Γενικά

Τo Volvo του μέλλοντος!

Το μεγαλύτερο ζήτημα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία αυτοκινήτου, σχετικά με τη μαζική παραγωγή υβριδικών (κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ) και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι το μεγάλο μέγεθος, το αυξημένο βάρος και το υψηλό κόστος των μπαταριών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Μπαταρία οι πόρτες, το καπό και η οροφή

Το μεγαλύτερο ζήτημα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία αυτοκινήτου, σχετικά με τη μαζική παραγωγή υβριδικών (κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ) και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι το μεγάλο μέγεθος, το αυξημένο βάρος και το υψηλό κόστος των μπαταριών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Η Volvo (μοναδική από το χώρο του αυτοκινήτου), μετέχοντας σε ένα εγχείρημα του Κολλεγίου Imperial του Λονδίνου (επιδοτείται με 3,5 εκατ. ευρώ από την Ε.Ε.), μαζί με ακόμη 8 εταιρείες, παρουσιάζει κάτι επαναστατικό: ένα μίγμα ανθρακονημάτων με πολυμερή ρητίνη που αποθηκεύει ενέργεια, όπως η μπαταρία κι έτσι δεν χρειάζεται δεύτερη στο αυτοκίνητο.

Η ενέργεια θα προέρχεται είτε από την φόρτιση μέσω πρίζας, είτε από το φρενάρισμα με ανάκτηση της κινητικής ενέργειας, προσφέροντας αυτονομίας κίνησης 130 χλμ. Παράλληλα, το μίγμα είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και ευλύγιστο, ώστε να μπορεί να αντικαταστάσει ορισμένα τμήματα του αμαξώματος (πόρτες, καπό, οροφή), μειώνοντας το βάρος των τμημάτων που αντικαθιστά κατά 15%.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x