Ο Μάρκους Γκρόνχολμ ήταν για πρώτη φορά στην καριέρα του νικητής στο Ράλι Ακρόπολις. Ο Φινλανδός από την δεύτερη ειδική του αγώνα βρέθηκε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του 53ου αγώνα του ιστορικού Ράλι την οποία και δεν έχασε σε κανένα σημείο του αγώνα. Ο Γκρόνχολμ με «όπλο» του το Ford Focus κέρδισε 11 από τις 18 ειδικές του ράλι και δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης. Άλλωστε τις διαθέσεις του για τον εθνικό μας αγώνα τις είχε κάνει γνωστές από την Παρασκευή όταν και κέρδισε όλες τις ειδικές της ημέρας. Πίσω από τον Γκρόνχολμ τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Λεμπ με Citroen ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Μίκο Χίρβονεν με Peugeot.
Τέταρτος με Citroen Xsara WRC της Astra Racing ήταν ο Τόνι Γκάρντεμαϊστερ, ενώ στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Χένινγκ Σόλμπεργκ με Peugeot 307WRC. Ο Ντάνιελ Σόρντο βρέθηκε στην έκτη θέση με Citroen Xsara WRC, ενώ ο Πέτερ Σόλμπεργκ με Subaru Impreza WRC06 ήταν έβδομος. Ο Νορβηγός οδηγός έκλεψε την παράσταση στην αυλαία προσφέροντας το δικό του show. Την βαθμολογούμενη 8άδα συμπλήρωσε ο Χαβιέ Πονς (Citroen Xsara WRC).
Ο Μάνφρεντ Στολ με το δεύτερο Peugeot 307WRC της OMV-Peugeot Norway, εγκατέλειψε μετά από έξοδο κατά τη διάρκεια της 14ης ειδικής, ενώ άτυχοι ήταν οι Αρης Βωβός - EL EM που αν και είχαν φτάσει ως τη 14η θέση της γενικής κατάταξης, εγκατέλειψαν μια ειδική πριν το τέλος από πρόβλημα στον κινητήρα του Subaru Impreza S11 WRC.
«Μελανό» σημείο ήταν η μικρή προσέλευση του κόσμου στο ΟΑΚΑ, αφού οι φίλοι του Ράλι δεν ξεπέρασαν τους 15.000, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στις υψηλές θερμοκρασίες.
Η γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις:
1)Μάρκους Γκρόνχολμ (Ford): 3: 56:26.8
2)Σεμπάστιαν Λεμπ (Citroen): 3:58:53.6
3)Μίκο Χίρβονεν (Ford): 4:00:10.6
4)Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Citroen): 4:00:47.6
5)Χένινγκ Σόλμπεργκ (Peugeot): 4:01:22.4
6)Ντάνιελ Σόρντο (Citroen): 4:01:23.2
7)Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru): 4:02:01.2
8)Χαβιέ Πονς (Citroen): 4:04:45.8
Πρώτος Έλληνας ο Άρης Βωβός που τερμάτισε στην 15η θέση με συνολικό χρόνο 4:23:17.1.
Η βαθμολογία των οδηγών μετά το Ράλι Ακρόπολις:
1)Σεμπάστιαν Λεμπ: 74 βαθμοί
2)Μάρκους Γκρόνχολμ: 45
3)Ντάνιελ Σόρντο: 33
4)Μίκο Χίρβονεν: 21
5)Πέτερ Σόλμπεργκ: 20
6)Μάνφρεντ Στολ: 20
7)Χαβιέ Πονς: 11
8)Χένινγκ Σόλμπεργκ: 11
9)Τόνι Γκαρντεμάιστερ: 11
10)Τζίτζι Γκάλι: 11
Η βαθμολογία των κατασκευαστών μετά το Ράλι Ακρόπολις:
1) Citroen: 96 βαθμοί
2) Ford: 81
3) Subaru: 63
4) OMV-Peugeot Norway: 41
5) Stobart-VK M-Sport Ford Pallye Team: 17
6) Red Bull Skoda: 14
Αναδρομή στους νικητές του ράλι:
1952 Ράλι ΕΛΠΑ
Ι. Πεσματζόγλου - Ν. Παπαμιχαήλ Chevrolet
1953 1ο Ράλι Ακρόπολις
Ν. Παπαμιχαήλ - Σ. Δημητράκος Jaquar XK 120
1954 2ο
Π. Παπαδόπουλος - Σ. Δημητράκος Opel Record
1955 3ο
Ι. Πεσματζόγλου - Μ. Παπανδρέου Opel Kadett
1956 4ο
Σοκ - Μολ Mercedes 300 SL
1957 5ο
Κος και Κα Εσταζέ Ferrari 250 G.T.
