Νέα μοντέλα

Turbo C5...

Περίπου ενάμιση χρόνο μετά την άφιξή του στην ελληνική αγορά, το νέο Citroen C5, διότι παραμένει ακόμα…φρέσκο στο μυαλό μας βλέποντάς το στο δρόμο, αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον με τις νέες εκδόσεις που εφοδιάζονται με τον γνωστό από την οικογένεια του C4, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων.

Πιο ισχυρή έκδοση, λιγότερη κατανάλωση και ρύποι, εξίσου πλούσιος εξοπλισμός.

Περίπου ενάμιση χρόνο μετά την άφιξή του στην ελληνική αγορά, το νέο Citroen C5, διότι παραμένει ακόμα…φρέσκο στο μυαλό μας βλέποντάς το στο δρόμο, αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον με τις νέες εκδόσεις που εφοδιάζονται με τον γνωστό από την οικογένεια του C4, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων. Ελαφρά βελτιωμένος για τις ανάγκες του μεγαλύτερου αμαξώματος, αντί για 150 ίππους αποδίδει 155 και αντικαθιστά το δίλιτρο ατμοσφαιρικό σύνολο των 143 ίππων, επειδή πλέον δεν έχει νόημα η ύπαρξή του στη γκάμα του μοντέλου.

Αντίθετα η Citroen διατηρεί τον μικρότερου κυβισμού, επίσης ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.8 lt - 127 hp. Σχεδιαστικά, δεν αλλάζει η εμφάνιση των εκδόσεων με το νέο κινητήρα, από τις αντίστοιχες με τον 1.8 lt. Απλά προστέθηκαν διακοσμητικά χρωμίου εξωτερικά, ανάλογα την έκδοση. Αρκετά μακρύ (4,78 μ.), φαρδύ (1,86 μ.), αλλά και χαμηλό (1,45 μ.), είναι άνετο για 5 ενήλικες επιβάτες (μακρύ μεταξόνιο 2,82 μ.), χωρίς να θυσιάζει χώρο αποσκευών (467 λίτρα, χωρίς ρεζέρβα, αλλά με κιτ αλλαγής ελαστικού). Με την ασύμμετρη (60/40) αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (με υποβραχιόνιο στη μέση) ο αποθηκευτικός χώρος διευρύνεται. Στην καμπίνα, αναμφίβολα κερδίζει και τον πιο απαιτητικό φίλο της αισθητικής, με θαυμάσιο πίνακα οργάνων, τιμόνι με σταθερό ομφαλό και χειριστήρια, ημιμπάκετ καθίσματα, δυναμική κονσόλα και στιβαρό ταμπλό.

Εκείνο όμως που δημιουργεί την ειδοποιό διαφορά των νέων εκδόσεων, είναι ο νέος κινητήρας με στροβυλοσυμπιεστή καυσαερίων με σύστημα που ψεκάζει το μίγμα απευθείας στον θάλαμο ανάφλεξης, εξασφαλίζοντας ομοιόμορφη κατανομή και υψηλή σχέση συμπίεσης. Αποδίδει 155 hp στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 240 Νm στις 1.400 σ.α.λ., έχει μέση κατανάλωση βενζίνης 7,1 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπέμπει 161 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Αυτά τα στοιχεία τον καθιστούν προδιαγραφών ρύπων Euro 5, εν αντιθέσει με τον 1.8 lt που είναι Euro4. O νέος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ με αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων θα πωλείται από τον Απρίλιο του 2010. Τώρα, σχετικά με τις εκδόσεις, προσφέρεται με τρία επίπεδα εξοπλισμού με την κλασική μεταλλική ανάρτηση (διπλά ψαλίδια μπροστά - πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), αλλά και με τρεις εκδόσεις που εφοδιάζονται με την υδροενεργητική ανάρτηση τρίτης γενιάς.


Εν συντομία…

H υδροενεργητική ανάρτηση δεν έχει αμορτισέρ και ρυθμίζεται ηλεκτρονικά σε δύο επίπεδα, αυξομειώνοντας το ύψος του αυτοκινήτου ανάλογα την ταχύτητα, το είδος οδήγησης (sport mode), το είδος οδοστρώματος και την επιθυμία του οδηγού, βελτιώνοντας συνεχώς την ασφάλεια και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Ετσι, διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος ανεξαρτήτως φορτίου και το αμάξωμα παράλληλο με το οδόστρωμα στις κλίσεις και τις στροφές.

Ο βασικός εξοπλισμός της έκδοσης Ambiance περιλαμβάνει: 9 αερόσακους, ABS με κατανομή πέδησης, ESP για την ευστάθεια, υπολογιστή ταξιδιού, ρυθμιστή ταχύτητας, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, διζωνικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό κ.α. με τιμή 23.500 ευρώ. Επίσης, λόγω του εορτασμού 90 χρόνων Citroen, η εισαγωγική εταιρεία με το πρόγραμμα «Green Bonus ανταλλαγής Citroen», δίνει πέραν της αξίας του παλαιού επιπλέον 2.500 ευρώ για αγορά νέου C5.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x