Δελτία Τύπου

Πράγματα που κάνουν οι άνδρες και δεν παραδέχονται ποτέ

Η Pepsi Max ερευνά και καταγράφει τα ΜΑΧ μυστικά του σύγχρονου Έλληνα άνδρα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της 1ης πανελλήνιας έρευνας, ο σύγχρονος άνδρας: Κλαίει… έχει κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσει μια γυναίκα…ενοχλείται όταν εκείνη παίρνει το ρόλο του… σκέφτεται συνέχεια το σεξ…με άγνωστη (!)…ονειρεύεται την Monica Bellucci, να οδηγήσει Formula, να παίξει στο Champions League και θέλει να ζει τη ζωή του στο ΜΑΧ!

Η Pepsi Max ερευνά και καταγράφει τα ΜΑΧ μυστικά του σύγχρονου Έλληνα άνδρα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της 1ης πανελλήνιας έρευνας, ο σύγχρονος άνδρας: Κλαίει… έχει κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσει μια γυναίκα…ενοχλείται όταν εκείνη παίρνει το ρόλο του… σκέφτεται συνέχεια το σεξ…με άγνωστη (!)…ονειρεύεται την Monica Bellucci, να οδηγήσει Formula, να παίξει στο Champions League και θέλει να ζει τη ζωή του στο ΜΑΧ!

Στην εκδήλωση Τύπου που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό εστιατόριο στο Κολωνάκι, η Pepsi MAX παρουσίασε τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα της “1ης Πανελλήνιας Έρευνας για τις Συνήθειες του Σύγχρονου Άνδρα”. Πρόκειται για πρωτοβουλία της Pepsi MAX στην Ελλάδα που αποφάσισε με αυτό τον τρόπο να έρθει πιο κοντά στον καταναλωτή της, να μάθει τα μυστικά του -άλλοτε προβλέψιμα και άλλοτε απροσδόκητα- και να εξηγήσει τι σημαίνει για τον σύγχρονο Έλληνα άνδρα, να ζει τη ζωή του στο max!

Οικοδεσπότες της εκδήλωσης ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της PepsiCo – ΗΒΗ, ενώ την κεντρική παρουσίαση της έρευνας ανέλαβε η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος FOCUS Bari που είχε και την ευθύνη της υλοποίησης. Μαζί της σχολίασε τα συμπεράσματα με τις απαραίτητες δόσεις χιούμορ, το ραδιοφωνικό δίδυμο Βαγγέλης Περρής και Γιολάντα Διαμαντή.

Ο Μάνος Σπανός, Marketing Director PepsiCo – ΗΒΗ αναφερόμενος στην πρωτότυπη έρευνα της Pepsi MAX τόνισε: “Kάθε στιγμή στη ζωή μας είναι σημαντική και γι’ αυτό πρέπει να τη ζούμε στο MAX…ο Έλληνας είναι MAXMAN και ξέρει να το κάνει καλά. Αυτό αποδεικνύεται και από τα συμπεράσματα της έρευνας, άλλοτε αστεία και άλλοτε σοβαρά τα οποία δείχνουν πράγματα που οι άνδρες λέμε μεταξύ μας και οι γυναίκες πρέπει να γνωρίζουν...”

Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας

Α. Ο σύγχρονος άνδρας και η σχέση του με τις γυναίκες, τα μυστικά του και τα κλισέ

1.Στην ερώτηση “Ποιες θυσίες έχει κάνει προκειμένου να κερδίσει μια γυναίκα;”

oΟι 9 στους 10 (91%) έχουν κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσουν μια γυναίκα!
oΠάνω από το 44% των ερωτώμενων παραδέχτηκε ότι έχει θυσιάσει αγώνα της ομάδας του για κάποιο ραντεβού
oΣχεδόν 4 στους 10, έχουν υποστεί τη δοκιμασία του πολύωρου shopping
oΜόλις ένας στους 5 άντεξε να παρακολουθήσει και γυναικεία ταινία μαζί της
oΟι Αθηναίοι τείνουν να θυσιάζουν περισσότερο την ομάδα τους και πέφτουν συχνότερα θύματα του shopping, απ’ ότι οι άντρες στην υπόλοιπη Ελλάδα
oΓια τους Θεσσαλονικείς, το αυτοκίνητο / η μηχανή τους διατηρεί ακόμη το άβατο – μόνο 9% θα έδινε τα κλειδιά του σε μια γυναίκα!

