Η Mini θα παρουσιάσει μια δεύτερη τετρακίνητη έκδοση και ανοίγει την όρεξη.
Η Mini συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Μετά την προ μηνών παρουσίαση, του νέου Coupe μοντέλου, το οποίο αναμένεται στην αγορά το φθινόπωρο του 2010, η βρετανική μάρκα μέλος του ομίλου της BMW, προχώρησε στη δημιουργία ενός πρωτότυπου το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (16–24 Ιανουαρίου 2010) στο Ντιτρόιτ. Το MINI Beachcomber Concept είναι ένα τετραθέσιο, σχεδιασμένο για να προσφέρει ευχαρίστηση και ανέσεις στους επιβάτες του. Πλήρως τετρακίνητο μοντέλο, χωρίς πλαϊνές πόρτες και οροφή, μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα τις καιρικές συνθήκες με ελαφριές πόρτες ή μαλακή οροφή.
Η Mini με αυτό το μοντέλο εισέρχεται σε ένα νέο πεδίο μάχης. Από εκεί που έφτιαχνε το μικρό αλλά θαυματουργό Mini που σχεδίασε ο ελληνικής καταγωγής Αλεκ Ισιγόνις και έκανε ακόμα πιο διάσημο στις ταινίες του ο μίστερ Μπιν, τώρα έχει ρίξει στην αγορά το μεγαλύτερο Clubman, την station wagon εκδοχή του Mini με περισσότερο πορτμπαγκάζ, αναμένεται να λανσάρει μια σπορ Coupe έκδοση και τώρα μια τετρακίνητη με καινοτόμες ιδέες για το μέλλον. Ακριβώς δέκα χρόνια μετά το επαναλανσάρισμα της Mini, η μάρκα κάνει το άλμα στην τετρακίνηση, με αρετές για πολλών τύπων πελάτες. Ακολουθώντας τα βήματα του Mini Moke, του 1964, που ήταν η επιτομή ενός οχήματος δραστηριοτήτων, πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμα του κλασικού Mini, το Mini Beachcomber Concept είναι μία νέα ματιά ενός μοντέλου που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το Mini Moke έμεινε στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας μέχρι το 1968 με περίπου 14.500 μονάδες παραγωγής, ενώ συνέχισε με πωλήσεις σε Αυστραλία και Πορτογαλία. Τώρα έρχεται το νέο Mini Beachcomber Concept να περάσει το Mini Moke στον 21ο αιώνα.
Το νέο μοντέλο έχει μήκος περίπου 4 μέτρα και χαρακτηρίζεται από μεγάλη φωτεινότητα και ευρυχωρία. Οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν υψηλής αντοχής ατσάλι, συνδυάζοντας τη μέγιστη ακαμψία με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος. Αναφορικά με τις ανέσεις, τα δύο πίσω ανεξάρτητα καθίσματα αναδιπλώνουν πλήρως ώστε να δημιουργήσουν ένα επίπεδο χώρο φόρτωσης. Σε αυτό εξυπηρετεί η ρεζέρβα η οποία τοποθετείται όπως στα κλαστικά τζιπ στην πίσω πόρτα. Όταν δε το μοντέλο έχει λάστιχα τεχνολογίας Runflat (που δεν κλατάρουν), τότε δεν χρειάζεται καν ρεζέρβα.
Εν συντομία…
Δυναμική γρίλια, μυώδες καπό, κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι, σε συνδυασμό με 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος, συνθέτουν ένα άκρως ελκυστικό μοντέλο. Στην καμπίνα διατηρεί την παράδοση της Mini με κεντρικά τοποθετημένο το ταχύμετρο, διαθέτοντας τώρα ενδείξεις για το σύστημα πλοήγησης και το ηχοσύστημα. Εξαιτίας του γεγονότος ότι το μοντέλο είναι ανοικτό, περιορίστηκαν οι αεραγωγοί και τη θέση τους πήραν ηχεία και διάφορα όργανα για τις εκτός δρόμου περιπέτειες.
Αναφορικά με τις ευκολίες, το μοντέλο διαθέτει θύρες υποδοχής ενός ψυγείου, ενός φορητού υπολογιστή ή ενός GPS. Μπορεί το πρωτότυπο Mini ως έχει να μην βγει ποτέ στην παραγωγή, εντούτοις είναι σχεδόν βέβαιο ότι πολύ σύντομα θα έχουμε ένα τετρακίνητο SUV Mini, κι αυτό ανήκει στα ευχάριστα της μηχανολογίας.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.