Στο ιστορικό Σίλβερστοουν φιλοξενείται ο ένατος γύρος του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, εκεί όπου ο Αλόνσο οδηγεί την κούρσα. Για ένατη φορά μια Red Bull, αυτή του Μαρκ Γουέμπερ, εκκίνησε από την πρώτη θέση, δίπλα του βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο. Δείτε τη Live εξέλιξη του γκραν πρι από το www.sport-fm.gr
Εδώ μπορείτε να παρακολουθείτε την εικονογραφημένη εξέλιξη του βρετανικού γκραν πρι.
52/52: Αλόνσο, Φέτελ, Γουέμπερ, το βάθρο του Σίλβερστοουν
52/52: Ο Γουέμπερ πιέζει τον Φέτελ
50/52: Εντός δεκάδας ο Σουμάχερ
49/52: Αλόνσο, Φέτελ, Γουέμπερ, Χάμιλτον, οι πρώτοι τέσσερις
46/52: Στην τρίτη θέση ο Γουέμπερ
45/52: Ο Γουέμπερ πιέζει τον Χάμιλτον
42/53: Δεν έχει αρκετά κάυσιμα ο Χάμιλτον... θα επιλέξει άλλη χαρτογράφηση
42/52: Στα πιτ ο Μάσα, τέλος ο αγώνας του Μπάτον
41/52: Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, η πρώτη τριάδα
40:52: Στα πιτ ο Αλόνσο, ο οποίος περνά μπροστά από τον Φέτελ. Πρόβλημα ο Μπάτον
39/52: Στα πιτ οι Μάτον, Γουέμπερ
38/52: Ξανά στα πιτ Φέτελ και Χάμιλτον, ο Φέτελ περνά μπροστά από τον Βρετανό
37/52: Ο Αλόνσο οδηγεί την κούρσα
35/52: Στη δεκάδα η Renault του Πετρόφ
34/52: Οι μηχανικοί της McLaren λένε στον Χάμιλτον πως κάνει πολύ καλή δουλειά, κρατώντας πίσω του και τις δύο Red Bull
33/52: Άγρια μορφή έχει πάρει ο αγώνας, με τον Φέτελ να πιέζει τον Χάμιλτον
33/52: Ο Αλόνσο κάνει ταχύτερο γύρο
* Η Red Bull αντιμετώπισε πρόβλημα με τον πίσω γρύλο, κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ του Φέτελ
31/52: Αλόνσο, Χάμιλτον και Φέτελ οι πρώτοι τρεις!
* Η Red Bull για πρώτη φορά δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, δίνοντας την πρώτη θέση στον Αλόνσο
28/52: Φέτελ- Αλόνσο στα πιτ, ο Ισπανός πέρασε στα πιτ τις δύο Red Bull και είναι πρώτος
27/52: Με ένα έλαστικό λιγότερο ο Μπουεμί...
27/52: Στα πιτ και οι Γουέμπερ, Μάσα, Μπάτον
26/52 : Καταστροφικό πιτ για τον Ντι Ρέστα, έχασε τη θέση του από τον Πέρες
25/52: Τέλος ο αγώνας για Κομπαγιάσι
25/52: Στα πιτ ο Χάμιλτον, ξανά μαλακή γόμα
53/52: Ο Αλόνσο πιέζει τον Χάμιλτον και τον προσπερνά! Ξανά τρίτος ο Ισπανός
22/52: H Renault ζητά από τον Χάιντφελντ να πιέσει τους πιο αργούς πιλότους, την ώρα που ο Πετρόφ έχασε τη θέση του από τον Σουμάχερ
21/52: Ταχύτερος γύρος από τον Γουέμπερ, την ώρα που ο Αλόνσο κυνηγάει τον Χάμιλτον, ο οποίος με τη σειρά του κυνηγά τον Γουέμπερ
21/52: Ποινή δέκα δευτερολέπτων και στον Κομπαγιάσι
20/52: Ταχύτερος γύρος από τον Χάμιλτον
17/52: Στη δωδέκατη θέση ο Χάιντφελντ, ο οποίος δεχεται την πίεση του Αλγκουερσουάρι
16/52: Πολύ καλή η απόδοση του Ντι Ρέστα, ο οποίος μετά το πρώτο πιτ στοπ είναι έβδομος
16/52: Φέτελ, Γουέμπερ, Χάμιλτον, Αλόνσο, Μπάτον, Μάσα, οι πρώτοι έξι
* Ποινή στον Σουμάχερ
15/52: Ο Χάμιλτον πέρασε τρίτος! προσπερνώντας τον Αλόνσο
15/52: Ο Μπάτον τελικά πέρασε τον Βραζιλιάνο πιλότο, ο οποίος πλέον είναι πέμπτος...
