Νέο Audi A7 Sportback – πολυτελές, μεγάλο με ελκυστική σχεδίαση.
Είναι καιρός για έξοδα; Για κάποιους που έχουν τα χρήματα και τη διάθεση, ο καιρός είναι μόνο για τις…μετεωρολογικές συνθήκες. Γι’ αυτούς, η Audi εισάγει το νέο Audi A7 Sportback, ένα πολυτελές μοντέλο τριών όγκων αλλά με coupe σχεδίαση.
Ουσιαστικά καλύπτει το κενό που υπήρχε μεταξύ του Audi A6 και του Α8, ως μία εναλλακτική για αυτούς που θέλουν να συνδυάσουν την πολυτέλεια με πιο δυναμικές γραμμές.
Παράστημα
Πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές μοντέλο με ελάχιστα κάτω από τα 5 μ. μήκος, έχοντας πλάτος 1,91 μ. και ύψος 1,42 μ. που το κάνει να αρκετά σπορτίφ. Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από τον ανεμοστρόβιλο για να τονίσουν το δυναμισμό του μοντέλου, ενώ η επιμηκυμένη σιλουέτα μοιάζει με αθλητή που τεντώνει το σώμα του.
Ξεχωρίζει για την τραπεζοειδή μάσκα τρισδιάστατης σχεδίασης, με οριζόντιες ρίγες και από τους νέας σχεδίασης προβολείς Xenon Plus, με φώτα ημέρας και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Στα ενδότερα
Η πολυτέλεια και η άνεση είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν την καμπίνα. Ο πίνακας οργάνων είναι προσανατολισμένος στον οδηγό, χρησιμοποιούνται υλικά εξαιρετικής ποιότητας και η εργονομία κυμαίνεται σε υψηλό επίπεδο. Για την άνεση τα 2,91 μ. μεταξόνιο εγγυώνται ότι οι 5 επιβάτες δεν θα συνωστίζονται, ενώ τα φαρδιά μετατρόχια τούς κρατούν στη θέση τους μια και οι περιττές κλίσεις απουσιάζουν.
Τεχνολογία
Τόσο στο βασικό όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται μια σειρά νέων τεχνολογιών. Η κατασκευή χαρακτηρίζεται ως υβριδική, με τη χρήση αλουμινίου κατά το 30% του αμαξώματος.
Τοποθετήθηκε σύστημα εξοικονόμησης και ανάκτησης ενέργειας Start/ Stop, σύστημα Audi drive select για εξατομικευμένη ρύθμιση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, συστήματα υποβοήθησης Audi pre sense basic για την προληπτική προστασία των επιβατών σε ενδεχόμενη σύγκρουση, σύστημα προσαρμοζόμενης ανάρτησης, σύστημα τετρακίνησης quattro με σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Κι ακόμη, εξελιγμένο πολυλειτουργικό σύστημα MMI με οθόνη αφής, συστήματα υποβοήθησης Audi lane assist / Audi side assist, σύστημα υποβοήθησης νυχτερινής όρασης (με θερμική απεικόνιση πεζών στην οθόνη βασικών λειτουργιών και ηχητική προειδοποίηση για ενδεχόμενη σύγκρουση), όπως και σύστημα υποβοήθησης διαδρομής οδήγησης με στοιχεία που τροφοδοτούνται από το σύστημα πλοήγησης και επεμβαίνουν στα φώτα, την επιλεγμένη σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων και τον αυτόματο προσαρμογέα ταχύτητας.
Εν συντομία…
Το νέο Audi Α7 Sportback διατίθεται αρχικά με 3 μηχανικά σύνολα. Αμεσα διαθέσιμος στην τετρακίνητη έκδοση quattro, είναι ο κινητήρας 3.0 lt TFSI V6 που συνδυάζεται με κιβώτιο Stronic 7 ταχυτήτων. Αποδίδει 300 hp με ροπή που φτάνει τα 440 Νm μεταξύ 2.900-4.500 σ.α.λ..
Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση είναι μόλις 5,6 δευτ. Αργότερα θα διατίθενται δύο επιπλέον εναλλακτικές λύσεις. Από το Νοέμβριο θα προσφέρεται επίσης τετρακίνητο με έναν κινητήρα 2.8 lt τεχνολογίας FSI με κιβώτιο Stronic, 204 ίππων, ενώ από τον Φεβρουάριο του 2011 θα είναι διαθέσιμος ο αντίστοιχης τεχνολογίας και κυβισμού κινητήρας με κιβώτιο multitronic και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Επιπλέον το νέο Audi A7 Sportback θα εμπλουτιστεί και με έναν κινητήρα πετρελαίου 3.0 TDI V6 με απόδοση που θα φτάνει τους 250 ίππους και ροπή 500 Nm. Η έκδοση των 204 hp multitronic κοστίζει 69.950 ευρώ, η αντίστοιχη Stronic quattro φθάνει στα 78.950 και η 3.0 lt Stronic quattro στα 99.800 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.