2.Στην ερώτηση “Πράγματα που κάνουν οι γυναίκες και τον κάνουν να το βάζει στα πόδια”

oΣε ποσοστό 60% η διάθεση της να τον «τυλίξει»!!!
o1 στους 4 άντρες, το “βάζει στα πόδια” όταν εκείνη αδημονεί να ξεκινήσει η κοινή τους ζωή…με τους άντρες ηλικίας 25-34 να τρέχουν ακόμα πιο γρήγορα όταν αντιληφθούν ότι η συγκατοίκηση, τα παιδιά και ο σκύλος γίνεται μέρος των σχεδίων της!
i.Το ίδιο συμβαίνει και με ενδεικτικές τάσεις όπως να θέλει να συγκατοικήσουν από το 1ο εξάμηνο ή του ζητά να την συνοδεύσει σε οικογενειακή συγκέντρωση
oΣε ποσοστό 34%, οι ερωτώμενοι τρομοκρατούνται όταν οι γυναίκες παίρνουν τον ρόλο τους…περισσότερο απ’ όλους δε, οι άντρες 35+

Και σε αυτή την περίπτωση συγκριτικά με άλλες περιοχές, οι Θεσσαλονικείς δεν σηκώνουν αντρικά κόλπα από τις γυναίκες…Προτιμούν να φύγουν παρά να συσφίξουν τις σχέσεις τους με τα πεθερικά!

3.Στην ερώτηση για τα “πράγματα που κάνουν οι άνδρες και δεν παραδέχονται ποτέ”

oΕπιβεβαιώνεται ότι, το μεγαλύτερο ποσοστό των αντρών (42%) σκέφτεται το σεξ τουλάχιστον μια φορά την ημέρα! Οι σκέψεις αυτές γίνονται ακόμα πιο συχνές στους άντρες άνω των 35.
oΟ καθαρός αέρας της εξοχής μάλλον ευνοεί τις σκέψεις για σεξ...για το σχεδόν 50% των αντρών της περιφέρειας
o1 στους 4 ομολογεί ότι έχει ψάξει το κινητό της για ύποπτες κλήσεις ή sms…με τους νεαρότερους να κρύβουν ακόμα περισσότερο αυτή τους την αδυναμία
oΣτη Θεσσαλονίκη το 25% των αντρών έχουν άλλα χόμπυ από το να πλένουν τα χέρια τους μετά την τουαλέτα!
oΣχεδόν 1 στους 5 άντρες γύρω στα 30 έχει κάνει σεξ με συνάδελφο στο γραφείο

4.Μύθοι και πραγματικότητα

oΣχεδόν 9 στους 10 άντρες παραδέχονται ότι και κλαίνε και κουτσομπολεύουν!
oΤο 69% των ερωτώμενων καταρρίπτει το μύθο ότι οι άνδρες προτιμούν τις ξανθές!
oΙσοβαθμία 50% - 50% σχετικά με το κατά πόσο είναι μύθος ή πραγματικότητα ότι οι άνδρες είναι το ισχυρό φύλο…Κόντρα στα στερεότυπα, οι νεαρότεροι (18-24) θέλουν να πιστεύουν στην υπεροχή του φύλου τους…Επιμένοντας ότι είναι υπεράνω κοινωνικού σχολιασμού και βράχοι συναισθημάτων!
oΤο 56% στην ηλικία 25-34 παραδέχεται ότι η μαμά είναι η γυναίκα που θα αγαπούν πάντα περισσότερο!
oΟι Θεσσαλονικείς και πάλι κάνουν τη διαφορά ως πιο «άντρες» αλλά και βαθιά αισθηματίες, αφού - για 6 στους 10 - η καρδιά είναι δοσμένη για πάντα στη … μανούλα!

Β. Ο σύγχρονος έλληνας άνδρας ζει τη ζωή του στο MAX!