1958 6ο
Βιλορέσι - Μπασαντόνα Lancia Aurelia G.T.
1959 7ο
Λεβί - Βάνσερ Auto Union 1000
1960 8ο
Σοκ - Μολ Mercedes 220 SE
1961 9ο
Κάρλσον - Κάρλσον Saab 96
1962 10ο
Μπόριγκερ - Λανγκ Mercedes 200 SEd
1963 11ο
Μπόριγκερ - Κνολ Mercedes 300 Se
1964 12ο
Τράνα - Τερμένιους Volvo PV 544
1965 13ο
Σκογ - Ταντλκάρε Volvo Amazon
1966 14ο
Σόντερστρομ - Παλμ Ford Lotus Cortina
1967 15ο
Χόπκερκ - Γκρέλιν BMC Cooper 1275S
1968 16ο
Κλαρκ - Πόρτερ Ford Escort Twin Cam
1969 17ο
Τοϊβόνεν - Κολάρι Porsche 911S
1970 18ο
Τεριέ - Κάλεβερτ Alpine Renault
1971 19ο
Αντερσεν - Χερτζ Alpine Renault
1972 20ο
Λίντμπεργκ - Ελσεντλ Fiat 124 Sport Spider
1973 21ο
Τεριέ - Ντελφεριέ Alpine Renault
1975 22ο
Ρερλ - Μπέργκερ Opel Ascona RS
(2οι οι Σιρόκο-Ανδριόπουλος Renault Alpine
1976 23ο
Κάλστρομ - Αντερσον Datsun 160 J
(2οι οι Σιρόκο-Ανδριόπουλος Renault Alpine)
1977 24ο
Βάλντεγκαρντ - Τορζέλιους Ford Escord RS
1978 25ο
Ρερλ - Γκάιστντορφερ Fiat 131 Abarth Rally
1979 26ο
Βάλντεγκαρτ - Τορζέλιους Ford Escord RS
1980 27ο
Βατάνεν - Ρίτσαρντς Ford Escord RS
1981 28ο
Βατάνεν - Ρίτσαρντς Ford Escord RS
1982 29ο
Μισέλ Μουτόν - Κα Πονς Audi Quattro
1983 30ο
Ρερλ - Γκάιστντορφερ Lancia Rally
1984 31ο
Μπλόμκβιστ - Σέντερμπεργκ Audi Quattro
1985 32ο
Σαλόνεν - Χαργιάνε Peugeot 205 T16
1986 33ο
Κάνκουνεν - Πιρόνεν Peugeot 205 T16
1987 34ο
Αλεν - Κιβιμάκι Lancia Delta 4WD
1988 35ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale
1989 36ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale
1990 37ο
Σάινθ - Μόγια Toyota Celica Turbo
1991 38ο
Κάνκουνεν - Πιρόνεν Lancia Delta Integrale 16V
1992 39ο
Οριόλ - Οτσέλι Lancia Delta HF Integrale
1993 40ο
Μπιαζιόν - Σιβιέρο Ford Cossworth
1994 41ο
Σάινθ - Μόγια Subaru Impreza
1995 42ο
Αρης Βωβός-Κώστας Στεφανής Lancia Integrale
(το 42ο ράλι δεν μετρούσε για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα)
1996 43ο
ΜακΡέι - Ρίνγκερ Subaru Impreza
1997 44ο
Σάινθ - Μόγια Ford Escort
1998 45ο
ΜακΡέι - Γκριστ Subaru Impreza
1999 46ο
Μπερνς - Ριντ Subaru Impreza
2000 47ο
ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus
2001 48ο
ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus RS WRC 01
2002 49ο
ΜακΡέι - Γκριστ Ford Focus RS WRC 02
2003 50ο
Μάρτιν - Παρκ Ford Focus RS WRC 3
2004 51ο
Σόλμπεργκ - Μιλς Subaru Impreza WRC 2004
2005 52ο
Λεμπ - Ελενά Citroen Xsara WRC
2006 53o
Μάρκους Γκρόνχολμ Ford Focus RS WRC06
Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.