Stoiximan Super League

Μώραλης: «Είναι απαρχαιωμένος τρόπος τα εκδοτήρια»

Διευκρινήσεις για την επιλογή της ΠΑΕ Ολυμπιακός να διαθέτει τα εισιτήρια μέσω διαδικτύου και όχι μέσω εκδοτηρίων έδωσε ο Γιάννης Μώραλης μιλώντας στον NOVAΣΠΟΡ FM 94,6. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ διευκρίνισε ότι η επιλογή του διαδικτύου γίνεται καθώς θεωρείται καλύτερη και με λιγότερα προβλήματα, με κριτήριο την όσο το δυνατό λιγότερη ταλαιπωρία των οπαδών της ομάδας.

Διευκρινήσεις για την επιλογή της ΠΑΕ Ολυμπιακός να διαθέτει τα εισιτήρια μέσω διαδικτύου και όχι μέσω εκδοτηρίων έδωσε ο Γιάννης Μώραλης μιλώντας στον NOVAΣΠΟΡ FM 94,6. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ διευκρίνισε ότι η επιλογή του διαδικτύου γίνεται καθώς θεωρείται καλύτερη και με λιγότερα προβλήματα, με κριτήριο την όσο το δυνατό λιγότερη ταλαιπωρία των οπαδών της ομάδας.

Οι δηλώσεις του Γιάννη Μώραλη στο NOVAΣΠΟΡ FM 94.6 :

«Το sold out έγινε πάρα πολύ γρήγορα, αυτό είναι δεδομένο. Έγινε εντός τριών τετάρτων περίπου. Εγώ όμως θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα –δικαιολογημένα αν θέλετε- κάποια παράπονα και πικρία φιλάθλων μας που δεν μπορούν να βρουν εύκολα εισιτήριο σε τέτοιου είδους αγώνες.

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι οι επιλογές της ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι δύο… Η μια είναι τα όποια εισιτήρια υπάρχου να βγουν στα εκδοτήρια και η άλλη να βγουν στο διαδίκτυο.

Πολλοί φίλαθλοι διαφωνούν και λένε ότι είναι λανθασμένη η άποψη να μην τα βγάζουμε στα εκδοτήρια. Αντιλαμβάνεστε όμως ότι όταν ένας αριθμός 1500 εισιτηρίων βγουν στα εκδοτήρια προς διάθεση ο κόσμος που θα μαζευτεί είναι πολλαπλάσιος. Αυτό νομίζω είναι απολύτως κατανοητό. Και θα είναι αρκετά πολλαπλάσιος. Ενδεχομένως να μαζευτούν έξι, επτά, οκτώ χιλιάδες κόσμος για να διεκδικήσουν αυτά τα εισιτήρια. Άρα θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη ταλαιπωρία και εισιτήριο θα πάρει ένας στους είκοσι, αν θέλετε… Γιατί έχοντας το δικαίωμα κάθε φίλαθλος να πάρει δύο εισιτήρια, θα πάρουν εισιτήρια οι 700-800 πρώτοι και οι υπόλοιποι να περιμένουν πόσες ώρες στα εκδοτήρια και τελικά να μην πάρουν το «μαγικό χαρτάκι» όπως συνήθως λέγεται…

Η επιλογή μας είναι, και φυσικά δεν είναι η καλύτερη για τους φιλάθλους, ούτε για εμάς τους ίδιους και η σκέψη μας εν πάση περιπτώσει, ότι είναι πιο εύκολο να ταλαιπωρείται κάποιος στο διαδίκτυο, ή από το σπίτι του, ή από τον χώρο εργασίας του μπροστά από έναν υπολογιστή, με πολύ μικρές πιθανότητες να βρει ένα εισιτήριο γιατί ο αριθμός είναι πάλι ο ίδιος, από το να στήνονται και πάλι στα εκδοτήρια.

