Νέα μοντέλα

Νεανική, 3θυρη έκδοση του i20

Σπορτίφ έκδοση Η Hyundai έριξε στην αγορά την πιο νεανική, 3θυρη έκδοση του i20 Περίπου ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του νέου Hyundai i20 σε πεντάθυρη έκδοση, η κορεατική φίρμα αφού έδειξε στο κοινό της Διεθνούς Εκθεσης της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, την τρίθυρη έκδοση, την «έριξε» στα νερά της αγοράς να… συμπλεύσει με το αδερφάκι της.

Σπορτίφ έκδοση

Η Hyundai έριξε στην αγορά την πιο νεανική, 3θυρη έκδοση του i20


Περίπου ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του νέου Hyundai i20 σε πεντάθυρη έκδοση, η κορεατική φίρμα αφού έδειξε στο κοινό της Διεθνούς Εκθεσης της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, την τρίθυρη έκδοση, την «έριξε» στα νερά της αγοράς να… συμπλεύσει με το αδερφάκι της. Η έκδοση αυτή λανσαρίστηκε και στην Ελλάδα προ ημερών και η εισαγωγική εταιρεία ελπίζει με την προσθήκη αυτή να αυξήσει τις πωλήσεις του μοντέλου, προσθέτοντας νεότερους σε ηλικία αγοραστές. Επιπλέον, το τρίθυρο i20 κάνει τη δυναμική του εμφάνιση με μία γκάμα από επτά Euro 4 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που προσφέρουν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Ειδικότερα, ο κινητήρας βενζίνης Kappa 1.2 lt – 78 hp καταναλώνει μόλις 5,2 λίτρα /100χλμ. σε μικτό κύκλο κίνησης, ενώ τα επίπεδα εκπομπών CO2 αγγίζουν τα 124 γρ./χλμ. Είναι κατασκευασμένος εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο, έχει λιγότερο θόρυβο και κραδασμούς, ενώ ζυγίζει κοντά στα 82 κιλά λιγότερο από άλλους κινητήρες της κατηγορίας του. Ο αντίστοιχος κινητήρας των 1.4 lt με ισχύ 100 hp καταναλώνει μόλις 5,6 λίτρα /100χλμ. και εκπέμπει 133 γρ./χλμ. CO2. Αναφορικά με τους κινητήρες πετρελαίου, ο 1.4 lt με ισχύ 75 hp, καταναλώνει μόλις 4,4 ίτρα/100 χλμ., ενώ εκπέμπει 116γρ./χλμ. CO2. Τοποθετημένο ανάμεσα στα i10 και i30, το i20 ακολουθεί τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της σειράς i με χρωμιωμένη μάσκα, προβολείς που εκτείνονται προς τα πίσω και ελλειψοειδή πίσω φωτιστικά σώματα. Βασισμένο στο ίδιο μεταξόνιο των 2,525 μ. και ζυγίζοντας 10 κιλά λιγότερα από το πεντάθυρο i20, το τρίθυρο είναι εξίσου άνετο για 4 ενήλικες επιβάτες.

Επιπρόσθετα, οι μεγαλύτερες μπροστινές πόρτες δημιουργούν ένα πλατύ άνοιγμα εισόδου και τα αναδιπλούμενα καθίσματα μνήμης παρέχουν εύκολη πρόσβαση στο πίσω μέρος, γλιστρώντας μπροστά με ένα απλό άγγιγμα. Με το σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης και μνήμης θέσης, επιστρέφει δε στην αρχική του θέση, χωρίς αναπροσαρμογή. Οπως το πεντάθυρο i20, έτσι και το τρίθυρο θα διατίθεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, τιμόνι με πολλαπλές λειτουργίες, σύστημα πρόσβασης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς πλευρικούς καθρέφτες. Ακόμη, το ράδιο-CD είναι συμβατό με MP3 και διαθέτει τέσσερα ηχεία, με τα δύο πίσω να είναι τοποθετημένα στις επενδύσεις των πίσω φτερών.

Εν συντομία…

Σε επίπεδο ασφάλειας, περιλαμβάνει στάνταρ: 6 αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα, προεντατήρες στις μπροστινές ζώνες ασφαλείας, ABS με ηλεκτρονική κατανομή πέδησης EBD και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP), το οποίο στις αρχικές εκδόσεις του πεντάθυρου δεν είναι στάνταρ. Οφείλουμε σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι επειδή πηγαίνουμε γοργά προς το 2010, χρονιά που όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιάζονται υποχρεωτικά με ESP, πολλές εταιρείες αναπροσαρμόζουν τον εξοπλισμό και των μικρών σε όγκο και κινητήρες εκδόσεων, από τώρα. Το τρίθυρο i20 είναι διαθέσιμο σε 10 βασικά και μεταλλικά χρώματα. Τιμές από 10.490 ευρώ με την έκπτωση των 680 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x