Νέα μοντέλα

Βελτιώσεις…

Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του SX4, η Suzuki προχώρησε σε ορισμένες απαραίτητες αλλαγές. Το μοντέλο που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, δικίνητη και τετρακίνητη, ανήκει στην κατηγορία των συμπαγών αυτοκινήτων που χωρίς να δείχνουν ότι είναι SUV διαθέτουν χαρακτηριστικά που το κάνουν να κινείται σε άσφαλτο και χώμα, ειδικά το τετρακίνητο, μολονότι τα στοιχεία παραπέμπουν περισσότερο σε πολυχρηστικό όχημα MPV.

Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του SX4, η Suzuki προχώρησε σε ορισμένες απαραίτητες αλλαγές. Το μοντέλο που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, δικίνητη και τετρακίνητη, ανήκει στην κατηγορία των συμπαγών αυτοκινήτων που χωρίς να δείχνουν ότι είναι SUV διαθέτουν χαρακτηριστικά που το κάνουν να κινείται σε άσφαλτο και χώμα, ειδικά το τετρακίνητο, μολονότι τα στοιχεία παραπέμπουν περισσότερο σε πολυχρηστικό όχημα MPV.

Το SX4 κατασκευάζεται μαζί με το πανομοιότυπο Fiat Sedici στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σχέδιο της ιαπωνικής μάρκας με πάτωμα και μηχανικά μέρη και απλώς η ιταλική μάρκα νοίκιασε το προϊόν αλλάζοντας σήματα. Σχεδιαστικά, το υψηλό σχετικά αμάξωμα ξεχωρίζει από το νέο μπροστινό προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα, τις νέες 16άρες ζάντες αλουμινίου και τα νέα πλαστικά προστατευτικά.

Στο εσωτερικό άλλαξαν τα όργανα στον πίνακα, ενσωματώθηκε ο υπολογιστής ταξιδιού, τοποθετήθηκε αυτόματος κλιματισμός με ψηφιακή οθόνη και νέα χειριστήρια, άλλαξαν οι επενδύσεις στις πόρτες και το υποβραχιόνιο, ενώ προστέθηκε φωτισμός στους διακόπτες του ηχοσυστήματος. Αναφορικά με τον κινητήρα 1.6 lt VVT Euro 5 σε ρύπους, διαθέτει τώρα σύστημα μεταβολής του μήκους των αυλών εισαγωγής, μεγαλύτερη συμπίεση, διαφορετικά ελατήρια για μείωση της τριβής των εμβόλων, νέο καταλύτη και μεγαλύτερο βύθισμα βαλβίδων.

Αποτέλεσμα ήταν να αυξηθεί η ισχύς κατά 13 ίππους φθάνοντας στους 120 hp και κατά 11 Nm η ροπή, αγγίζοντας τα 156 Nm. Παρά τις αυξημένες επιδόσεις, μειώθηκε η μέση κατανάλωση στα 6,2 λίτρα (δικίνητη έκδοση) και 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ. (τετρακίνητη), αντί 6,8 και 7,1 αντίστοιχα, ενώ και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίστηκαν στα 143 και 149 γρ./χλμ. από 165 και 173 αντίστοιχα.

Ο βελτιωμένος κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, στο οποίο άλλαξε η τελική σχέση μετάδοσης και η πέμπτη σχέση, για μεγαλύτερη απόδοση σε πιο χαμηλές στροφές στις υψηλές ταχύτητες. Το δικίνητο επιταχύνει σε 10,7 δευτ. (11,5 το τετρακίνητο) με τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα (175 το τετρακίνητο). Για πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, τοποθετήθηκαν δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και άλλαξε η σχέση ελατηρίων – αμορτισέρ με την ανάρτηση να παραμένει ίδια.

Εν συντομία…

Με περισσότερες ενισχύσεις στο αμάξωμα και καλύτερη ηχομόνωση, το βελτιωμένο SX4 διαθέτει στη βασική έκδοση: δύο αερόσακους, ABS με κατανομή πέδησης και υποβοήθηση φρεναρίσματος σε πανικό, ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κλιματισμό κ.α., με τιμή από 14.990 ευρώ.

Στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού υπάρχουν 6 αερόσακοι και άλλα αξεσουάρ, όμως το ESP που ελέγχει ηλεκτρονικά την ευστάθεια είναι προαιρετικό. Τιμή έκδοσης από 16.500 ευρώ. Οι τετρακίνητες εκδόσεις κοστίζουν από 17.500 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x