Πιστεύουμε ότι είναι ένας απαρχαιωμένος τρόπος διάθεσης εισιτηρίων και δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα σε όλους και κυρίως στους φιλάθλους. Αντιλαμβάνεστε ότι για να πάρει κάποιος εισιτήρια στα εκδοτήρια πρέπει να μην έχει εργασία, γιατί δεν μπορεί διαφορετικά να στηθεί κάποιος από τις 7-8 το πρωί που μαζεύεται κάποιος κόσμος, και φυσικά είναι και τα άτομα από την επαρχία τα οποία δεν μπορούν να παραλάβουν καθόλου.

Και οι δύο τρόποι διανομής έχουν προβλήματα. Κατά την γνώμη μας λιγότερα προβλήματα έχει ο τρόπος διανομής μέσα από το διαδίκτυο.

Το άλλο που θα ήθελα να διευκρινίσω επειδή διαβάζουμε σε πολλά site και πολλοί φίλαθλοι επικοινωνούν μαζί μας, είναι ότι δεν είχε «πέσει» το δίκτυο του Ολυμπιακού. Ούτε έπεσε με τη Μαρσέιγ, ούτε με την σημερινή διάθεση για το παιχνίδι με την Ντόρτμουντ.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι τμηματικά εξυπηρετούνται οι φίλαθλοι. Υπάρχει μια φραγή, είναι στην αναμονή οι φίλαθλοι και μπαίνουν σταδιακά προκειμένου να εξαντλήσουν τα εισιτήρια. Δεν είμαι τεχνικός για να μπω σε λεπτομέρειες. Όμως θα ήθελα να γνωρίζουν οι φίλαθλοι ότι κι εμείς προβληματιζόμαστε και για εμάς είναι μια δύσκολη και δυσάρεστη περίπτωση να έχουμε παράπονα από φιλάθλους μας, αλλά είναι μονόδρομος. Είναι πέντε παιχνίδι κάθε χρόνο, του Τσάμπιονς Λιγκ και να βάλω και αυτό με τον Παναθηναϊκό, τα πολύ εμπορικά που δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνει με άλλον τρόπο η διανομή.

Αυτό γίνεται σε όλες τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις. Υπάρχουν πολλαπλά προβλήματα, σε όλες τις ομάδες, σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις διοργανώσεις. Αυτό εγώ ήθελα να ξεκαθαρίσω: ότι δεν έχουμε πολλές επιλογές.
Επαναλαμβάνω… Αντιλαμβανόμαστε και τα παράπονα και την πικρία των φιλάθλων που στήνονται από το πρωϊ προκειμένου να μπει στο διαδίκτυο, στο σάιτ μας για να διεκδικήσει ένα εισιτήριο και δεν τα καταφέρνει αλλά δεν έχουμε πολλές επιλογές. Η άλλη μας επιλογή που είναι τα εκδοτήρια σας εξήγησα έχει πολλαπλάσια προβλήματα από αυτή με το διαδίκτυο.

Και το τελευταίο που θα ήθελα να πω είναι ότι για αυτό συνεχίζουμε τη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας, φυσικά είναι κατανοητό πως δεν μπορούν όλοι να αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας, όμως υπάρχουν τέτοια εισιτήρια ακόμα, με τιμές τέτοιες, που αναλογούν περίπου σε 40€ ανα αγώνα και φυσικά υπάρχουν και οι δόσεις γιατί είναι κατανοητό ότι δεν μπορεί να πάει να δώσει ένα φίλαθλος 575 ευρώ μετρητά για να πάρει ένα διαρκείας σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο. Υπάρχουν, όμως 12 δόσεις με τις οποίες μπορούν ακόμη να εξυπηρετηθούν οι φίλαθλοι. Και διατίθεται ακόμη και θα διατίθενται τις υπόλοιπες ημέρες μέχρι να αρχίσουν τα παιχνίδια για να μπορέσουμε να λύσουμε ορισμένα τέτοια προβλήματα.

