Νέα μοντέλα

Το Citroen C3 είναι… ευήλιο

Η νέα εποχή Citroen έχει ήδη προαναγγελθεί. Το 2010 θα είναι χρονιά ορόσημο για τη γαλλική μάρκα η οποία αναμένεται να παρουσιάσει όχι μόνο τη νέα σειρά μοντέλων με την κωδική ονομασία DS (3 αυτοκίνητα), αλλά και ανανεωμένα, ορισμένα από τα υπάρχοντα μοντέλα. Πρώτο θα αποκαλυφθεί το νέο C3, στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο, το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2010.

Η νέα εποχή Citroen έχει ήδη προαναγγελθεί. Το 2010 θα είναι χρονιά ορόσημο για τη γαλλική μάρκα η οποία αναμένεται να παρουσιάσει όχι μόνο τη νέα σειρά μοντέλων με την κωδική ονομασία DS (3 αυτοκίνητα), αλλά και ανανεωμένα, ορισμένα από τα υπάρχοντα μοντέλα. Πρώτο θα αποκαλυφθεί το νέο C3, στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο, το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2010.

Το C3 αποτελεί σημαντικό μοντέλο για τη μάρκα, με περίπου 2 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι τώρα. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Citroen, το νέο C3 θα αυξήσει τόσο τις απευθείας πωλήσεις προς το κοινό, όσο και τις εταιρικές. Σχεδιαστικά διατηρεί τη φιλοσοφία του ωοειδούς σχήματος, με συμπαγείς πάντα διαστάσεις. Από τις πρώτες φωτογραφίες δείχνει κομψό, με τη μεγάλη τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα που ενσωματώνει τη μάσκα, το νέο σήμα του λοχία και τα νέα φωτιστικά.

Εκείνο, ωστόσο, που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το πανοραμικό παρμπρίζ με την ονομασία Zenith, το οποίο επεκτείνεται πάνω από τους εμπρός επιβάτες και φθάνει μέχρι τη μεσαία κολόνα, έχοντας υποστεί ειδική επεξεργασία για καλύτερη προστασία από τις αχτίνες του ήλιου.

Η Citroen δίνει πολλή μεγάλη έμφαση στις γυάλινες επιφάνειες που χαρίζουν άπλετη φωτεινότητα στην καμπίνα. Χρησιμοποιώντας τη λέξη «Visiodrive» από τη γκάμα των πολυμορφικών (C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C3 Picasso), υποδηλώνει ότι οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες βελτιώνουν την ορατότητα, αυξάνοντας παράλληλα την ασφάλεια, την οδηγική απόλαυση και το συνολικό αίσθημα ευρυχωρίας.

Μολονότι η μάρκα δεν έδωσε πολλά στοιχεία στη δημοσιότητα, ούτε αρκετές φωτογραφίες της καμπίνας, επισημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικά υλικά και βελτιώθηκε η ηχομόνωση. Αναφορικά με τις διαστάσεις, έχει μόλις 3,94 μ. μήκος και 1,71 μ. πλάτος, χωρίς να έχει αυξημένο βάρος από πριν. Προσφέρει 300 λίτρα για τις αποσκευές, όπως και αρκετές θήκες μικροαντικειμένων στην καμπίνα.

Οι θέσεις είναι λίγο ψηλότερα τοποθετημένες για καλύτερη πρόσβαση και ορατότητα. Η Citroen αναφέρει ότι ο κύκλος στροφής είναι 10,2 μ., κάτι που σημαίνει ότι στην πόλη θα είναι αρκετά ευέλικτο. Στο δε αυτοκινητόδρομο, ο προσεγμένος αεροδυναμικός συντελεστής συνεισφέρει αφενός στη βελτιωμένη ευστάθεια του αυτοκινήτου, και, αφετέρου, στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Εν συντομία…

Επειδή στην Ευρώπη τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται εφοδιάζονται με κινητήρες πετρελαίου, η Citroen έδωσε στη δημοσιότητα, αρχικά, στοιχεία εκπομπών ρύπων 99 γρ./χλμ. με τον κινητήρα HDi 90, όντας το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας που σπάει το φράγμα των 100 γρ./χλμ. CO2.

Πάντως, το 2011, όταν παρουσιαστεί το νέο σύστημα Stop & Start δεύτερης γενιάς (σβήνει ο κινητήρας σε στάση και επανεκκινεί αυτόματο με το πάτημα του συμπλέκτη) οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εκπέμπουν 90 γρ./χλμ. CO2, και οι νέοι βενζινοκινητήρες λιγότερο από 100 γρ./χλμ. CO2.

Σε επίπεδο εξοπλισμού θα διατίθεται εξελιγμένο ηχοσύστημα RD4, με θύρα USB, σύστημα Bluetooth με hands-free και σύστημα πλοήγησης MyWay.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x