Δελτία Τύπου

Το marketing …που παίζει μπάλα!

Στον επαγγελματικό αθλητισμό είναι γνωστό πως οι ομάδες αλλά και οι γνωστοί αθλητές κινούνται με διάφορους «μαρκετίστικους» τρόπους για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να γεμίσουν τα γήπεδα, να κερδίσουν μεγαλύτερα συμβόλαια και να γίνουν πιο αγαπητοί στο κοινό. Το αθλητικό marketing ζει μέσα στον σύγχρονο αθλητισμό αλλά το σημαντικότερο είναι ότι ο τελευταίος ζει και αναπτύσσεται χάριν του αθλητικού marketing.

Στον επαγγελματικό αθλητισμό είναι γνωστό πως οι ομάδες αλλά και οι γνωστοί αθλητές κινούνται με διάφορους «μαρκετίστικους» τρόπους για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να γεμίσουν τα γήπεδα, να κερδίσουν μεγαλύτερα συμβόλαια και να γίνουν πιο αγαπητοί στο κοινό. Το αθλητικό marketing ζει μέσα στον σύγχρονο αθλητισμό αλλά το σημαντικότερο είναι ότι ο τελευταίος ζει και αναπτύσσεται χάριν του αθλητικού marketing.

Από εκεί και πέρα όμως τι γίνεται στο χώρο του ερασιτεχνικού αθλητισμού; Διεθνώς υπάρχουν πολλά παραδείγματα που κι εκεί έχουν γίνει σημαντικές ενέργειες με συγκεκριμένες σκοπιμότητες ανάλογες των προαναφερθέντων και σε αναλογικό επίπεδο. Στην Ελλάδα όμως που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και οι εταιρίες πιο δυσκίνητες σε νέες και ίσως πρωτοποριακές πρωτοβουλίες, αξίζει να σημειωθεί τι συμβαίνει με το N’JOY και το θεσμό του N’JOY Unileague.

Το N’JOY Unileague σε πανελλήνιο επίπεδο αποτελεί αναμφισβήτητα τη μεγαλύτερo και γνωστότερo αθλητικό θεσμό στα πανεπιστημιακά δρώμενα από το 2002. Ο θεσμός περικλείει 3 διοργανώσεις:

1. το πανελλήνιο πρωτάθλημα φοιτητών & σπουδαστών mini soccer 5x5 (N’JOY UNI-League),
2. το τουρνουά basket φοιτητών & σπουδαστών (N’JOY UNI-Basket) και
3. το open τουρνουά tennis φοιτητών & σπουδαστών (N’JOY UNI-Tennis).

Η ποδοσφαιρική διοργάνωση, το UNI-League, ουσιαστικά αποτελεί τη μήτρα του όλου θεσμού, καθώς από τη μεγάλη επιτυχία του τα τελευταία έτη εκπορεύτηκαν οι άλλες 2 διοργανώσεις που καλύπτουν περαιτέρω αθλητικές ανάγκες των φοιτητών.

To N’JOY από την πλευρά του αποτελεί το No 1 γάλα με κακάο για κάθε στιγμή της ημέρας για μικρούς και μεγάλους! Δεν είναι τυχαίο ότι στο χώρο του έχει κερδίσει την αγορά και πως το νεανικό κοινό το προτιμά μακράν του δεύτερου.

Πέραν της αδιαμφισβήτητης ποιότητας του προϊόντος αλλά και της γεύσης του που αποτελούν τα 2 πρώτα κριτήρια επιλογής του, πολύ σημαντικό ρόλο σ’ αυτό έχει διαδραματίσει το marketing που ασκεί τα τελευταία χρόνια. Το N’JOY συμμετέχει ενεργά στη ζωή της νεολαίας και μία βασικότατη έκφανση αυτής της συμμετοχής δεν είναι άλλη από τις μεγάλες χορηγίες του στο χώρο του αθλητισμού ανεξάρτητων ομάδων των σχολών και των Πανεπιστημίων.

Αρχικά (2008, 2009) μέσα από το N’JOY UNI-Basket και πλέον μέσα από το σύνολο του αθλητισμού N’JOY UNI-League, N’JOY UNI-Basket, N’JOY UNI-Tennis, το προϊόν έγινε ιδιαίτερα αγαπητό σε δεκάδες χιλιάδες φοιτητών που συμμετέχουν στις διοργανώσεις αυτές σε όλη την Ελλάδα και αντλούν απόλαυση μέσα από τις τελευταίες. Αυτό που ονομάζεται συναισθηματική ταύτιση κοινού και προϊόντος έχει 100% ισχύ στην περίπτωσή μας!

Τέτοιου είδους ενέργειες πραγματικά γίνονται μόνο για καλό όλων και πολλοί είναι αυτοί που μπορούν να βγουν κερδισμένοι: Οι ίδιοι οι φοιτητές που αποκτούν μία νέα διέξοδο αλλά και οι εταιρίες που επενδύουν με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, του κύρους και φυσικά των πωλήσεών τους.”

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x