WRC

Έτοιμη για χατ-τρικ η Ford στην Πολωνία

Μετά τους δύο συνεχόμενους αγώνες σε Σαρδηνία και Ελλάδα (Ράλλυ Ακρόπολις), η Ford θέλει να τριπλασιάσει τις νίκες της στην Πολωνία, ώστε να μείνει κοντά στο κυνήγι των τίτλων σε οδηγούς και κατασκευαστές. Στον αγώνα της Ιταλίας είχε κερδίσει ο Λάτβαλα και στο δικό μας, πριν μερικές ημέρες, ο Χιβρόνεν, ο οποίος πλησίασε τον Λεμπ της Citroen στους 7 βαθμούς και η Ford τη Citroen στους 15 βαθμούς διαφορά.

Μετά τους δύο συνεχόμενους αγώνες σε Σαρδηνία και Ελλάδα (Ράλλυ Ακρόπολις), η Ford θέλει να τριπλασιάσει τις νίκες της στην Πολωνία, ώστε να μείνει κοντά στο κυνήγι των τίτλων σε οδηγούς και κατασκευαστές. Στον αγώνα της Ιταλίας είχε κερδίσει ο Λάτβαλα και στο δικό μας, πριν μερικές ημέρες, ο Χιβρόνεν, ο οποίος πλησίασε τον Λεμπ της Citroen στους 7 βαθμούς και η Ford τη Citroen στους 15 βαθμούς διαφορά. Ο Χιρβόνεν είδε σε DVD τις ειδικές διαδρομές, επειδή δεν έχει τρέξει ξανά στην Πολωνία. «Φαίνονται γρήγορες και μοιάζουν με της Φινλανδίας.

Εχουν μέτριο πλάτος και μαλακό χώμα σε αρκετά σημεία, χωρίς “σαμαράκια”. Οι ειδικές είναι μίγμα διαδρομών σε πεδιάδα και δάσος και χρειάζεται έλεγχος της ταχύτητας. Οι σημειώσεις των διαδρομών, ώστε να μην πάμε πολύ αργά ή πολύ γρήγορα θα είναι καθοριστικός παράγοντας», επισήμανε ο Φινλανδός οδηγός. Το ράλι Πολωνίας, είναι το ένα από τα δύο νέα ράλι του φετινού πρωταθλήματος (το άλλο η Αυστραλία). Μπορεί να διοργανώνεται για 66η φορά και να είναι το δεύτερο πιο ιστορικό μετά το ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μετά το 1973.

Τότε είχε κερδίσει ο Ακίμ Βάρμπολντ με συνοδηγό τον Ζαν Τοντ, μέχρι πριν μερικά χρόνια αγωνιστικό διευθυντή της Ferrari στη Formula 1, οδηγώντας ένα Fiat-Abarth 124 Rally. Ο διήμερος αγώνας της εποχής περιελάμβανε 55 ειδικές διαδρομές με 750 χιλιόμετρα, περισσότερα από τα διπλά από τον αγώνα που αρχίζει μεθαύριο. Το πρώτο ράλι Πολωνίας πραγματοποιήθηκε το 1921 με 6 οδηγούς να τρέχουν την απόσταση των 600 χλμ., Βαρσοβία – Μπιαλοβιέζα – Βαρσοβία.

Νικητής αναδείχθηκε ο Ταντέουζ Χέινε με Dodge. Μέχρι το 2005 το ράλι Πολωνίας ήταν ασφάλτινο. Εκτοτε είναι χωμάτινο με γρήγορα περάσματα κοντά στο λόφο Ματζουριάν, βόρεια κοντά στα σύνορα με τη Ρωσία. Ο φετινός αγώνας έχει έδρα την τουριστική περιοχή Μικολάικι με το σύμπλεγμα λιμών, εκεί όπου σήμερα θα διεξαχθεί υπερειδική διαδρομή, η οποία ανοίγει την αυλαία του ράλι. Ωστόσο η πραγματική μάχη θα αρχίσει αύριο το πρωί. Συνολικά θα γίνουν 18 ειδικές διαδρομές, μήκους 352 χλμ. Όλα τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιήσουν ελαστικά Pirelli, διαστάσεων 205/65R15 με μαλακή γόμα Scorpion.

Επιμέλεια: Δήμητρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x