...Ή αλλιώς το μικρό που εντυπωσιάζει! Επειδή στις δύσκολες εποχές που διανύουμε και η μικρή λεπτομέρεια έχει τη σημασία της, το Fiat 500 Twinair Turbo αποτελεί μια ιδανική λύση! To sport-fm.gr οδήγησε το μικρό της Fiat και έμεινε με τις καλύτερες των εντυπώσεων...
Και από που να ξεκινήσω; Από την εξωτερική εμφάνιση; Την εσωτερική κομψότητα ή την ελάχιστη κατανάλωση, σε σημείο που σκέφτεσαι... μήπως έχει χαλάσει ο δείκτης;
Η Fiat στο Twinair έχει «φορέσει» έναν δικύλινδρο κινητήρα, 875 κ.εκ., ισχύος 85 ίππων που μπορεί η ήχος του να παραπέμπει σε… βέσπα, ωστόσο η κατανάλωση του θυμίζει... ποδήλατο.
Με τον εν λόγω κινητήρα η Fiat έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμων κατά 30% δεδομένων και του μικρότερου όγκου-βάρους, αλλά και των λιγότερων τριβών, ενώ και το σύστημα MultiAir, που καθορίζει πιο άμεσα την εισαγωγή αέρα στις βαλβίδες παίζει σημαντικό ρόλο.
Στη μείωση της κατανάλωσης συμβάλει πολύ και το σύστημα Start-Stop, που σβήνει τον κινητήρα αυτόματα σε στάση (π.χ. στο φανάρι) και τον επανεκκινεί με το πάτημα του συμπλέκτη. Είναι αποδοτικό αλλά χρειάζεται εξοικείωση από τον οδηγό στη χρήση.
Κατά την οδήγηση το Fiat είναι εύχρηστο και κατάλληλο για την πόλη, ωστόσο ανταποκρίνεται και σε υψηλότερες ταχύτητες και μεγαλύτερες διαδρομές, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό η κομψότητα κάνει αισθητή την παρουσία της, στην κονσόλα, στις ταπετσαρίες, ενώ η διχρωμία (θαλασσί και εκρού στο αυτοκίνητο δοκιμής) δίνει ένα... παιχνιδιάρικο στυλ. Το εσωτερικό του θυμίζει το τσαντάκι του sport Billy, αφού αν και μικρό έχει αποθηκευτικούς χώρους, ενώ άνετα μεταφέρει τέσσερα άτομα. Ταυτόχρονα τα 3,5 μέτρα μήκους λύνουν τα χέρια στον οδηγό κατά το παρκάρισμα.
Ένα από τα ατού του νέου Fiat είναι η γυάλινη οροφή που κάνει ακόμη πιο φωτεινό το εσωτερικό του, προσδίδοντας μια αίσθηση ελευθερίας.
Με λίγα λόγια...
Τα 13.650 ευρώ δεν είναι λίγα, ωστόσο τα οφέλη από το νέο μοντέλο της Fiat είναι πολλά. Αρχικά, πέρα από την εμφάνιση, μέσα κι έξω, τα πάγια έξοδα του 500 Twinair είναι κατά πολύ μειωμένα. Το Fiat 500 δεν επιβαρύνει με τέλη κυκλοφορίας, διότι εκπέμπει 95 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 4,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας 875 λίτρων έχει μέγιστη ροπή 145 Nm στις 1900 στροφές ανά λεπτό και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, αλλά και αυτόματο.
Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται: 7 αερόσακοι, σύστημα ABS, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικοί καθρέφτες, ηχοσύστημα με CD/MP3 και σύστημα Start&Stop.
Χαρακτηριστικά:
Μήκος, 3,456 μ.
Πλάτος, 1,627 μ.
Ύψος, 1,488 μ.
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, 11’’
Μέγιστη ταχύτητα, 173 χλμ./ώραχλμ.
Κατανάλωση 4,1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων 95 γρ./χλμ. CO2
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.