5.Στην ερώτηση “ποια είναι τα πράγματα που εάν έκανε θα ένιωθε ότι έζησε τη ζωή του στο max”

oΣχεδόν όλοι (95%) ονειρεύονται τουλάχιστον μια “MAX” εμπειρία στη ζωή τους …
oΤο 41%, 1 στους 3 άντρες –ανεξαρτήτως ηλικίας– θα ένιωθε ότι ζει στο max οδηγώντας σε αγώνα Formula!
o4 στους 10 θα ζούσαν μια πραγματικά max εμπειρία φορώντας τη φανέλα παίκτη στο Champions’ League ή …τη στολή κοσμοναύτη για ένα ταξίδι στο διάστημα!
oΗ ελεύθερη πτώση συγκαταλέγεται στις max εμπειρίες αντρών γύρω στα 30 (25-34)
oΗ ζωή στην περιφέρεια μάλλον προσφέρει πολλές συγκινήσεις, αφού το sex με κάποια διάσημη είναι το μόνο που κάπως εξιτάρει του άντρες εκεί
o…σε αντίθεση με τους Θεσσαλονικείς, που προτιμούν Champions League και Formula

Ζήσε τη ζωή σου στο ΜΑΧ για το 34% σημαίνει σεξ μια διασημότητα με το ποσοστό να αυξάνεται ακόμα περισσότερο στις μικρές ηλικίες 18-24 (39%) στην κατάταξη:

oΣτην υψηλότερη θέση των προτιμήσεων εμφανίζεται η Μόνικα Μπελούτσι, με ακόμα πιο max δυναμική θέση, για τους άντρες 25-34 ετών

oΗ πιο sexy max celebrity που την ακολουθεί, αλλά με θαυμαστές σε ευρύτερο ηλικιακό φάσμα, είναι η Αντζελίνα Τζολι
oΑπό τις “δικές” μας μόνο η Έλενα Παπαρίζου κατάφερε να ενταχθεί στη λίστα με τις πιο περιζήτητες sexy διασημότητες με αντιπάλους την Πάμελα Άντερσον και την Σκάρλετ Γιόχανσον!

6.Όλα για την ομάδα του!

o4 στους 5 άντρες (80%) έχουν κάνει τουλάχιστον ένα “MAX” για την ομάδα τους …
oΤο 20% των ερωτωμένων (25% μεταξύ αυτών ηλικίας 25-34) την έχει “κοπανήσει” από τη δουλειά για να μη χάσει μάτς! Για τους άντρες στην Αττική είνα πιο συχνό το φαινόμενο κοπάνας από τη δουλειά ή ακόμα και το ταξίδι για να νιώθουν κοντά στην ομάδα τους.
oΓια το 17% η ομάδα τους προσφέρει max συγκίνηση – γέλιο, κλάμα ή ακόμα …οικογενειακό ματς εντός έδρας και καθόλου φιλικό!
oΟι πιο νεαροί και οι Θεσσαλονικείς αποδεικνύονται και πιο θερμόαιμοι μάλλον, με max εμπειρία την «έμπρακτη» υποστήριξη της ομάδας τους! (μπλέξιμο σε καυγά 21%)

7.Στην ερώτηση για την “πιο ΜΑΧ εμπειρία SEX”

oΠάνω από 4 στους 5 άντρες (83%) αποκαλύπτουν τουλάχιστον μια MAX εμπειρία τους στο sex
oΤο 20% των αντρών θεωρεί τη συνεύρεση με μια άγνωστη … ή ίσως και με 2!!!
oΓια τους 30άρηδες είναι πιο συχνό το sex με άγνωστη, αλλά και ενώ τους παρακολουθούν!
oΟι 40άρηδες έχουν ζήσει πιο max εμπειρίες με 2 γυναίκες ή με μία συνάδελφο
oΕκτός Αττικής, ο συνδυασμός 1 άντρας – 2 γυναίκες είναι πιο συχνό φαινόμενο σε ποσοστό 20%
oΣτη Θεσσαλονίκη είναι μάλλον εξαιρετικά απίθανο το sex με συνάδελφο … Εκτός και αν προλάβει να συμβεί πριν τη γνωριμία (23% sex με άγνωστη), ή έστω αν είναι μόνο για απλή παρακολούθηση!
i.8% διπλάσιο ποσοστό που έχουν παρακολουθήσει sex στη Θεσ/νίκη σε σχέση με άλλες περιοχές

8.Οι πιο MΑΧ αναμνήσεις με τους κολλητούς!

