WRC

Ασταμάτητος ο Γκρόνχολμ

Απλώς ασταμάτητος. Το «6 στα 6» έκανε την Παρασκευή στο Ράλι Ακρόπολις ο Μάρκους Γκρόνχολμ, αφού για πέμπτη φορά ήταν πρώτος σε μια ειδική διαδρομή. Ο Φινλανδός οδηγός, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή και συνεχίζει να προηγείται στη γενική κατάταξη. Συγκεκριμένα, κάλυψε τα 23,80 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 14 λεπτά, 29 δευτερόλεπτα και έξι δέκατα και διατηρήθηκε στην πρώτη θέση της γενικής, αυξάνοντας σε 26 δεύτερα το προβάδισμά του από τον Νορβηγό Πέτερ Σόλμπεργκ. Τρίτος, αλλά κοντά στους πρωτοπόρους ο παγκόσμιος πρωτθλητής Σεμπάστιαν Λεμπ. Άτυχος ήταν ο Άρης Βωβός.

Απλώς ασταμάτητος. Το «6 στα 6» έκανε την Παρασκευή στο Ράλι Ακρόπολις ο Μάρκους Γκρόνχολμ, αφού για πέμπτη φορά ήταν πρώτος σε μια ειδική διαδρομή. Ο Φινλανδός οδηγός, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή και συνεχίζει να προηγείται στη γενική κατάταξη. Συγκεκριμένα, κάλυψε τα 23,80 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 14 λεπτά, 29 δευτερόλεπτα και έξι δέκατα και διατηρήθηκε στην πρώτη θέση της γενικής, αυξάνοντας σε 26 δεύτερα το προβάδισμά του από τον Νορβηγό Πέτερ Σόλμπεργκ. Τρίτος, αλλά κοντά στους πρωτοπόρους ο παγκόσμιος πρωτθλητής Σεμπάστιαν Λεμπ. Άτυχος ήταν ο Άρης Βωβός.

Όσο αναφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτος στην ειδική Σκούρτα 2 ήταν ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης, ο οποίος σημείωσε με Μιτσουμπίσι τον 26ο ταχύτερο χρόνο 17:14.8, ενώ ο Άρης Βωβός κατετάγη 42ος με 18:48.3, αφού αντιμετώπισε πρόβλημα στο εμπρός δεξί λάστιχο του Σουμπαρού του και έχασε χρόνο αλλάζοντάς το. Αυτή η ατυχία, είχε σαν αποτέλεσμα ο Έλληνας οδηγός να πέσει στη 23η θέση της γενικής κατάταξης μετά από εφτά ειδικές διαδρομές, παρόλα αυτά παραμένει πρώτος από ελληνικής πλευράς στον αγώνα.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το τέλος της 7ης ειδικής

1. LOEB / ELENA, CITROEN Xsara
«Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πιέζω και θεωρώ ότι οδηγώ γρήγορα, αλλά το γεγονός ότι ξεκινάω πρώτος δε με βοηθάει».

3. GRONHOLM / RAUTIAINEN, FORD Focus RS WRC 06
«Δεν πάμε άσχημα! Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Προβλήματα δεν έχουμε, απλά από τις πέτρες περνούσαν κραδασμοί στο τιμόνι. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να παραμείνω σε αυτήν τη θέση και την Κυριακή».

5. SOLBERG / MILLS, SUBARU Impreza WRC 2006
«Δύσκολη ειδική με πολύ χώμα».

6. ATKINSON / MACNEALL, SUBARU Impreza WRC 2006
«Κάναμε αρκετές αλλαγές στο service και προσπαθώ να συνηθίσω το αυτοκίνητο».

7. STOHL / MINOR, PEUGEOT 307 WRC
«Είχαμε ένα κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο, μάλλον στα τελευταία χιλιόμετρα».

8. SOLBERG / MENKERUD, PEUGEOT 307 WRC
«Σταματήσαμε, ο κινητήρας δεν πήρε αμέσως μπροστά και χάσαμε 10 δλ».

14. SORDO / MARTI, CITROEN Xsara
«Η ειδική ήταν ωραία, γλίστραγε, αλλά όχι τόσο πολύ όσο στο πρώτο πέρασμα. Είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά κατά τ’ αλλά κανένα πρόβλημα».

16. GARDEMEISTER / HONKANEN, CITROEN Xsara
«Χτυπήσαμε σε κάποια πέτρα και από το τράνταγμα, χτύπησα τον ώμο μου και πονάω πάρα πολύ».

18. DUVAL / PIVATO, SKODA Fabia WRC
«Είμαι χαρούμενος για την ομάδα και ελπίζω αύριο να συνεχίσω με τον ίδιο ρυθμό».

19. BΩBOΣ / ''EL-EM'', SUBARU Impreza S11 WRC
«Σταμάτησαν στην ειδική, με δύο εμπρός κλαταρισμένα ελαστικά».

Οι δηλώσεις των Ελλήνων οδηγών

59. XATZHTΣOΠANHΣ / ΠETPOΠOYΛOΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
«Το αυτοκίνητό μας ρετάριζε σε όλες τις ε.δ. Ο Νίκος (Πετρόπουλος) άλλαξε τα μπουζί αλλά δε μπορέσαμε να βρούμε τι φταίει. Εικάζουμε πως το πρόβλημα βρίσκεται σε κάποιον πολλαπλασιαστή».

60. NAΣOYΛAΣ / ΠATPIKOYΣHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 7
Εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από σπασμένο ψαλίδι.

