Νέα μοντέλα

Citroen C4

«Παίζει μπάλα» στην έδρα της η Citroen και θέλει οπωσδήποτε να σκοράρει στις καρδιές των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, στις αρχές του άλλου μήνα. Στην «πόλη του φωτός», η μάρκα με σήμα το λοχία θα παρουσιάσει εκτός από το νέο DS4, ως μεγαλύτερο του DS3 που ήδη κυκλοφορεί, το νέο C4 που διαφοροποιείται πλήρως από το τωρινό. Η γκάμα της Citroen ανανεώνεται πλήρως κι έπεται συνέχεια…

Η Citroen μετά τα C5, C3 και DS3 βάζει κι άλλο...αξιωματικό στο τάγμα της.

«Παίζει μπάλα» στην έδρα της η Citroen και θέλει οπωσδήποτε να σκοράρει στις καρδιές των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, στις αρχές του άλλου μήνα. Στην «πόλη του φωτός», η μάρκα με σήμα το λοχία θα παρουσιάσει εκτός από το νέο DS4, ως μεγαλύτερο του DS3 που ήδη κυκλοφορεί, το νέο C4 που διαφοροποιείται πλήρως από το τωρινό. Η γκάμα της Citroen ανανεώνεται πλήρως κι έπεται συνέχεια…

Παράστημα

Η Citroen κάνει στροφή στα μέχρι τώρα δεδομένα του C4. Το υπάρχον παράγεται σε 5θυρο και 3θυρο αμάξωμα με ουσιαστικές διαφορές σχεδίασης, ενώ το καινούργιο θα κατασκευάζεται μόνον σε 5θυρο αμάξωμα. Σε διαστάσεις, θα είναι μακρύτερο κατά 5 εκ. (4,33 μ.), φαρδύτερο κατά 2 εκ. (1,79 μ.) και ψηλότερο κατά 3 εκ. (1,49 μ.) από το τωρινό, κάτι που συνεπάγεται περισσότερους χώρους για τους επιβάτες.

Στα ενδότερα

Εντελώς καινούργια και η καμπίνα. Πίνακας με τρία στρογγυλά όργανα και ρυθμιζόμενους χρωματισμούς, σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και χειριστήρια, κονσόλα στραμμένη προς τον οδηγό με οθόνη ενδείξεων και περιστροφικά χειριστήρια, μπάκετ καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση της «οσφυϊκής χώρας» και σύστημα μασάζ (!) για τους εμπρός επιβάτες, όπως και μεγάλη πανοραμική οροφή, αποπνέουν όχι μόνο άρωμα φρεσκάδας αλλά και αίσθηση ανώτερης κατηγορίας με τα μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Όσο για την άνεση σε χώρους, 5 ενήλικες φιλοξενούνται εύκολα, ενώ ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε αρκετά, στα 408 λίτρα.

Τεχνολογία

Πολλά καινοτομίες εισάγει η Citroen με το νέο C4 στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων. Για πρώτη φορά θα υπάρχει τεχνολογία επίβλεψης τυφλής γωνίας στον εξωτερικό καθρέπτη, θα διατίθεται περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας, όπως και σύστημα eTouch, με το οποίο ο οδηγός ρυθμίζει την οδήγηση κατά το δοκούν όσον αφορά την κατανάλωση.

Το σύστημα παρέχει πληροφορίες και για την τεχνική κατάσταση του οχήματος. Σε εξοπλισμό θα υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής πορείας χωρίς φλας, προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού Xenon και ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Με φουλ αερόσακους και στάνταρ ESP για την ευστάθεια, το νέο C4 πήρε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, με βαθμολογία 97% στον τομέα «Safety assist».

Εν συντομία…

Έχοντας μειωμένο βάρος (νέα υλικά κατασκευής) σε σχέση με το τωρινό, το νέο C4 έχει καλύτερη αεροδυναμική που συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Θα εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης: 1.4 lt VTi – 95 hp, 1.6 lt VTi - 120 hp και turbo 1.6 lt THP – 155 hp καθώς και με τρεις πετρελαιοκινητήρες: 1.6 lt HDi – 90 hp, 1.6 lt HDi - 110 lt και 1.6 lt HDi – 150 hp.

Ο κινητήρας 110 hp συνδυάζεται και με την τεχνολογία micro-hybrid e-HDi που περιλαμβάνει το νέας γενιάς σύστημα Stop/Start, εκπέμποντας τώρα μόλις 109 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα και αργότερα 99 γρ./χλμ. Το νέο C4 είναι και οικολογικό, διότι το 99% του αυτοκινήτου είναι ανακυκλώσιμο, ενώ το 15% των πλαστικών εξαρτημάτων προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά. Στην ελληνική αγορά το Νοέμβριο.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x