κοντέρ τους δείχνει 215 χλμ. την ώρα.

Πέρα από τη μορφολογία της πίστας η γενική ατμόσφαιρα που επικρατεί δημιουργεί ένα ιδιαίτερο συναίσθημα στους πιλότους και ιδιαίτερα στους Αλόνσο και Μάσα, αφού τρέχουν εντός έδρας.

«Το να κερδίζεις στην Μόντσα είναι απίστευτο και αν κερδίζεις, οδηγώντας το κόκκινο μονοθέσιο, τότε είναι ακόμη πιο υπέροχο.Το να είσαι στο βάθρο και να βλέπεις τους χιλιάδες θαυμαστές με τα κόκκινα μπλουζάκια και τις κόκκινες σημαίες είναι απλά ένα καταπληκτικό συναίσθημα. Ο μοναδικός μας σκοπός είναι ίδιος με πέρυσι, δηλαδή να κερδίσουμε», ανέφερε ο Αλόνσο.

«Σίγουρα είναι ένα πολύ σημαντικό σαββατοκύριακο για εμάς, θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς, για την ομάδα και περισσότερο από όλα για τους φίλους μας. Το αποτέλεσμα στο Σπα δεν ήταν ότι καλύτερο και οι χαμηλές θερμοκρασίες επιβάρυναν την κατάσταση των ελαστικών μας. Στη Μόντσα θα έχουμε τις ίδιες γόμες, αλλά ευτυχώς οι θερμοκρασίες θα είναι πιο υψηλές», τόνισε ο Μάσα,

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει το 2004 από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο. Πέρυσι, ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ είναι ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες (1996,1998,2000,2003 και 2006).

Κάντε μία βόλτα με τον Μαρκ Γουέμπερ στην πίστα της Μόντσα:



Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x