oΣχεδόν όλοι (92%) έχουν ζήσει τουλάχιστον μία “MΑΧ” εμπειρία με τους κολλητούς!
oΓια το 41% των ανδρών, η πιο max εμπειρία με τους κολλητούς είναι τρελές βραδιές ατελείωτου μεθυσιού ή περιπετειώδεις περιπλανήσεις on the road
oΓια τους πιο μικρούς (18-24), τις max εμπειρίες με κολλητούς συμπληρώνουν οι άγρυπνες νύχτες με PRO
oΕνώ οι μεγαλύτεροι (35-44), αναπολούν τις max κοπάνες στο στρατό
9.Στην ερώτηση “πιο είναι το πιο max πράγμα που έχετε κάνει ως υποψήφιος σε συνέντευξη για να κερδίσετε μια θέση σε κάποια δουλειά;”
o1 στους 4 άντρες έχει «διανθίσει» το βιογραφικό του ή έβαλε “βύσμα” για να κερδίσει τη θέση που ήθελε. Οι άντρες 35+ χρησιμοποιούν περισσότερο τις γνωριμίες τους (βύσμα), ενώ οι πιο νεαροί (25-34) τη φαντασία τους (ψέματα στο CV)!
oΣυγκριτικά, οι άντρες στην περιφέρεια χρησιμοποιούν λιγότερο «μέσο» και ψέματα προκειμένου να κερδίσουν μια θέση εργασίας
oΈνα ποσοστό 13% έχει τολμήσει να χρησιμοποιήσει πιο πρωτότυπα μέσα, όπως φλερτ με το πρόσωπο που τους έκανε την συνέντευξη, με τους Θεσσαλονικείς να συνδυάζουν ακόμα περισσότερο το «τερπνόν μετά του ωφελίμου», αφού έχουν επιδοθεί σε φλερτ κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε μεγαλύτερο ποσοστό (17%)

Η ταυτότητα της έρευνας:

oΑπευθύνθηκε σε άντρες, 18-44 ετών, που κατοικούν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα αστικά (50.000+ κάτοικοι). Σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Σ.Υ.Ε. (απογραφή 2001) ο πληθυσμός αυτός εκτιμάται σε 1.205.000 άτομα περίπου.
oΤο δείγμα της έρευνας αποτελείται από 600 άτομα αντιπροσωπευτικά του παραπάνω πληθυσμού.
oΈγιναν τηλεφωνικές συνεντεύξεις με βάση προκαθορισμένο ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε κυρίως «κλειστές» ερωτήσεις, με διάρκεια συνέντευξης περίπου 6 λεπτά.
oΗ διεξαγωγή των συνεντεύξεων διεξήχθη από ειδικευμένη ομάδα ερευνητών της Focus Bari, υπό την επίβλεψη υπευθύνων για τις τηλεφωνικές έρευνες Επιθεωρητών.
oΤα αποτελέσματα σταθμίστηκαν ως προς ηλικία & περιοχή προκειμένου να αντανακλούν το σύνολο του πληθυσμού της Ελλάδας (αστικά με 50.000+ κατοίκους).
oΟι διαδικασίες ελέγχου ποιότητας, στατιστικής επεξεργασίας, στάθμισης & πινακοποίησης των στοιχείων διενεργήθηκαν από το τμήμα EDP της Focus Bari.
oΠερίοδος διεξαγωγής: 27/4-8/5/2009

Σχετικά με την PEPSI MAX

Με κεντρικό μήνυμα “Max your life”, η PEPSI MAX γιορτάζει τα 15 χρόνια της ως το πρώτο αναψυκτικό / cola που εμφανίστηκε στην Ελλάδα προσφέροντας “Maximum γεύση, χωρίς ζάχαρη”. Μέχρι σήμερα η PEPSI MAX κατέχει σημαντική θέση στην κατηγορία προϊόντων χωρίς ζάχαρη (no sugar segment).

Τη διαχείριση της PEPSI MAX στην ελληνική αγορά έχει η Pepsico-HBH, θυγατρική του Pepsi Bottling Group από το 1999.
Η PEPSI MAX φτάνει σήμερα σε όλη τη χώρα μέσα από τα δίκτυα των Super Markets, αλλά και από μικρότερα σημεία πώλησης και περίπτερα.

Σύμφωνα με τη νέα στρατηγική του Ομίλου και με γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών, από το 2008, η PEPSI MAX διατίθεται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές έως και 40% χαμηλότερες, σε σχέση με το βασικό ανταγωνισμό.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x