15/52: Δεν μπορεί να ησυχάσει ο Μάσα, ο οποίος τώρα δέχεται την πίεση του Μπάτον
14/52: Στα πιτ ο Φέτελ, ξαναβγαίνει πρώτος με τη μαλακή γόμα. Ο χάμιλτον βρέθηκε μπροστά από τον Μάσα
13/58 Διαρροή καυσίμων για τον Τρούλι
12/52: Αλόνσο- Γουέμπερ στα πιτ, μαλακά ο Γουέμπερ. Και ο Χάμιλτον για αλλαγή ελαστικών
* Ο Σουμάχερ είναι 18ος...
12/52: Ο Φέτελ ανοίγει τη διαφορά, ενώ ο Γουέμπερ ξεμάκρυνε από τον Αλόνσο
10/52: Για ακόμη μία φορά ο Σουμάχερ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, χτύπησε πάνω στον Κομπαγιάσι. Ο Γερμανός συνεχίζει με τη μαλακή γόμα
10/52: Στα πιτ ο Σουμάχερ, την ώρα που ο Χάμιλτον έχει γεμίσει τους καθρέφτες του Μάσα, χωρίς ωστόσο να τον προσπερνά
9/52: Ο Χάμιλτον πιέζει τον τέταρτο Μάσα, ενώ ενημερώνει τους μηχανικούς του, πως προσέχει τα ελαστικά του
9/52: Ο Αλόνσο βρέθηκε πολύ κοντά στον Γουέμπερ και πίεζει για τη εύτερη θέση
8/52: Ο Αλόνσο γύρισε σε ρυθμό παρόμοιο με αυτόν του Φέτελ, την ώρα που οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονται
7/52: Ρόσμπεργκ και Πέρες δίνουν τη μάχη τους για την 12η θέση
6/52: Ο Σουμάχερ έχει μπει στη δεκάδα, την ώρα που οι δύο Renault ακόμη βρίσκονται στην 14η και 15η θέση με τους Χάιντφελντ και Πετρόφ, αντίστοιχα.
* Ο προβληματιμσός που επικρατεί είναι πότε θα αλλάξουν ελαστικά και αν πρέπει να τοποθετήσουν τη μαλακή γόμα
5/52: Ο Φέτελ οδηγεί την κούρσα, την ώρα που όλοι «φορούν» ενδιάμεσα ελαστικά
4/52: Μικρή έξοδο από τον Χάμιλτον, χωρίς ωστόσο να χάσει θέσεις
3/52: Φέτελ, Γουέμπερ, Αλόνσο, Μάσα, Χάμιλτον, οι πρώτοι πέντε, την ώρα που ο Γουέμπερ ξέφυγε από τον Αλόνσο
3/52: Το είπε και το έκανε, από τη δέκατη θέση ο Χάμιλτον τώρα βρίσκεται στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Μάσα.
2/52: Ο Χάμιλτον άρχισε την επίθεση, αφού προσπέρασε τον Ντι Ρέστα. Ο Μάσα ξανακέρδισε την τέταρτη θέση από τον Μπάτον
1/52: Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, καλή εκκίνηση από τον Φέτελ, πέρασε πρώτος, ο Μάσα έχασε θέση από τον Μπάτον, την ώρα που ο Αλόνσο πίεζει τον Γουέμπερ
15:00 : Ο γύρος σχηματισμού ξεκίνησε!
