Νέα μοντέλα

F 800

Μια νέα εποχή αρχίζει για την κατηγορία των sedan αυτοκινήτων. Η Mercedes έχει τoποθετήσει πολύ ψηλά τον πήχη, κι αυτό το αποδεικνύει με τα πρωτότυπα μοντέλα που εισάγουν τεχνολογίες αιχμής. Ένα από αυτά είναι το F 800. Παρουσιάστηκε στην Εκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, έχοντας μήκος 4,73 μ. και παραπέμπει σε κουπέ, αν και τετράθυρο σεντάν. Η δε οροφή είναι γυάλινη και χωρισμένη σε τρία τμήματα θυμίζοντας το σήμα της μάρκας.

Με το πρωτότυπο F800 η Mercedes εισάγει δύο υβριδικά συστήματα.

Μια νέα εποχή αρχίζει για την κατηγορία των sedan αυτοκινήτων. Η Mercedes έχει τoποθετήσει πολύ ψηλά τον πήχη, κι αυτό το αποδεικνύει με τα πρωτότυπα μοντέλα που εισάγουν τεχνολογίες αιχμής. Ένα από αυτά είναι το F 800. Παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, έχοντας μήκος 4,73 μ. και παραπέμπει σε κουπέ, αν και τετράθυρο σεντάν. Η δε οροφή είναι γυάλινη και χωρισμένη σε τρία τμήματα θυμίζοντας το σήμα της μάρκας.

Στα ενδότερα

Μπορεί άνετα να μεταφέρει πέντε άτομα. Ειδικά οι πίσω επιβάτες με τις συρόμενες πόρτες εισέρχονται απίστευτα εύκολα. Τα αρμονικά χρώματα του μπεζ που σκουραίνουν προς το πίσω μέρος, είναι τέλεια συνδυασμένα με την ξύλινη επένδυση που κοσμεί το εσωτερικό, ενώ οι ασημένιες λεπτομέρειες αποτελούν την πινελιά που κάνει τη διαφορά.

Το φουτουριστικό κοκπιτ διαθέτει κεντρική κονσόλα αφής, και δύο τρεις διακόπτες, ένας εκ των οποίων είναι για να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Οσο για το τιμόνι, δεν είναι απλά πρωτότυπο αλλά έργο τέχνης.

Διπλή τεχνολογία

Η εξωτερική του εμφάνιση σαφώς δεν παραπέμπει σε ένα αυτοκίνητο που θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Mercedes με το νέο F800 έχουν δημιουργήσει μια πλατφόρμα τεχνολογιών στο εν λόγω μοντέλο. Στην υβριδική φύση, το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με έναν βενζινοκινητήρα V6, ο οποίος αποδίδει 300 hp. Φορτίζεται από πρίζα σπιτιού (Plug-in Hybrid) και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 109 ίππους.

Η μπαταρία λιθίου ιόντων έχει χωρητικότητα πάνω από 10 KWh, και μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο για πάνω 30 χλμ. Ο βενζινοκινητήρας συνδυαζόμενος με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολικά 409 ίππους. Συνεργαζόμενοι με το αυτόματο 7αρι κιβώτιο ταχυτήτων τεχνολογίας 7G-TRONIC, χαρίζουν 4, 8 δευτερόλεπτα επιτάχυνση και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται μόλις στα 2,9 λίτρα/100 χλμ.

Εκπέμπει δε, πολύ λίγα, 68 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Ωστόσο μόνο κινούμενο ηλεκτροκίνητα το F800 έχει μέγιστη τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Η συνδυαζόμενη λειτουργία χαρίζει αυτονομία κίνησης 700 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes-Benz θα αρχίσει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που φορτίζονται από απλή πρίζα με το S 500, όταν έρθει η επόμενη γενιά της S-Class.

Εν συντομία…

Υπάρχει και δεύτερη υβριδική έκδοση, χωρίς κινητήρα βενζίνης αλλά με ενεργειακές κυψέλες υδρογόνου (τοποθετημένες μπροστά) που το μετατρέπουν σε ηλεκτρική ενέργεια. Σε αυτή την έκδοση το ηλεκτρικό μοτέρ (τοποθετημένο στο πίσω μέρος) αποδίδει 136 hp με την ροπή να αγγίζει τα 290 Nm από τις πρώτες στροφές.

Δεν παράγει καθόλου ρύπους, χαρίζει 11 δευτ. επιτάχυνση και 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα με την αυτονομία κίνησης να αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα. Πέρα από τους δύο οικολογικούς τρόπους κίνησης το F800 είναι εφοδιασμένο με τα συστήματα Distronic Plus Traffic Jam (σε ταχύτητα περίπου πάνω από 40 χλμ./ώρα διαβάζει το δρόμο και διατηρεί σταθερή απόσταση την αυξομειώνει όταν αυτό είναι αναγκαίο) και Pre-SAFE 360ο (αυτόματο φρενάρισμα, ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση).

Αποστολή στη Στουτγάρδη: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x