Νέα μοντέλα

Φρέσκο Terios…

Αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη ελληνική αγορά. Τόσο το πρώτο Terios, με τον κινητήρα των 1.3 lt, όσο και η επόμενη γενιά του (από το 2006) σε πιο… φαρδιά γραμμή με ίδιο κινητήρα αλλά και πιο ισχυρό 1.5 lt, έχουν δημιουργήσει το δικό τους φανατικό κοινό. Κι αυτό γιατί είναι από τα λίγα καθαρόαιμα αυτοκίνητα με εκτός δρόμου χαρακτήρα.

Αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη ελληνική αγορά. Τόσο το πρώτο Terios, με τον κινητήρα των 1.3 lt, όσο και η επόμενη γενιά του (από το 2006) σε πιο… φαρδιά γραμμή με ίδιο κινητήρα αλλά και πιο ισχυρό 1.5 lt, έχουν δημιουργήσει το δικό τους φανατικό κοινό. Κι αυτό γιατί είναι από τα λίγα καθαρόαιμα αυτοκίνητα με εκτός δρόμου χαρακτήρα.

Εχοντας μόνιμη τετρακίνηση και μπλοκέ διαφορικό για τα πολύ δύσκολα, τα καταφέρνει εξαιρετικά σε βρεγμένη άσφαλτο, χώμα, λάσπη, χιόνι. Κι εκτός αυτού, παρά το γεγονός ότι εφοδιάζεται με μικρομεσαίους κινητήρες, αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο για όσους διαθέτουν μπαγκαζιέρες ή βάρκα. Αλλωστε πολλοί το προτιμούν και γι’ αυτό το λόγο. Το Daihatsu Terios έπειτα από 3 χρόνια φρεσκαρίστηκε, μολονότι το στυλ του μπορώ να πω ότι είναι ελκυστικό και διαχρονικό.

Βέβαια ορισμένες πινελιές ανανέωσης ποτέ δεν κάνουν κακό, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τεχνολογικές προσθήκες. Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, η Daihatsu διατήρησε τα δύο αξιόπιστα σύνολα βενζίνης: 1.3 lt – 86 hp και 1.5 lt – 105 hp, που συνδυάζονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 6άρι αυτόματο. Αν και δεν αύξησε την ισχύ, που ίσως θα έπρεπε, εντούτοις με νέα ηλεκτρονική διαχείριση στους κινητήρες πέτυχε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και συνεπώς χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Συγκεκριμένα, ο 1.3 lt καταναλώνει 7,4 λίτρα στα 100 χλμ. από 7,9, όσο καύσιμο καταναλώνει και ο 1.5 lt στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Και οι δύο αυτές εκδόσεις εκπέμπουν 173 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα (από 185). Με το αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 7,7 λίτρα από 8,4 και εκπέμπει 178 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα (έναντι 196). Οι τιμές του ανανεωμένου Terios στα 1.3 lt ξεκινούν από 18.165 ευρώ, ενώ στα 1.5 lt οι τιμές αρχίζουν από 20.916 ευρώ. Για την αγορά ισχύουν διάφορα χρηματοδοτικά προγράμματα.

Εξάλλου, για τρίτη συνεχή χρονιά, η εισαγωγική εταιρεία προσφέρει κίνητρο απόσυρσης συμβάλλοντας έτσι στη προστασία του περιβάλλοντος, μια και αντικαθίστανται, ανακυκλώνονται και διαγράφονται οριστικά παλαιά ρυπογόνα οχήματα ΙΧ, ελαφρά επαγγελματικά και μοτοσικλέτες από 115 κ.εκ. και άνω. Οσοι λοιπόν αποσύρουν ένα τέτοιο παλαιό όχημα τυγχάνουν έκπτωση 1.500 ευρώ για κάθε αγορά Terios, ενώ ανάλογα κίνητρα απόσυρσης ισχύουν και για τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

Εν συντομία…

Το γνώριμο σχήμα του Terios απέκτησε νέα αεροδυναμική γραμμή, με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, νέα μάσκα η οποία στις εκδόσεις SX PLUS έχει επιπλέον διακόσμηση χρωμίου, δυναμικά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Παράλληλα, εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, με νέο σχεδιασμό στις εκδόσεις SX PLUS. Οσον αφορά το εσωτερικό, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

Αλλαξε ο πίνακας οργάνων σε σχεδιασμό και ο χρωματισμός στη κεντρική κονσόλα, ενώ το τιμόνι απέκτησε τα απαραίτητα χειριστήρια για το ηχοσύστημα. Επίσης, το ενσωματωμένο ηχοσύστημα (CD Player, ραδιόφωνο, MP3) φέρει και υποδοχή εξωτερικής πηγής ήχου. Κι ακόμη, προστέθηκε αυτόματος κλιματισμός, και ασύρματη διαχείριση ηλεκτρομαγνητικών κλειδαριών, ενσωματωμένη στο κλειδί.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x