* Η πίστα σε λίγο θα αδειάσει, ώστε να ξεκινήσει ο γύρος σχηματισμού
* Σε λιγότερο από πέντε λεπτά αρχίζει η δράση
* Και ο Πρίγκιπας Χάρι στο Σίλβερστοουν, δήλωσε ενθουσιασμένος και πως υποστηρίζει τους Χάμιλτον- Μπάτον
14:45: To pitlane έχει κλείσει και η αντίστροφή μέτρηση έχει ξεκινήσει
* Οι φίλοι του Χάμιλτον έβαλαν τις περούκες τους και ανυπομονούν να τον δουν..
* Περίπου ένα τέταρτο πριν την εκκίνηση ο Μπάτον λέει πως υπάρχουν τμήματα της πίστας που υπάρχει νερό, την ώρα που αλλού είναι σχεδόν στεγνή
* Μικρή έξοδο είχε ο Σέρχιο Πέρες, στη στροφή 14, ο Μεξικανός επέστρεψε στα πιτ της Sauber
* Με τα ενδιάμεσα ελαστικά οι πιλότοι, στους δοκιμαστικούς γύρους
* Εδώ μπορείτε να δείτε τις εσωτερικές μάχες στις κατατακτήριες δοκιμές.
* «Να τα, πάλι βροχή, δεν ξέρω αν αυτό θα μας βοηθήσει», το σχόλιο του Νικ Χάιντφελντ.
14:30: Το pitlane άνοιξε, οι πιλότοι μπορούν να βγουν στην πίστα.
* Το σιρκουί του Σίλβερστοουν είναι το πρώτο που φιλοξένεισε το πρωτάθλημα της F1 το 1950. Φέτος οχτώ ομάδες αγωνίζονται εντός έδρας, ενώ και οι τρεις Βρετανοί πιλότοι (Χάμιλτον, Μπάτον και Ντι Ρέστα) θα εκκινήσουν εντός της πρώτης δεκάδας.
* Σε περισσότερη από μισή ώρα τα κόκκινα φώτα θα σβήσουν στο Σίλβερστοουν, μέχρι τότε ας πάρουμε μια γεύση από το βρετανικό σιρκουί με ξαναγό τον Μαρκ Γουέμπερ.
* Ο άστατος καιρός έπαιξε το ρόλο του στις κατακτήριες δοκιμές, ενώ οι πρώτες σταγόνες κάνουν και πάλι την εμφάνιση τους.
Το αλαλούμ σχετικά με τους κανονισμούς καλά κρατεί, αφού τα αφεντικά των ομάδων δεν δέχτηκαν την πρόταση της FIA. Στο βρετανικό γκραν πρι ο περιορισμός αναφέρει πως αφήνοντας το γκάζι ο πιλότος, μέσα στο διαχύτη θα πρέπει να υπάρχει καύσιμο σε ποσοστό 10%, έναντι 50% που ήταν πριν.
Δείτε αναλυτικά τη σειρά εκκίνησης
1.Γουέμπερ, Red Bull, 1:30.399
2. Φέτελ, Red Bull, 1:30.431
3. Αλόνσο, Ferrari, 1:30.516
4.Μάσα, Ferrari, 1:31.124
5.Μπάτον, McLaren, 1:31.898
6.Ντι Ρέστα, Force India, 1:31.929
7.Μαλδονάντο, Williams, 1:31.933
8.Κομπαγιάσι, Sauber, 1:32.128
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:32.209
10. Χάμιλτον, McLaren, 1:32.376
11. Σούτιλ, Force India
12. Πέρες, Sauber
13. Σουμάχερ, Mercedes
14. Πέτροφ, Renault
15. Μπαρικέλο, Williams
16. Χάιντφελντ, Renault
17.Κοβαλάινεν, Lotus Renault
18. Αλγουερσουάρι, Toro Rosso
19. Μπουεμ, Toro Rosso
20. Γκλοκ, Virgin
21. Τρούλι, Lotus
22. Ντ'Αμπρόσιο, Virgin
23. Λιούτσι, HRT
24. Ρικιάρντο, HRT
Και για τους ψαγμένους, πατήστε εδώ για να δείτε την εικονογραφημένη σειρά.
Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.