Γενικά

Ηγέτης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη η «Ελαστικά Pirelli»

Η «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.», ανέλαβε την εμπορική διαχείριση και εκμετάλλευση των αγορών: Κροατίας, Σερβίας, Βοσνίας, Μαυροβουνίου, Κοσσόβου, Αλβανίας και Π.Γ.Δ.Μ., χώρες οι οποίες προστίθενται στην Κύπρο και τη Βουλγαρία που είχαν περάσει νωρίτερα στον έλεγχο της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.».

Η «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.», ανέλαβε την εμπορική διαχείριση και εκμετάλλευση των αγορών: Κροατίας, Σερβίας, Βοσνίας, Μαυροβουνίου, Κοσσόβου, Αλβανίας και Π.Γ.Δ.Μ., χώρες οι οποίες προστίθενται στην Κύπρο και τη Βουλγαρία που είχαν περάσει νωρίτερα στον έλεγχο της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.».

Καθοριστικό ρόλο στην ανάληψη αυτών των δραστηριοτήτων έπαιξε η παρουσία του κυρίου Δημήτρη Παπαδάκου, ως επικεφαλής στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και Γενικού Διευθυντή της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.». Ο Έλληνας μάνατζερ άλλαξε ριζικά τη λειτουργία της εταιρείας στην Ελλάδα, επιδεικνύοντας αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα ειδικά στις δύσκολες εποχές που διανύει η αγορά στη χώρα μας.

Η σταδιακή διεύρυνση των πωλήσεων ελαστικών Pirelli στην Ελλάδα, ειδικά την τελευταία δεκαετία, η παροχή τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, η ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών και οι καινοτόμες ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, αποτέλεσαν τα εχέγγυα για την επέκταση των δραστηριοτήτων της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.» στις προαναφερόμενες χώρες.

Στόχος της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.», είναι η ανάπτυξη στις νέες αγορές, ανάλογου δικτύου με την Ελλάδα, προσφέροντας επίσης υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και όλη τη γκάμα των ελαστικών της Pirelli, η οποία είναι πλήρης και πρόσφατα ανανεωμένη. Πρωτοστατεί το νέο «πράσινο» οικολογικό ελαστικό Cinturato P1 για μικρομεσαία επιβατικά οχήματα, το οποίο πλαισιώνει το Cinturato P7, η σειρά Scorpion για SUV, όπως και η σειρά P Ζero για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

«Αποτελεί τιμή για εμένα αλλά και την “Ελαστικά Pirelli A.E.E.” την οποία εκπροσωπώ, η ανάθεση των αγορών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Προτεραιότητα αποτελεί η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, η οργάνωση του δικτύου πωλήσεων και εν γένει η ενδυνάμωση της εικόνας της μάρκας σε αυτές τις χώρες. Επιπρόσθετα, η συνεργασία με τη Formula 1 δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξη αυτών των αγορών», επισήμανε ο κύριος Δημήτρης Παπαδάκος.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x