61. NIΩPAΣ / ΓOYΣETHΣ, SUBARU Impreza Spec C
«Κινούμαστε στρωτά, χωρίς να ρισκάρουμε. Δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα, πέραν του ότι ανέβηκε η θερμοκρασία του κινητήρα στη Θήβα. Τα Σκούρτα έχουν χαλάσει πολύ στα τελευταία χιλιόμετρα».

62. XAΛKIAΣ / MAXAIPAΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
«Δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Οι ε.δ. είναι σχετικά κακές αλλά εντάξει, Ακρόπολις είναι. Πάμε αργά για να προστατέψουμε το αυτοκίνητο, αλλά από την άλλη βλέποντας το ρυθμό των ξένων θέλουμε να πάμε και εμείς αντίστοιχα…».

63. ΨYΛΛOΣ / KONTOΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
«Στη Θήβα μάλλον κάναμε λάθος στην πίεση των ελαστικών μας. Ελπίζω να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο για να ευχαριστηθούμε στη συνέχεια. Οι ε.δ. είναι κλασικές «ακροπολικές», ενώ ο κόσμος δεν ήταν πολύς».

67. ΣTEΦANHΣ / ΣTEΦANHΣ, FORD Focus WRC
«Μαζεύουμε χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Στα δεύτερα περάσματα, κάποια σημεία θα έχουν πολλές πέτρες, γι’ αυτό χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, ενώ όσο προχωράει ο αγώνας, αισθάνομαι μεγαλύτερη εξοικείωση με το αυτοκίνητο».

66. AΠOΣTOΛOY / KPIAΔHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 6
Εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από έξοδο.

73. ΠITΣOΣ / KAPAΠAΠAZHΣ, MITSUBISHI Lancer Evo 8
«Ο Πλατής πηγαίνει πολύ γρήγορα. Ο αγώνας είναι ωραίος και σκληρός, ενώ χρειάζεται να κινηθεί κανείς γρήγορα αλλά και προσεκτικά, για να καταφέρει να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. Ελπίζουμε να μην αντιμετωπίσουμε πρόβλημα στον υπόλοιπο αγώνα.»

74. ΠΛATHΣ / MEΛIΣΣOYPΓOΣ, SUBARU Impreza WRX
«Προσπαθούμε να μείνουμε στο αγώνα, τόσο με την έννοια της συμμετοχής, όσο και του αποτελέσματος. Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την 1η ταχύτητα του κιβωτίου, ενώ στα Σκούρτα είχαμε κλατάρισμα. Κρίμα που δεν υπάρχουν άλλοι αγώνες με ε.δ. σαν τη Θήβα ή το δεύτερο μισό των Σκούρτων.»

68. ΠAPAΔEIΣHΣ / TAKOY, PEUGEOT 206 Super 1600
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. από έξοδο.

70. "ΛEΩNIΔAΣ" / KOTΣAΛHΣ, RENAULT Clio Super 1600
Εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από πρόβλημα στην ανάρτηση.


Οι δέκα πρώτοι της ειδικής Σκούρτα 2:

1. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία/Φορντ) 14:29.6


2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Σουμπαρού) 14:31.7


3. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 14:36.3


4. Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία/Πεζό) 14:42.0


5. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Πεζό) 14:43.8


6. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία/Σιτροέν) 14:45.5


7. Ντανιέλ Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν) 14:45.6


8. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Φορντ) 14:48.6


9. Φρανσουά Ντιβάλ (Βέλγιο/Σκόντα) 14:49.6


10. Γιούσι Βαλιμάκι (Φινλανδία/Μιτσουμπίσι) 14:51.4


...


25. Παναγιώτης Χατζητσοπάνης (Μιτσουμπίσι/ΕΛΛΑΔΑ) 17:14.8


Αναλυτικά η κατάταξη μετά το τέλος της πρώτης ημέρας

1. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 1hour 19mins 45.7secs M1

2. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +00mins 26.3secs M1

3. Sebastien Loeb Kronos Citroen Xsara WRC 06 +00mins 35.5secs M1

4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +01mins 15.9secs M1

5. Francois Duval First Skoda Fabia WRC +01mins 29.4secs

6. Manfred Stohl OMV Peugeot Norway 307 WRC +01mins 38.1secs M2

7. Henning Solberg OMV Peugeot Norway 307 WRC +01mins 39.8secs M2

8. Toni Gardemeister Astra Citroen Xsara WRC +01mins 42.1secs

9. Daniel Sordo Kronos Citroen Xsara WRC +01mins 47.4secs

10. Jussi Valimaki Mitsubishi Lancer WRC +01mins 50.5secs

11. Xavier Pons Kronos Citroen Xsara WRC 06 +01mins 54.1secs M1

12. Kosti Katajamaki Stobart VK Ford Focus WRC 05 +02mins 32.6secs M2

13. Jan Kopecky Czech RT Skoda Fabia WRC +03mins 11.6secs

14. Andreas Aigner Red Bull Skoda Fabia WRC 05 +03mins 45.9secs M2

15. Matthew Wilson Stobart VK Ford Focus WRC 05 +03mins 46.5secs M2

16. Harri Rovanpera Red Bull Skoda Fabia WRC 06 +03mins 55.0secs M2

17. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +04mins 58.8secs M1

18. Gabriel Pozzo Mitsubishi Lancer Evo IX +08mins 47.9secs P

19. Nasser Al-Attiyah Subaru Impreza +09mins 01.5secs P

20. Aki Teiskonen Subaru Impreza +09mins 18.0secs P

Οι νικητές των ειδικών διαδρομών:

1. Λεμπ
2. Γκρόνχολμ
3. Γκρόνχολμ
4. Γκρόνχολμ
5. Γκρόνχολμ
6. Γκρόνχολμ
7. Γκρόνχολμ

Επιμέλεια: Δημήτρης Ζαχάρης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x