Γενικά

Ford Focus RS σε δημοπρασία…

Οδήγησα πρόσφατα το νέο Focus RS στην πίστα των Σερρών και αισθάνθηκα πράγματι ότι χειριζόμουν ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Προφανώς αυτό το συναίσθημα θέλουν να νιώσουν πολλοί στην Ελλάδα, αλλά «η παραγωγή της Ford για το 2009 είναι περιορισμένη και δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλες τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων.

Οδήγησα πρόσφατα το νέο Focus RS στην πίστα των Σερρών και αισθάνθηκα πράγματι ότι χειριζόμουν ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Προφανώς αυτό το συναίσθημα θέλουν να νιώσουν πολλοί στην Ελλάδα, αλλά «η παραγωγή της Ford για το 2009 είναι περιορισμένη και δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλες τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων. Οι επίσημοι έμποροι Ford στην Ελλάδα έχουν εκατοντάδες αιτήσεις ενδιαφέροντος, αλλά μόνο 100 αυτοκίνητα θα παραχθούν για τη χώρα μας», δήλωσε ο Δημήτρης Σακελλαρόπουλος, πρόεδρος και Δ.Σ. της Ford Motor Ελλάς.

Η ελληνική εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε παραδόσεις αυτοκινήτων ανάλογα την ημέρα παραγγελίας, αλλά με δημοπρασίες που θα γίνουν στις εκθέσεις των επισήμων εμπόρων Ford. Οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέτουν «κλειστή» προσφορά και η μεγαλύτερη χρηματική θα «κερδίζει» το αυτοκίνητο. Το επιπλέον ποσό από την τιμή του αυτοκινήτου, σε κάθε δημοπρασία, θα διατίθεται για φιλανθρωπικό σκοπό (Παιδικά χωριά SOS Ελλάδος, Φίλοι Κοινωνικής Παιδιατρικής – Ανοικτή Αγκαλιά, Φλόγα, Χατζηκυριάκειο Ιδρυμα Παιδικής Προστασίας, Ζάνειο).

Ημερομηνίες, τοποθεσίες και λεπτομέρειες, στο www.ford.gr και στο τηλεφωνικό κέντρο 801 11 700 600. Η πληρωμή της αξίας του αυτοκινήτου θα γίνεται μετρητοίς ή με χρηματοδότηση. Το επιπλέον ποσό θα κατατίθεται από το νικητή της δημοπρασίας σε όποιο φιλανθρωπικό οργανισμό διαλέξει, από τους προεπιλεγμένους της Ford. Το Focus RS έχει ίδιο πλαίσιο με το ST, ίδιο κινητήρα turbo 2.5 lt αλλά με 305 hp στις 6.500 σ.α.λ. αντί 225 hp του ST και με ροπή 440 Nm σταθερή μεταξύ 2.300 – 4.500 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που έχει κοντές σχέσεις. Χαρίζει επιτάχυνση 5,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 263 χλμ./ώρα με κόφτη αρχικά στις 6.500 σ.α.λ. αλλά για 3 δευτ. σου δίνει «αβάντσο» μέχρι τις 7.100 σ.α.λ. Στάνταρ: μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ESP (δεν ενεργοποείται αμέσως), αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά, απλά πίσω, ABS με κατανομή πέδησης, 6 αερόσακοι, εκκίνηση με διακόπτη, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, φώτα xenon, ραδιο-CD με ΜΡ3, χειριστήρια στο τιμόνι κ.α. Τιμή από 35.095 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x