Δελτία Τύπου

Οι 8 της κορυφής…;

Η Β’ Φάση του N’JOY UNI-League ξεκινάει! Μιας που εδώ και ένα μήνα ασχολούμαστε με τα τεκταινόμενα της περιφέρειας, καιρός να δούμε τι συμβαίνει και στην Αθήνα και ποιοι είναι τα φαβορί με δεδομένη τη θέση που κατέλαβαν αλλά και το αγωνιστικό πρόσωπο που έδειξαν ως τώρα.

Η Β’ Φάση του N’JOY UNI-League ξεκινάει! Μιας που εδώ και ένα μήνα ασχολούμαστε με τα τεκταινόμενα της περιφέρειας, καιρός να δούμε τι συμβαίνει και στην Αθήνα και ποιοι είναι τα φαβορί με δεδομένη τη θέση που κατέλαβαν αλλά και το αγωνιστικό πρόσωπο που έδειξαν ως τώρα.

Αν τα νούμερα λένε την αλήθεια, τότε η Remix από Οδοντική Τεχνολογία είναι μακράν η πιο επικίνδυνη ομάδα. Έχει την καλύτερη άμυνα με 16 γκολ παθητικό και την καλύτερη επίθεση με …94 γκολ ενεργητικό και είναι και αήττητη. Η ομάδα δείχνει πολύ συμπαγής παρότι πρωτάρα με αυτό το σύνολο και ίσως ο αρχηγός της Νίκος Αποστολάτος με επταετή παρουσία στον θεσμό να έπαιξε το ρόλο του σε αυτό! Εξαιρετικά επικίνδυνοι οι Ιαγουάροι από το Πολυτεχνείο (87-17 στα τέρματα, με ένα σχετικό εύκολο πρόγραμμα ως τώρα) που κι αυτή αήττητοι δεν έχουν βρει κανένα εμπόδιο στον περίπατό τους ως τώρα, αλλά γνωρίζουν καλά από παλιότερα χρόνια ότι τώρα μόλις αρχίζουν τα δύσκολα… Η Cameroon από το Καποδιστριακό αν και νέα στον θεσμό έχει προκαλέσει αρκετή αίσθηση και από το Α γκρουπ δυναμικότητας που μπήκε με το καλημέρα στην διοργάνωση, μπορεί να ατενίζει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον της.

Η Λούκυ Λουκ δεν εντυπωσίασαν ως τώραμε τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους αλλά όλοι ξέρουν ότι τώρα που θα χρειαστεί δεν θα κάνουν γκέλες. Είναι πρωταθλητές άλλωστε, και αυτό φαίνεται να έχει περάσει στη φιλοσοφία τους καθώς ακόμα και με κακό πρόσωπο μερικές φορές, έπαιζαν όσο χρειαζόταν για να περάσουν ως πρώτοι. Εντυπωσιακή δίχως άλλο η αήττητη Street Team από Ασ.Παι.Τε. που πραγματικά σαν οδοστρωτήρας πέρασε πάνω από όλες τις ομάδες του (όχι και τόσο εύκολου) Θ’ ομίλου όπου 5 ομάδες συνωστίζονται από 13 ως 15 βαθμούς…

Ο Δράκων από Νομική δε συνάντησε ως τώρα ιδιαίτερες δυσκολίες και έτσι η περσινή πανελλήνια φιναλίστ του Κυπέλλου τερμάτισε αήττητη χωρίς να κινδύνευσε ιδιαίτερα. Η Ramrod FC είναι μία εξαιρετική ομάδα που έχει την τύχη να έχει στο ρόστερ της τρεις παίχτες που έχουν μεγάλη εμπειρία από τελικές φάσεις με άλλες ομάδες ο καθένας και έτσι τώρα με μία μονάχα ισοπαλία πάνε με το πάνω χέρι στον επόμενο γύρο. Η περσινή φιναλίστ Αθήνας, Ένωση ΤΕΦΑΑ κατάφερε και έφερε 2 ισοπαλίες που της στέρησαν την πρωτιά στον ΙΕ όμιλο αλλά πάντα αποτελεί μία πανίσχυρη ομάδα με μεγάλη ιστορία και ίσως τη μεγαλύτερη εμπειρία από δύσκολα παιχνίδια.

Για την ώρα αυτές είναι οι 8 ομάδες που μας έχουν τρομάξει, ή τουλάχιστον μας έχουν πείσει ότι η Β Φάση αποτελεί απλώς ένα μονοπάτι για την κορυφή… Για να δούμε τη συνέχεια. Το σημαντικό πάντως για τις ίδιες είναι ότι με εξαίρεση ίσως την Ένωση ΤΕΦΑΑ που τερμάτισε δεύτερη, δεν πρόκειται να αναμετρηθούν μεταξύ τους πριν τα νοκ άουτ και πιθανότατα πριν τους 16 αν ως εκεί δεν έχουν γκελάρει.

Πάμε τώρα και σε μία οργανωτική διαπίστωση, αλλά …και σε μία αποκάλυψη! Όπως έχουμε πει πολλάκις, στην διοργάνωση του N’JOY UNI-League οι χορηγοί είναι το Α και το Ω. Και η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της διοργάνωσης αυτό φαίνεται να το έχουν αντιληφθεί στο έπακρον και έτσι προσφέρουν κυριολεκτικά γη και ύδωρ από διαφημιστικής απόψεως στους χορηγούς οι οποίοι με αρκετά χαμηλό κόστος (αναλογικά με την προβολή τους) καταφέρνουν να μπουν μέσα στα Πανεπιστήμια αλλά και τα media μέσω του θεσμού.

Το σοκολατούχο γάλα N’JOY που πολλοί φοιτητές αγάπησαν και πλέον έχουν ακόμα περισσότερους λόγους να το κάνουν αυτό (!!!), το οποίο φέτος για πρώτη σεζόν ανέλαβε ολόκληρο το τρίπτυχο (ποδόσφαιρο – μπάσκετ - τένις), είναι έτοιμο σύμφωνα με πληροφορίες να ανακοινώσει την ανανέωση και για την επόμενη σεζόν στον τομέα του χορηγού ονομασίας. Μέσα στις επόμενες ημέρες, αυτό το θέμα θα έχει ολοκληρωθεί. Ωστόσο, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και η διοργάνωση αρκετά high budget, οι άνθρωποι της Libero S&T που «τρέχει» το marketing του θεσμού αναζητούν νέες συμφωνίες για τη θέση των 2 βασικών χορηγών (δεύτεροι στην ιεραρχία μετά το N”JOY) και ήδη κάποιες επαφές έχουν γίνει.

Η αλήθεια είναι πως η διαφήμιση είναι μεγάλη, η διείσδυση στο φοιτητικό κοινό ακόμα μεγαλύτερη και τα χρήματα που απαιτούνται καθόλου απαγορευτικά σε μία περίοδο μάλιστα που η εταιρίες λόγω της γενικής κρίσης καλούνται να βαδίσουν στον μονόδρομο του δυναμικού «μπασίματος» ώστε να μη σβήσουν…

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x