Και η Volvo κατασκεύασε δύο τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού turbo 1.6 lt με ισχύ 150 hp (240 Nm ροπή) και 180 hp (270 Nm ροπή, με στιγμιαία υπερπλήρωση 270 Nm). Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο, έχουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και στους δύο εκκεντροφόρους.
Η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων φτάνει το 20% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και ανάλογης απόδοσης. Το μοτέρ των 150 hp συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ των180 hp και με το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν διακόπτη DRIVe στον πίνακα οργάνων (ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου). Oι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν τεχνολογία που βάζει το κιβώτιο στο «νεκρό» όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ενώ οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο έχουν Start/Stop που σβήνει τον κινητήρα σε στάση και τον ενεργοποιεί με το πάτημα του συμπλέκτη.
Τα πρώτα μοντέλα που θα εφοδιαστούν με αυτά τα μοτέρ (αργότερα και σε έκδοση βιοαιθανόλης), είναι τα νέα Volvo S60 (ήδη πωλείται στην Ελλάδα με άλλα μοτέρ) και V60.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.