Γενικά

Διατηρούν την πρωτιά τα Cruze

Η Chevrolet διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών μετά το βελγικό γύρο του WTCC, στον οποίο τα Cruze σημείωσαν έξι τερματισμούς σε βαθμολογούμενες θέσεις, μεταξύ των οποίων οι δύο στο βάθρο.

Έξι τερματισμοί σε βαθμολογούμενες θέσεις για τους οδηγούς της Chevy, με τον Μιούλερ τρίτο στον πρώτο αγώνα και τον Χαφ δεύτερο στο δεύτερο αγώνα.

Η Chevrolet διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών μετά το βελγικό γύρο του WTCC, στον οποίο τα Cruze σημείωσαν έξι τερματισμούς σε βαθμολογούμενες θέσεις, μεταξύ των οποίων οι δύο στο βάθρο. Ο Μιούλερ τερμάτισε τρίτος στον πρώτο αγώνα, ενώ ο Χαφ ήρθε δεύτερος στο δεύτερο αγώνα, με τον Μένου να τερματίζει τέταρτος δύο φορές. Με τέτοια αποτελέσματα, η Chevrolet παραμένει πρώτη στην κατάταξη των κατασκευαστών, ενώ ο Μιούλερ εξακολουθεί να προηγείται στην κατάταξη των οδηγών, με τον Χαφ τώρα στην τρίτη θέση.

Οι δύο αγώνες που προσέλκυσαν πολλούς οπαδούς από το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία έγιναν σε στεγνές αλλά ψυχρές συνθήκες και επιβεβαίωσαν τη φήμη του Zolder ως ενός γνήσιου σιρκουί για αυτοκίνητα τουρισμού όπου οι προσπεράσεις δεν είναι καθόλου εύκολες.

Λόγω καλής θέσης εκκίνησης, τα Chevrolet μπόρεσαν να παραμείνουν μπροστά, με μοναδική εξαίρεση το τέταρτο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο τοπικός ήρωας, Ραντεμάρκερ, το οποίο είχε πρόβλημα με τα φρένα όλο το Σαββατοκύριακο.

«Ένα ακόμα πολύ καλό αποτέλεσμα από την ομάδα για τη Chevrolet και περισσότεροι βαθμοί, που είναι πολύ χρήσιμοι για τον τίτλο του πρωταθλήματος. Ο πρώτος αγώνας, οφείλω να ομολογήσω ήταν σχεδόν βαρετός, καθώς παρέμεινα εγκλωβισμένος ανάμεσα σε δύο SEAT και δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα. Πρέπει να πω ότι η προσπέραση είναι σχεδόν αδύνατη σ’ αυτή την πίστα, εκτός εάν ο μπροστινός σου κάνει λάθος. Είναι σαν να τρέχεις σε πίστα δημόσιων δρόμων. Στο δεύτερο αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση και, υπήρχαν τμήματα της πίστας όπου ήμουν ταχύτερος, αλλά δεν έφτασα ποτέ στο σημείο να επιτεθώ σοβαρά. Ήξερα ότι οι καλύτερες ευκαιρίες μου ήταν οι πρώτοι γύροι, αλλά γνώριζα επίσης ότι έπρεπε να είμαι προσεκτικός με τα εμπρός ελαστικά επειδή μπορεί να χειροτέρευαν στους τελευταίους γύρους», ήταν τα λόγια του Ρομπ Χαφ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x