Νέα μοντέλα

Opel Corsa

Η θεραπεία στην κρίση, είναι τα μικρά. Στην ελληνική αγορά του 2011 και ίσως των αμέσως επόμενων χρόνων, η συγκεκριμένη άποψη θα αποτελεί πυξίδα αγοράς ενός αυτοκινήτου. Άλλωστε, το 2010 παρουσίασε σημαντική μεταστροφή του αγοραστικού κοινού προς τα μικρότερα σε όγκο οχήματα και εν γένει προς τα μικρότερου κυβισμού που κοστίζουν φθηνότερα σε αγορά και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.

To Opel Corsa ήρθε φρέσκο, με πιο αποδοτικά και οικονομικά μοτέρ

Αποστολή στα Ιωάννινα Δημήτρης Μπαλής

Η θεραπεία στην κρίση, είναι τα μικρά. Στην ελληνική αγορά του 2011 και ίσως των αμέσως επόμενων χρόνων, η συγκεκριμένη άποψη θα αποτελεί πυξίδα αγοράς ενός αυτοκινήτου.

Άλλωστε, το 2010 παρουσίασε σημαντική μεταστροφή του αγοραστικού κοινού προς τα μικρότερα σε όγκο οχήματα και εν γένει προς τα μικρότερου κυβισμού που κοστίζουν φθηνότερα σε αγορά και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.

Σε αυτό το πεδίο μάχης, υπάρχει το Opel Corsa. Ένα άκρως σημαντικό μοντέλο, το οποίο πέρυσι κατέχτησε το 42% των συνολικών πωλήσεων της Opel στη χώρα μας και που φέτος τον Ιανουάριο οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων.

Στην Ευρώπη, από το 1982 που παρουσιάστηκε, αποτελεί σημαντικό παίκτη στην αγορά, με πολλές εκδόσεις αμαξωμάτων: 5θυρο, 3θυρο, Van και βέβαια πανίσχυρο OPC. Φέτος, εμφανίζεται μερικώς ανανεωμένο αισθητικά, με την προσθήκη νέων μοτέρ που δίνουν έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης.

Παράστημα

Διατηρώντας το συνολικό του όγκο από την προηγούμενη έκδοση του 2006, μόλις 1 χιλιοστό κάτω από τα 4 μ. μήκος, είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για 4 ενήλικες επιβάτες.

Ξεχωρίζει για τη νεανική του διάθεση, προσφέρεται σε τέσσερις αναβαθμισμένες εκδόσεις εξοπλισμού και με μια παλέτα 15 εξωτερικών χρωμάτων που συνδυάζονται με ομοίου χρώματος διακοσμητικά στη καμπίνα και δίχρωμες ταπετσαρίες.

Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν οι σπορ εκδόσεις, ενώ ένα ειδικό πακέτο Linea pack (ζάντες 17 ιντσών σε λευκό ή γυαλιστερό μαύρο με ασορτί μεγάλες λωρίδες σε όλο το μήκος του αμαξώματος), αναλαμβάνει να μεταμορφώσει τις εκδόσεις Enjoy, Sport και Cosmo.

Βελτιώσεις

Μπορεί να λέμε ότι περίπου κάθε δύο χρόνια τα μοντέλα ανανεώνονται, όμως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό στα μηχανικά μέρη.

Πέρυσι, οδήγησα στη Γερμανία το Corsa με βελτιωμένο πλαίσιο, καλύτερο τιμόνι με ηλεκτρική κρεμαγιέρα, με ABS, υποβοήθηση και ηλεκτρονική κατανομή φρεναρίσματος, ενώ το ESP προστέθηκε για τον έλεγχο της ευστάθειας.

Φέτος, αυτά τα στοιχεία παρέμειναν κι έτσι το βάρος έπεσε στα μοτέρ.

Προσφορά

Το Corsa εφοδιάζεται με ένα σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας «Touch & Connect» που διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής πέντε ιντσών, κάλυψη πλοήγησης για 28 ευρωπαϊκές χώρες, Bluetooth, συμβατότητα iPod και συνδεσιμότητα USB. Κοστίζει 850 ευρώ, αλλά τώρα προσφέρεται δωρεάν με την αγορά του Corsa.

Εν συντομία…

Οι κινητήρες από το 2010, έχουν αυξημένη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (περίπου 13%!). Μοτέρ βενζίνης, Euro 5: 1.0 lt – 65 hp, 1.2 lt - 85 hp, 1.4 lt – 100 hp, 1.6 lt turbo – 152 hp (GSi) και 1.6 lt turbo – 192 hp (OPC).

Χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων (Αυτόματο Easytronic σε 1.2 lt – 1.4 lt). Στους 1.2 lt – 1.4 lt θα προστεθεί από το Σεπτέμβριο σύστημα Stop/Start (απενεργοποιείται). Μειώνει πιο πολύ την κατανάλωση και τους ρύπους.

Τώρα προσφέρεται με το εξαιρετικό (το προτείνω ανεπιφύλακτα) μοτέρ turbo πετρελαίου 1.3 lt ecoFLEX - 95 hp. Μέση κατανάλωση μόλις 3,5 λίτρα ανά 100 χλμ. (αυτονομία μετρημένη εργοστασιακά 1.142 χλμ.!).

Εκπομπές 94 γρ./χλμ. CO2 (δεν έχει τέλη κυκλοφορίας). Τιμές στις εκδόσεις βενζίνης από τα 10.730 ευρώ. Το ντίζελ 1.3 lt κοστίζει 14.280 ευρώ. Την άνοιξη θα εισαχθούν εκδόσεις με υγραέριο (κινητήρες βενζίνης) με χρέωση συν 2.000 ευρώ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x