Μοτοσικλέτα

Απόπειρα…

Η ανάγκη για ευελιξία στην πόλη, ακόμη και στις μοτοσικλέτες που θεωρούνται κατ’ εξοχήν οχήματα αστικής μετακίνησης, οδηγεί πολλές εταιρείες στη δημιουργία σκούτερ και μάλιστα πολλά από αυτά θα είναι ηλεκτροκίνητα, πολύ σύντομα.

Η BMW μετά τις μεγάλες μοτοσικλέτες, στρέφεται και στα σκούτερ.

Η ανάγκη για ευελιξία στην πόλη, ακόμη και στις μοτοσικλέτες που θεωρούνται κατ’ εξοχήν οχήματα αστικής μετακίνησης, οδηγεί πολλές εταιρείες στη δημιουργία σκούτερ και μάλιστα πολλά από αυτά θα είναι ηλεκτροκίνητα, πολύ σύντομα.

Στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού, υπήρξαν αρκετές νέες προτάσεις με τη Mini να κάνει την έκπληξη. Παρόμοια έκπληξη επιφύλαξε και η BMW, αργότερα, η οποία ανακοίνωσε ότι προχωρά στην παραγωγή μεγάλου σκούτερ, στο εργοστάσιο του Βερολίνου, αρχικά σε δύο εκδόσεις με βενζινοκινητήρες και στη συνέχεια σε έκδοση με ηλεκτρικό μοτέρ.

Αυτό το εγχείρημα, κατά τη γερμανική μάρκα, θα προσθέσει φίλους, πέραν εκείνων που προστέθηκαν εσχάτως με τις εκδόσεις super sport, οι οποίες πλαισίωσαν τη γκάμα των enduro. Κι είναι αλήθεια ότι η κατηγορία των μεγάλων σκούτερ γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση στην Ευρώπη, ως εναλλακτική λύση μετακίνησης.

Φιλοσοφία

Αν και πρωτότυπο, όπως λέει και το όνομά του (Concept C), διαθέτει στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν τις εκδόσεις παραγωγής. Το C, από το commuter που σημαίνει «μετακινούμενος», σχεδιάστηκε για να καλύψει αφενός τον συναισθηματικό τομέα, δηλαδή εκείνους που θέλουν να βλέπουν το σκούτερ τους και να το χαίρονται (κι όχι μόνο επειδή τους εξυπηρετεί στην καθημερινότητα), αλλά και τον τεχνικό, τον λειτουργικό και τον ποιοτικό τομέα.

Παράστημα

Εμφανισιακά, δείχνει ότι πρόκειται για μέλος της οικογένειας BMW. Απίστευτα μυώδες, διαθέτει σιλουέτα που θα τη ζήλευε και ο…Σβαρτσενέιγκερ στα νιάτα του, όταν έκανε bodybuilding (κι όχι τώρα που άφησε τη γυμναστική και το σινεμά προς χάρη της θέσης του κυβερνήτη της Καλιφόρνια, η οποία κι αυτή χάθηκε με τη σειρά της).

Το Concept C θυμίζει λίγο το μοντέλο S 1000 RR, έχοντας επίσης δύο μύτες. Ξεχωρίζει το φέρινγκ και βέβαια η χαμηλή θέση του οδηγού, που υπερυψώνεται για το πίσω αναβάτη. Δημιουργείται έτσι μια καλλίγραμμη σέλα, ενώ τονίζεται η ανάλαφρη αίσθηση του σκούτερ, η οποία ενισχύεται από τον χρωματισμό αλουμινίου.

Η χρωματική αντίθεση υπογραμμίζεται από τη μαύρη σέλα, τα μαύρα εξαρτήματα της ανάρτησης και το πλαίσιο. Ο εντυπωσιασμός, ολοκληρώνεται από τα ελαστικά με μπλε πλευρικά μέρη. Όχι πως θα είναι τέτοια του μοντέλου παραγωγής, αλλά στο πρωτότυπο αρκούν.

Εν συντομία…

Μπροστά υπάρχει ένα ανάποδο πιρούνι και ένα δίδυμο δισκόφρενο με δύο ακτινικές δαγκάνες φρένων και πίσω ένα δισκόφρενο με ABS, που σημαίνει αποτελεσματική και πιο σταθερή πέδηση. Το μοτέρ είναι δικύλινδρο σε σειρά και συνδυάζεται με κιβώτιο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης).

Μολονότι δεν ανακοινώθηκαν τεχνικά στοιχεία, εντούτοις η BMW αναφέρει ότι η ισχύς, οι ροπή και οι επιδόσεις θα είναι κορυφαίες. Μπροστά ο προβολέας είναι τεχνολογίας LED, ενώ αντί για καθρέπτες υπάρχουν δύο κάμερες στο πίσω μέρος που μεταφέρουν την εικόνα σε δύο οθόνες LCD που βρίσκονται στο κοκπιτ, δίπλα σε μια άλλη οθόνη LCD που περιλαμβάνει το ταχύμετρο και τις ενδείξεις (καυσίμου, λαδιού κ.α.). Μέχρι και σύστημα πλοήγησης διαθέτει.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x