Γενικά

Ολοήμερη περιπέτεια

Το τέλος της πρώτης μέρας του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις βρήκε τους Bianchini – Baldaccini με τη Lancia 037 στην κορυφή της κατηγορίας Sporting.

Το τέλος της πρώτης μέρας του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις βρήκε τους Bianchini – Baldaccini με τη Lancia 037 στην κορυφή της κατηγορίας Sporting.

Το ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλευόμενο ιδανικά την ανωτερότητα του αυτοκινήτου του κατάφερε από την αρχή του αγώνα να επιβληθεί και κερδίζοντας τις τέσσερις από τις συνολικά έξι ειδικές διαδρομές, διατηρώντας την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Στη μάχη της κορυφής βρίσκονται ακόμα δύο ιταλικά πληρώματα που μάλιστα ακολουθούν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Brazzoli – Trutalli και Rossi – Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, με τους πρώτους να καταφέρνουν, μάλιστα, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες βραδινές ειδικές διαδρομές, να μειώσουν τη διαφορά τους από τους πρωτοπόρους στα μόλις 8,4 δευτερόλεπτα.

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Σπάρταλης – Πολυζώης με Ford Escort RS 1600 που χάρη στις πολύ καλές τους επιδόσεις στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές βρέθηκαν μπροστά από τους Pasutti – Bisol με την πιο δυνατή Porsche 911.

Στην έκτη θέση βρίσκονται οι Harrach – Beck με το εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000 και ακολουθούν οι Janota – Dresler με Opel Kadett GT/E και οι Πίτσος – Καραπαπάζης με την επίσης εργοστασιακή Toyota Celica 2000 GT Rally.

Στους άτυχους της ημέρας συμπεριλαμβάνονται οι Βελάνης – Βελάνης που προδόθηκαν από το κιβώτιο του Ford Escort RS 1600 λίγο πριν φύγουν από την ανασυγκρότηση για τις βραδινές ειδικές διαδρομές και ενώ βρίσκονταν στην πέμπτη θέση της κατάταξης και πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.

Πάντως η βλάβη θα επισκευαστεί και οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2009 θα επιστέψουν στο χωμάτινο αγώνα της Κυριακής.

Το σημερινό, επίσης ασφάλτινο, δεύτερο σκέλος για τη Sporting κατηγορία περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (τρείς επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων

Δυνατή μάχη δίνεται όμως και στην κατηγορία Regularity, με τους Καρούμπα – Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) με 12.5 βαθμούς ποινής να προηγούνται ακολουθούμενοι σε απόσταση αναπνοής από τους πρωτοπόρους στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας Κατσαούνη – Μανσόλα (Porsche 911), οι οποίοι ολοκλήρωσαν το σκέλος με 14.7 βαθμούς ποινής. Ιδιαίτερα έντονη είναι όμως είναι και η μάχη για την τρίτη θέση με τους Παπανίκο – Μπριλάκη (Triumph GT6+) να προηγούνται οριακά των Μακρυγιάννη – Φώτου (Mercedes-Benz W111 280SE) με 16.4 έναντι 16.6 βαθμών ποινής.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x