Στο Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών “ROUTES Europe 2013” (Βουδαπέστη, 12-14 Μαΐου), οι αεροπορικές εταιρείες έδωσαν το πρώτο βραβείο στο αεροδρόμιο της Αθήνας΄, στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκατ., σε αναγνώριση της δημιουργικότητας και της συνεχούς δυναμικής υποστήριξης που προσφέρει στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, ειδικά κατά την εξαιρετικά αρνητική οικονομική συγκυρία στην Ελλάδα.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι το πιο πολυβραβευμένο αεροδρόμιο παγκοσμίως για την πολιτική υποστήριξής του προς τις αεροπορικές εταιρείες, με 12 συνολικά κορυφαίες διακρίσεις τα τελευταία εννέα χρόνια στον πολύ σημαντικό θεσμό των ROUTES, όπου φέτος συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 εκπρόσωποι του χώρου των αερομεταφορών.
Στην κατηγορία άνω των 20 εκατ. επιβατών ετησίως, με το πρώτο βραβείο τιμήθηκε το αεροδρόμιο του Μονάχου.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τις αεροπορικές εταιρείες για την αναγνώριση και επιβράβευση της προσπάθειάς μας. Προσφέροντας και φέτος επιπλέον κίνητρα - παράλληλα με το ισχύον πρόγραμμα - με εκπτώσεις που ανέρχονται σε ποσοστό έως και 30% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεών μας, συμμετέχουμε ακόμα περισσότερο στο ρίσκο των αεροπορικών εταιρειών. Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκουμε να συμβάλουμε αποφασιστικά στην προσπάθεια για την υποστήριξη και την ενίσχυση της αεροπορικής αγοράς. Προχωρούμε με στόχο τη διατήρηση της ελκυστικότητας της αγοράς της Αθήνας ως πεδίου ανάπτυξης της αεροπορικής δραστηριότητας, ακόμα και μέσα στη δυσμενέστατη συγκυρία που διανύουμε», επισήμανε η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναγνώριση ήρθε λίγες ημέρες αφότου η Hochtief, που κατέχει περίπου το 27% των μετοχών του ΔΑΑ, πουλά το μερίδιό της (μαζί με όλα τα μερίδια που έχει σε ακόμη 6 διεθνή αεροδρόμι) σε καναδικό οργανισμό. Επίσης, η αναγνώριση ήρθε σε πείσμα ορισμένων στη χώρα μας που επικρίνουν το ΔΑΑ ότι δεν προσελκύει αεροπορικές εταιρείες, ενώ δίνει "απάντηση" και στην Ryanair η οποία προ μηνός είχε ζητήσει ειδική μεταχείριση από το ΔΑΑ για να φέρνει τα αεροσκάφη της στην Αθήνα.
Βέβαια, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Το αεροδρόμιο Αθηνών μπορεί να κάνει περισσότερα, μπορεί να επανεξετάσει σε συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο που έχει το 55% των μετοχών, τις χρεώσεις, μπορεί να αναμορφώσει το χώρο αφίξεων όπως έκανε με τον αντίστοιχο των αναχωρίσεων, μπορεί μαζί με την πολιτική ηγεσία και την τοπική αυτοδιοίκηση να συνεισφέρει στην τουριστική αναβάθμιση της Αθήνας, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο. Διότι, μπορεί να επιτευχθεί ιστορικό νούμερο αφίξεων τουριστών φέτος (υπολογίζονται 12 εκατ.) όμως θα κατακλύσουν τα νησιά με την πρωτεύουσα φτωχό συγγενή.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.