Γενικά

Mini One – number one

Όταν οδηγώ Mini νομίζω ότι βρίσκομαι σε maxi διαστάσεις. Μπορεί να είμαι σε ένα αυτοκίνητο μήκους 3,699 μ., αλλά νιώθω άνετα. Αλλωστε η φιλοσοφία σχεδίασης του σερ Αλεκ Ισιγόνις, πριν από 50 χρόνια, εκεί στόχευε. Να δημιουργήσει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με ανέσεις.

Όταν οδηγώ Mini νομίζω ότι βρίσκομαι σε maxi διαστάσεις. Μπορεί να είμαι σε ένα αυτοκίνητο μήκους 3,699 μ., αλλά νιώθω άνετα. Αλλωστε η φιλοσοφία σχεδίασης του σερ Αλεκ Ισιγόνις, πριν από 50 χρόνια, εκεί στόχευε. Να δημιουργήσει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με ανέσεις. Τέσσερις επιβάτες χωρούν εύκολα, με καλό μπορώ να πω για τα δεδομένα, χώρο αποσκευών.

Κλασικό στυλ που και να μην αλλάξει στα επόμενα 50 χρόνια, το Mini νέας…κοπής είναι σαν την αγγλική λίρα: η αξία πάνω κάτω είναι ίδια. Μολονότι οδήγησα την απλή έκδοση One, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα αλουμινίου 1.4 lt - 95 hp, μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος. Κυρίως επειδή διασκέδασα να μην κάνω…σπατάλη καυσίμου. Σε φανάρι ή μποτιλιάρισμα, έσβηνε ο κινητήρας μόνος του και μόλις πάταγα συμπλέκτη για την πρώτη ταχύτητα στο 6άρι μηχανικό κιβώτιο, έπαιρνε αυτόματα μπροστά.

Το επιτυχημένο σύστημα start-stop περιορίζει την κατανάλωση κοντά στα 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ., χωρίς να θυσιάζει πολύ την επιτάχυνση. Με στάνταρ ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, 6 αερόσακους και κλιματισμό, είναι καλοστημένο στο δρόμο αλλά και υπερτιμημένο με 18.600 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x