Νέα μοντέλα

RS-ει κι αυτό…

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού στο οποίο μετέχει με αξιώσεις η Chevrolet, πρώτα με το Lacetti και από πέρυσι με το Cruze, έχει ανοίξει την όρεξη στη μάρκα μέλος του αμερικανικού ομίλου της General Motors. Πρόκειται λοιπόν να παρουσιάσει σε μερικές ημέρες στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής που θα γίνει στο Ντιτρόιτ, το Aveo RS που αναδεικνύει το στυλ της επόμενης γενιάς του αυτοκινήτου πόλης της μάρκας.

Η Chevrolet εντυπωσιάζει με τη σπορ έκδοση του Aveo που μπαίνει για παραγωγή.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού στο οποίο μετέχει με αξιώσεις η Chevrolet, πρώτα με το Lacetti και από πέρυσι με το Cruze, έχει ανοίξει την όρεξη στη μάρκα μέλος του αμερικανικού ομίλου της General Motors. Πρόκειται λοιπόν να παρουσιάσει σε μερικές ημέρες στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής που θα γίνει στο Ντιτρόιτ, το Aveo RS που αναδεικνύει το στυλ της επόμενης γενιάς του αυτοκινήτου πόλης της μάρκας.

Μακρύτερο, φαρδύτερο και με περισσότερους χώρους από το τωρινό Aveo για πέντε επιβάτες, το Aveo RS της έκθεσης είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. «Το πρωτότυπο Aveo RS δείχνει ότι είμαστε έτοιμοι για το μεγάλο άλμα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων», ανέφερε ο πρόεδρος της Chevrolet Ευρώπης, Γουέιν Μπράνον, επισημαίνοντας ότι όταν θα έρθει στην Ευρώπη το 2011 θα πλαισιώνει επάξια το Cruze και το νέο Spark, που λανσάρεται αυτές τις ημέρες και στην Ελλάδα, αντικαθιστώντας το Matiz. Σχεδιαστικά, χαρακτηρίζεται από την εντυπωσιακή πολυγωνική μάσκα συνέχεια της εισαγωγής αέρα με κυψέλες, τους διπλούς προβολείς με περίβλημα αλουμινίου, και από τους τριγωνικούς προβολείς ομίχλης μπροστά.

Αξιο μνείας είναι και το τελείωμα του προφυλακτήρα με τους αεραγωγούς στις άκρες, που κάνει ακόμα πιο σπορτίφ την εμφάνιση. Στο πλάι, το στυλ συμπληρώνεται από τα μαρσπιέ και τις πεντάχτινες 19άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ το αμάξωμα μολονότι 5θυρο δείχνει σαν 3θυρο επειδή οι λαβές των πίσω θυρών κρύβονται στην πίσω κολόνα.

Ανάλογου ύφους είναι και το πίσω μέρος με φωτιστικά σε περίβλημα αλουμινίου επίσης, ψηλά τοποθετημένη διακριτική αεροτομή και διαχύτη αέρα χαμηλά με κεντρικά τοποθετημένες δύο απολήξεις εξάτμισης. Στην ανανεωμένη καμπίνα, κυριαρχεί το μαύρο, το μεταλλικό και το μπλέ χρώμα ίδιο με του αμαξώματος, σε όλες τις ραφές μια και υπάρχει μαύρη δερμάτινη επένδυση σε ταμπλό, πόρτες και μπάκετ καθίσματα.

Ο πίνακας περιλαμβάνει ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο, ενώ οι λοιπές ενδείξεις (ταχύμετρο, βενζίνη, χιλιομετρητής) είναι ψηφιακές σε τετράγωνο όργανο. Κι ακόμα, η μαύρη γυαλιστερή κονσόλα διαθέτει ηχοσύστημα με θύρα USB θα εξωτερικές συσκευές ήχου, ενώ στο πάνω μέρος του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Τριάχτινο τιμόνι με χειριστήρια (ηχοσυστήματος, κινητού τηλεφώνου, πληροφοριών αυτοκινήτου, ρυθμιστή ταχύτητας) και πενταλιέρες αλουμινίου, συνθέτουν ένα άκρως αρεστό εσωτερικό.

Εν συντομία…

Οσον αφορά τον κινητήρα, θα εφοδιάζεται με τον 1.4 lt Ecotec turbo που αποδίδει 138 ίππους, δύο λιγότερους από την ίδια έκδοση που φορά το νέο Opel Astra που κι αυτό πωλείται στη χώρα μας ήδη. Ο κινητήρας από αυτά που ξέρω, οδηγώντας το Astra στη Γερμανία, είναι καλός στις υψηλές στροφές αλλά δεν έχει την εκρηκτικότητα χαμηλά και συνδυάζεται με ένα πολύ καλό σε κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που βοηθά στην αμεσότητα των αλλαγών.

Μάλιστα, για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, υπάρχει ένδειξη στον πίνακα οργάνων με τη σχέση που υπάρχει εκείνη τη στιγμή στο κιβώτιο, με βελάκι για άμεση αλλαγή εφόσον υπάρχουν υψηλότερες στροφές στον κινητήρα. Το προσθιοκίνητο μοντέλο θα μπει στην παραγωγή προς το τέλος του 2010.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x