Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια από την παρουσίαση του C4 Picasso, σε δύο εκδόσεις. Την 7θέσια μία, θυμάμαι, την είχα οδηγήσει στην Τουλούζ, στη νότια Γαλλία και την 5θέσια στην Ισπανία, στην πόλη Φιγκουέρες του Σαλβαντόρ Νταλί.
Τώρα, οι δύο εκδόσεις ήρθαν ανανεωμένες, με διακριτικές εξωτερικές επεμβάσεις και νέους κινητήρες. Εξωτερικά παρατηρούνται νέα μάσκα, φώτα ημέρας LED ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα και το νέο λοχιόσημο της Citroen.
Στα μηχανικά μέρη οι αλλαγές αφορούν τα μοτέρ, με τους κινητήρες βενζίνης 1.6 lt VTi - 120 hp (ατμοσφαιρικός) και 1.6 lt THP - 155 hp (turbo) να πληρούν προδιαγραφές ρύπων Euro V.
Και οι δύο κινητήρες καταναλώνουν λιγότερο και εκπέμπουν μειωμένους ρύπους. Στο C4 Picasso, ο 120 hp εκπέμπει 159 γρμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα (από 174 γρμ./χλμ.), ενώ ο 155 hp εκπέμπει 155 γρμ./χλμ. (από 173 γρμ./χλμ.).
Αντίστοιχη είναι η βελτίωση και στην περίπτωση του Grand C4 Picasso με τους δύο κινητήρες να εκπέμπουν πλέον 159 γρμ./χλμ. (από 174 γρμ./χλμ. και 173 γρμ./χλμ. αντίστοιχα).
Τα νέα C4 Picasso και Grand C4 Picasso διατίθενται στα επίπεδα εξοπλισμού Trend Plus, Dynamique και Exclusive, ενώ υπάγονται στην εμπορική πολιτική της Citroen με συνολικό όφελος 4.430 ευρώ, από το πρόγραμμα επιδότησης Green Bonus της Citroen και το επιπλέον όφελος της κρατικής απόσυρσης (εφόσον αποσύρει κάποιος παλιό όχημα).
Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.