Το Mitsubishi L200 με αρετές επαγγελματικού, επιβατικού και SUV, τώρα πιο ισχυρό.
Είναι της μόδας τώρα τελευταία τα pick-up αυτοκίνητα. Διότι συνδυάζουν πλέον τις αρετές όχι απλώς ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, αλλά και ενός επιβατικού ή ενός SUV, λόγω τετρακίνησης. Η Mitsubishi με παράδοση 60 χρόνων στην κατηγορία των pickup και εβδομήντα χρόνων στην τεχνολογία 4x4, έχει να επιδείξει από το 2006 το L200 σε αυτή τη κατηγορία, το οποίο προσφάτως απέκτησε νέο κινητήρα ισχύος 178 ίππων, μεγαλύτερη καρότσα σε μήκος κατά 18 εκ., νέα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας, βελτιωμένο επίπεδο θορύβων και καλύτερο πακέτο εξοπλισμού. Το L200 συγκρινόμενο με το Pajero Evo, έχει σχεδόν όμοιο καπό, φτερά, παρμπρίζ και καμπίνα, παρόμοιες έντονες γραμμές, παρεμφερή μάσκα, πληθωρικές λεπτομέρειες (καθρέπτες, λαβές θυρών, ζάντες 17 ιντσών) κ.α. Επίσης, ως γνήσιο όχημα διπλής χρήσης που πρέπει να εκτελεί επαγγελματικά καθήκοντα, διατηρώντας προϋποθέσεις χρηστικότητας, ευελιξίας, συντήρησης και αντοχής, διαθέτει στοιχεία ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) και άνεσης επιπέδου SUV. Εχει όμοιο με του Pajero σύστημα Super Select που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει την κίνηση από τους δύο τροχούς (2WD) και στους τέσσερις (4WD), εν κινήσει με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ./ώρα, ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος.
Το πλεονέκτημα του Super Select έγκειται στη θέση μόνιμης τετρακίνησης «4H Full Time», την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Σε αυτό το πρόγραμμα 4H, το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης κατανέμει άριστα την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Επιπλέον του συστήματος τετρακίνησης Super Select, διατίθεται και το σύστημα Easy Select, που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματά το αυτοκίνητο.
Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από διπλά ψαλίδια και σπειροειδή ελατήρια για βελτιωμένη ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη, σταθερότητα στο απότομο φρενάρισμα, ακαμψία, συντήρηση και οικονομία βάρους (12 κιλών), ενώ ο πίσω άξονας είναι τοποθετημένος κάτω από τα φύλλα σούστας. Διαθέτει κρεμαγιέρα για πιο ακριβή απόκριση που χαρίζει κύκλο στροφής 5,9 μ. Για την πέδηση φροντίζουν τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και τα ταμπούρα πίσω, ενώ φέρει και ABS (όχι στην έκδοση με τη μακριά καρότσα), με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης. Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός των αερόσακων οδηγού – συνοδηγού, υπάρχουν πλευρικοί και τύπου κουρτίνας αερόσακοι στην έκδοση Double Cab.
Εν συντομία…
Το L200 διαθέτει τη μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα στην κατηγορία του (215,3 εκ.), ενώ το Double Cab έχει τώρα μακρύτερη καρότσα, για καλύτερο συνδυασμό μεταφοράς ατόμων και φορτίου. Ανανεωμένο είναι και το πακέτο εξοπλισμού, ανάλογα την έκδοση (υπολογιστής ταξιδιού, φιμέ τζάμια, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες κ.α.). Οσον αφορά στο νέο κινητήρα 2.5 Di-D High-Power, θα διατίθεται μαζί με την υπάρχουσα μονάδα μεσαίας ισχύος 2.5Di-D 136 hp. O νέος κινητήρας αποδίδει 178 hp στις 4000 σ.α.λ. με 400Nm ροπής στις 2000 σ.α.λ. ή 350Nm ανάλογα το κιβώτιο ταχυτήτων (μηχανικό ή αυτόματο). Εχει μέση κατανάλωση 8,4 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπέμπει 222 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Διαθέσιμο σε εκδόσεις: single cab, club cab και double cab με τιμές από 19.100 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.