WRC

Το τραγικό συμβάν του στέρησε το στέμμα

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ πρέπει να περιμένει μέχρι το τέλος του ράλι Ιαπωνίας για να δει αν θα στεφθεί πρόωρα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Κι’ αυτό γιατί ο Γάλλος οδηγός δε θέλησε να πάρει τους 10 βαθμούς της νίκης –ενώ ήταν στην πρώτη θέση μέχρι την ακύρωση των δύο τελευταίων ειδικών διαδρομών του Ράλι Μεγάλης Βρετανίας λόγω θανατηφόρου ατυχήματος- ακολουθώντας το παράδειγμα του Μάρκους Γκρόνχολμ που δε θέλησε να βαθμολογηθεί στο μοιραίο για τον Μάικλ Παρκ, Ράλι.

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ πρέπει να περιμένει μέχρι το τέλος του ράλι Ιαπωνίας για να δει αν θα στεφθεί πρόωρα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Κι’ αυτό γιατί ο Γάλλος οδηγός δε θέλησε να πάρει τους 10 βαθμούς της νίκης –ενώ ήταν στην πρώτη θέση μέχρι την ακύρωση των δύο τελευταίων ειδικών διαδρομών του Ράλι Μεγάλης Βρετανίας λόγω θανατηφόρου ατυχήματος- ακολουθώντας το παράδειγμα του Μάρκους Γκρόνχολμ που δε θέλησε να βαθμολογηθεί στο μοιραίο για τον Μάικλ Παρκ, Ράλι. Αν ο Λεμπ έπαιρνε τους δέκα βαθμούς της πρώτης θέσης θα σήμαινε πως ο οδηγός της Citroen θα κατακτούσε το πρωτάθλημα μιας και ο βασικός του αντίπαλος, Μάρκους Γκρόνχολμ, δε θα βαθμολογούνταν. Γι’ αυτό και άργησε 2 λεπτά να πάει στο Millenium Stadium όπου θα γινόταν η τελετή λήξης με σκοπό να πάρει ποινή ώστε να βρεθεί στη θέση του άλλος οδηγός.

Ο ίδιος ο Γάλλος δήλωσε χαρακτηριστικά για το θέμα: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι ήθελα να κερδίσω κατ’ αυτόν τον τρόπο τον τίτλο. Αυτό είναι σπορ. Συναγωνίζομαι να κερδίσω αλλά όχι με τέτοιο τρόπο και από τη στιγμή που αποσύρθηκε ο Γκρόνχολμ, δεν υπήρχε λόγος να πάω προς τη νίκη». Όσο για την κριτική που άσκησε στον Πέτερ Σόλμπεργκ που αποδέχτηκε τη νίκη, ο Λεμπ δήλωσε: «Δεν με ενδιαφέρει. Όλοι είναι ελεύθεροι να κάνουν αυτό που θέλουν, αλλά η νίκη δεν είχε καμία σημασία μετά από ό,τι έγινε».

Οι βαθμολογίες σε πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών έχουν πλέον διαμορφωθεί ως εξής:

Πρωτάθλημα Οδηγών:

1) Σεμπάστιαν Λεμπ (Citroen): 99
2) Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru): 65
3) Μάρκους Γκρόνχολμ (Peugeot): 61
4) Μάρκο Μάρτιν (Peugeot): 53
5) Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Ford): 47
6) Χάρι Ροβάνπερα (Mitsubishi): 27
7) Φρανσουά Ντιβάλ (Citroen): 24
8) Ρόμαν Κρέστα (Ford): 16
9) Μανφεντ Στολ (Citroen): 16
10) Κάρλος Σάινθ (Citroen): 11
11) Τζίτζι Γκάλι (Mitsubishi): 10
12) Χένρικ Σόλμπεργκ (Ford): 9
13) Μίκο Χίρβονεν (Ford): 8
14) Ζίλ Πανιζί (Mitsubishi): 7
15) Ντάνιελ Κάρλσον: 4
16) Άντονι Γουόρμπόλντ: 4
17) Κρις Άτκινσον (Subaru): 2
18) Κόλιν ΜακΡέι (Skoda): 2
19) Πικαλίστο: 1
20) Στεφάν Σαραζίν (Subaru): 1

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:

Citroen: 137
Peugeot: 117
Ford: 76
Subaru: 72
Mitshubishi: 54
Skoda: 11

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x