Καταλαβαίνω όσους φίλαθλους λένε ότι το Καραϊσκάκη είναι μικρό για τέτοιους αγώνες, είναι μικρό αλλά παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίσαμε και στο ΟΑΚΑ όταν παίζαμε σε τέτοιου είδους παιχνίδια. Αυτά ήθελα να διευκρινίσω γιατί δεν θέλουμε οι φίλαθλοι να νομίζουν ότι στον Ολυμπιακό είμαστε αναίσθητοι. Ούτε είμαστε αναίσθητοι, ούτε είμαστε τρελοί να κάνουμε έναν τέτοιο τρόπο διανομής εισιτηρίων. Είναι εξαιρετικά δύσκολο και δεχόμαστε όποια πρόταση φιλάθλου έχει να μας κάνει για έναν διαφορετικό τρόπο, όχι όμως αυτών των εκδοτηρίων.


-Εάν υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει νέα διάθεση εφόσον επιστραφούν εισιτήρια:
«Από τον περσινό αγώνα με τον Παναθηναϊκό ο οποίος ήταν και ο ποιος εμπορικός αγώνας, καθώς δεν είχαμε ευρωπαϊκές υποχρεώσεις πέρσι, έχουμε τέσσερις χιλιάδες εισιτήρια λιγότερα. Αυτά είναι των φιλοξενουμένων, τα 1500 εισιτήρια που βάσει κανονισμών δικαιούται η UEFA και η ΤΕΑΜ των κενών ζωνών ασφαλείας κτλ.

Αυτό που με ρωτάτε είναι πιθανό να γίνει. Και σε αυτή την περίπτωση φανταστείτε το αποτέλεσμα. Ας υποθέσουμε ότι θα έρθουν λιγότεροι φιλοξενούμενοι φίλαθλοι. Θα έχουμε –ας πούμε- 400 εισιτήρια. Είναι δυνατόν ποτέ να βάλουμε στα εκδοτήρια 400 εισιτήρια, να έρθουν πέντε-έξι χιλιάδες φίλαθλοι και να ικανοποιηθούν οι 200 πρώτοι; Και αυτά θα διατεθούν με τον ίδιο τρόπο. Θα τα βάλουμε στο διαδίκτυο. Ο καθένας –πράγματι- θα πρέπει να ταλαιπωρηθεί και μέσα από το διαδίκτυο για να τα διεκδικήσει. Το πιθανότερο είναι να μην βρει. Θα πάρουν πάλι οι 200 πρώτοι και οι υπόλοιποι θα μείνουν εκτός. Είναι μονόδρομος –αν θέλετε υπάρχει και μια καλή πλευρά- ότι είναι sold out τα παιχνίδια, είναι μεγάλη η επιθυμία του Ολυμπιακού να δει την ομάδα, πιστεύει την ομάδα, και θέλει να την στηρίξει αλλά δυστυχώς δεν έχουμε την δυνατότητα να λειτουργήσουμε κάπως διαφορετικά.
Δεν έχουμε το ΟΑΚΑ για να έχουμε πολύ περισσότερες θέσεις.

Έχουμε κάνει την επιλογή να έχουμε ένα γήπεδο το οποίο στοους 25 αγώνες να έχουμε –αν θέλετε 30.000 κόσμο σε όλα τα παιχνίδια με προβλήματα σε 3-4 αγώνες παρά να είμαστε σε ένα γήπεδο όπως το ΟΑΚΑ με 64.000 θέσεις που ενδεχομένως να γέμιζε σε αυτά τα 4-5 παιχνίδια αλλά στα υπόλοιπα θα είχε 20-25 χιλιάδες με αποτέλεσμα να μην αυτή η ποδοσφαιρική έδρα που εμείς θέλουμε για τον Ολυμπιακό και που οι φίλαθλοί μας ήθελαν και ζητούσαν να έχουμε ένα γήπεδο που θα πάει μπροστά. Κι εάν το δούμε απολογιστικά το γήπεδό μας έχει αποδώσει»

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x