Νέα μοντέλα

Continental GT

Σε πείσμα της οικονομικής ύφεσης και του προβληματισμού στην αγορά αυτοκινήτου με την κάθετη πτώση των πωλήσεων και δη των ακριβών και πολυτελών εκδόσεων, αναφέρομαι σήμερα στη νέα Continental GT, διότι ευκαιρία στο όνειρο έχουν όλοι. Το νέο μοντέλο αποτέλεσε πρόκληση για τους μηχανικούς της Bentley.

Νέα Continental GT - πρόκληση για τους μηχανικούς – όνειρο για τους θνητούς.


Σε πείσμα της οικονομικής ύφεσης και του προβληματισμού στην αγορά αυτοκινήτου με την κάθετη πτώση των πωλήσεων και δη των ακριβών και πολυτελών εκδόσεων, αναφέρομαι σήμερα στη νέα Continental GT, διότι ευκαιρία στο όνειρο έχουν όλοι. Το νέο μοντέλο αποτέλεσε πρόκληση για τους μηχανικούς της Bentley.

Διότι ο εχθρός του καλού, μπορεί να είναι το καλύτερο, όμως όταν το καλό πλησιάζει το τέλειο, πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει; Οι απαντήσεις δίνονται με τη νέα Continental GT, πιστή στο πνεύμα του υψηλού τουρισμού της βρετανικής μάρκας.

Παράστημα

Το καλοσχηματισμένο ανάγλυφο, νέο αμάξωμα έχει πιο καθαρές γραμμές που ρέουν από την πιο κάθετη μάσκα μέχρι το υπερυψωμένο πορτμπαγκάζ. Στην κατασκευή των αλουμινένιων φτερών και του πορτμπαγκάζ χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία «Aluminium Super Forming» κατά την οποία το αλουμίνιο θερμαίνεται στους 500 βαθμούς Κελσίου και με την πίεση του αέρα παίρνει την τελική του μορφή. ροσδίδοντας μια ακόμη εντονότερη αίσθηση αυθεντικής χειροποίητης κατασκευής.

Στα ενδότερα

Το σύγχρονο, ανανεωμένο εσωτερικό, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση και πολυτέλεια, ενώ ξεχωρίζει για την εξαιρετικά προσεγμένη χειροποίητη κατασκευή του. Τα καθίσματα, έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη και αφήνουν 46 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Επίσης, η νέα οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα υποστηρίζει ένα κορυφαίο σύστημα πλοήγησης, χάρτες της Google και σύστημα ψυχαγωγίας με θαυμαστή πιστότητα ήχου. Εξίσου μοναδική είναι και η ηχομόνωση στη καμπίνα.

Χαρακτηριστικό δε της προσοχής που έχει δοθεί στην παραμικρή λεπτομέρεια, είναι ο σταθεροποιητής UV που διαθέτουν οι ξύλινες επιφάνειες προκειμένου να προστατεύονται από την ακτινοβολία και να παραμένουν σαν καινούριες για δεκαετίες.

Κάνει τη διαφορά

Ο γνωστός 12κύλινδρος κινητήρας 6.0 lt της Bentley με την συνδρομή δύο turbo αποδίδει πλέον μέγιστη ισχύ 575 hp και μέγιστη ροπή 700 Nm, ενώ συνεργάζεται με νέο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο που διαθέτει λειτουργία Quickshift και επιτρέπει τα κατεβάσματα δύο ταχυτήτων μαζί.

Η επιτάχυνση περιορίζεται στα 4,6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η προηγμένη τεχνολογία Flexfuel εξασφαλίζει σταθερή απόδοση όταν ο κινητήρας καταναλώνει βενζίνη, βιοαιθανόλη ή μίγμα των δύο καυσίμων. Η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 16,5 λίτρα, όμως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 384 γρ./χλμ.

Εν συντομία…

Η τεράστια ροπή μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός εξελιγμένου κεντρικού διαφορικού torsen που εξασφαλίζει ασφαλή και δυναμική συμπεριφορά σε κάθε οδόστρωμα, με κάθε καιρό.

Η κατανομή της ροπής σε αναλογία 40:60 εμπρός/πίσω (50:50 η πρώτη Continental GT) έχει ως αποτέλεσμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά, αφού ελαχιστοποιείται η υποστροφή σε γρήγορη οδήγηση.

Σε αυτό συμβάλλει και το αναβαθμισμένο σύστημα ευστάθειας όπως και η αύξηση του εμπρός μετατροχίου κατά 41 χιλ. και του πίσω κατά 48 χιλ. Η δε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση καταγράφει συνεχώς τη δυναμική κατάσταση του αμαξώματος μεταβάλλοντας ανάλογα την απόσβεση, ενώ με τη λειτουργία «V-Max» το ύψος του αυτοκίνητου μειώνεται και η σταθερότητα αυξάνεται περαιτέρω όταν η ταχύτητα πλησιάζει ή ξεπεράσει τα 300 χλμ./ώρα. Όμως και η τιμή του μοντέλου ξεπερνά τις…225.000 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x