Νέα μοντέλα

Για λίγους…

Οδηγώντας χθες στους δρόμους της Αθήνας βλέπω μια μαύρη Porsche 911 Turbo και μια καλοντυμένη κυρία στο τιμόνι. Η εικόνα αυτή, σε μια μποτιλιαρισμένη Αθήνα, με τα 480 καθαρόαιμα άλογα στριμωγμένα ασφυκτικά ανάμεσα σε διάφορους…ίππους, με έκανε να δώσω σήμερα…χώρο να τρέξουν.

Η Porsche δημιούργησε μια ξεχωριστή έκδοση της 911 για εκλεκτούς πελάτες.

Οδηγώντας χθες στους δρόμους της Αθήνας βλέπω μια μαύρη Porsche 911 Turbo και μια καλοντυμένη κυρία στο τιμόνι. Η εικόνα αυτή, σε μια μποτιλιαρισμένη Αθήνα, με τα 480 καθαρόαιμα άλογα στριμωγμένα ασφυκτικά ανάμεσα σε διάφορους…ίππους, με έκανε να δώσω σήμερα…χώρο να τρέξουν. Συγκεκριμένα θα αναφερθώ σε μια άλλη έκδοση της 911, που εξέλιξε ακόμα περισσότερο το DNA της και το αναβάθμισε σε επίπεδα που μάλλον αποτελούν ό,τι πιο εξαιρετικό από άποψη κομψότητας και στυλ υπάρχει στη γκάμα του μοντέλου.

Πρόκειται για την 911 Sport Classic που θα παραχθεί σε έναν αυστηρά περιορισμένο αριθμό, μόλις για 250 πραγματικούς λάτρεις μιάς 911. Αυτό το έκανε η Porsche και στο παρελθόν και τώρα το επαναφέρει, προκειμένου να κάνει λίγους να αισθάνονται μοναδικοί! Η εξέλιξη αυτής της πολύ ειδικής 911 από το Porsche Exclusive διήρκεσε τρία χρόνια, με πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια. Το Porsche Exclusive είναι το εξειδικευμένο τμήμα της Porsche για τις πλέον ξεχωριστές και προσαρμοσμένες εκδόσεις των μοντέλων της που ξεπερνούν ακόμα και τις υψηλότερες προδιαγραφές των κανονικών μοντέλων παραγωγής της εταιρείας. Η νέα οροφή με διπλό θόλο αναδεικνύει τη διαφορετικότητα της έκδοσης με την πρώτη ματιά. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτού του σπορ αυτοκινήτου που βασίζεται στην πισωκίνητη Carrera S, είναι το κατά 44 χιλιοστά φαρδύτερο πίσω μέρος και το μεγαλύτερο μετατρόχιο στον πίσω άξονα.

Η εντυπωσιακή μπροστινή ποδιά σχεδιασμού SportDesign με το μοναδικό της σπόιλερ, αλλά και η πίσω αεροτομή που είναι προσαρμοσμένη σταθερά στη θέση της όπως η θρυλική «φτερούγα» της Carrera RS 2.7 του 1973, ολοκληρώνουν την απολύτως χαρακτηριστική εμφάνιση της 911 Sport Classic. Για την ισχύ του αυτοκινήτου φροντίζει ο κινητήρας 3.8 lt με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI), που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 23 ίππους παραπάνω από την απλή έκδοση, φθάνοντας τους 408. Αυτό έχει επιτευχθεί και με τη χρήση μιας νέας πολλαπλής εισαγωγής με αντήχηση, η οποία διαθέτει έξι πτερύγια που ελέγχονται με υποπίεση. Ο κινητήρας συνδυάζεται μόνο με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Κατά τα λοιπά, το μοντέλο εφοδιάζεται με κεραμικά φρένα, με σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει ολόκληρο το αυτοκίνητο κατά 2 εκατοστά, ενώ διαθέτει μηχανικό πίσω διαφορικό και τροχούς 19 ιντσών με μαύρες αστεροειδείς ακτίνες.

Εν συντομία…

Στο εσωτερικό αναδεικνύεται ένα ιδιαίτερο και άκρως σοφιστικέ ύφος, με νέα υλικά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ στο παρελθόν από την Porsche. Παράδειγμα αποτελεί η δερμάτινη ύφανση με μαλακές λωρίδες δέρματος και το νήμα που χρησιμοποιείται στα κεντρικά τμήματα των νέων προσαρμοζόμενων σπορ καθισμάτων, τα οποία συμπληρώνονται με τα διακοσμητικά στοιχεία ανοικτού γκρι χρώματος που υπάρχουν και στις επενδύσεις των πορτών. Στο ταμπλό, όπου υπάρχει μια μεγάλη σειρά από διακοσμητικά και πρόσθετα τμήματα, χρησιμοποιείται επένδυση από φυσικό δέρμα Espresso Nature, η οποία δημιουργεί μια διακριτή αντίθεση με το εντελώς ξεχωριστό χρώμα Sport Classic Grey του αμαξώματος. Οι πωλήσεις της Porsche 911 Sport Classic θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2010. Αν θέλετε και μπορείτε να είστε ανάμεσα στους 250, ούτε καν στους 300 που λέμε, τότε μην χάνετε χρόνο.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x