Στο χθεσινό συμβούλιο της FIA αποφασίστηκε τα σημερινά WRC αυτοκίνητα με δίλιτρους turbo κινητήρες, να φορούν υπερτροφοδοτούμενους 1.6lt το 2011 αλλά με προδιαγραφές αμαξώματος S2000 (τύπου Fiesta, Fabia, 207 κ.α.). Δηλαδή του χρόνου θα μείνουν ίδια. Επίσης, ανακοινώθηκε τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2010 (14/2 Σουηδία, 7/3 Μεξικό, 4/4 Ιορδανία, 18/4 Τουρκία, 9/5 Νέα Ζηλανδία, 30/5 Πορτογαλία, 11/7 Βουλγαρία, 1/8 Φιλανδία, 22/8 Γερμανία, 12/9 Ιαπωνία, 3/10 Γαλλία, 24/10 Ισπανία, 14/11 Μ. Βρετανία), χωρίς το Ράλλυ Ακρόπολις λόγω κυρίως μη μεγάλης προβολής στη χώρα μας και υποστήριξης από κρατικούς φορείς.
Ωστόσο Ακρόπολις θα γίνει, και καλό, με ελληνικές και ξένες συμμετοχές. Εξάλλου, η FIA άφησε ελεύθερες τις χώρες να διαλέξουν για του χρόνου μικτές διαδρομές σε άσφαλτο και χώμα, διάρκεια αγώνα 3-4 μέρες και τερματισμό Σάββατο ή Κυριακή μεσημέρι.
Eπιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.