WRC

«Η γάτα με το ποντίκι» στη Σαρδηνία

Η πρώτη μέρα του 6ου ράλι της χρονιάς στη Σαρδηνία, εξελίχτηκε ακριβώς όπως τα είχαν προβλέψει οι οδηγοί. Δηλαδή όσοι ξεκινούσαν από τις πρώτες θέσεις θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα καθαρίζοντας τους δρόμους. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος ριχνόταν πρώτος στις χωμάτινες και με αρκετές πέτρες ειδικές διαδρομές, κατάφερε με το Citroen C4 να κάνει καλύτερο χρόνο μόνο στη μία από τις έξι ειδικές, ενδεικτικό της κατάστασης των δρόμων.

Η πρώτη μέρα του 6ου ράλι της χρονιάς στη Σαρδηνία, εξελίχτηκε ακριβώς όπως τα είχαν προβλέψει οι οδηγοί. Δηλαδή όσοι ξεκινούσαν από τις πρώτες θέσεις θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα καθαρίζοντας τους δρόμους. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος ριχνόταν πρώτος στις χωμάτινες και με αρκετές πέτρες ειδικές διαδρομές, κατάφερε με το Citroen C4 να κάνει καλύτερο χρόνο μόνο στη μία από τις έξι ειδικές, ενδεικτικό της κατάστασης των δρόμων.

Μέχρι και την προτελευταία ειδική παρέμενε στην 2η θέση, πίσω από τον Λάτβαλα με το Ford Focus, αλλά στην τελευταία ειδική έπαιξε παιχνίδι τακτικής. Πήγε πολύ αργά, 25 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο χρόνο, ώστε να χάσει τουλάχιστον ακόμα μία θέση στη γενική κατάταξη. Κι αυτό διότι όσο πιο πίσω ξεκινούσε τις προσπάθειές του στις ειδικές του Σαββάτου, τόσο πιο καθαρό δρόμο θα έβρισκε. Τελικά ο Γάλλος τερμάτισε τρίτος την ημέρα και από αυτή τη θέση θα μπαίνει σήμερα στις τρεις ειδικές. Η τακτική της Citroen έπιασε τόπο.

Αντίθετα ο Χιβρόνεν της Ford, ο οποίος θα μπορούσε να κάνει ακόμα χειρότερο χρόνο, ώστε να είναι αυτός τρίτος, τελικά…κέρδισε μία θέση και ανέβηκε δεύτερος, 3 δευτ. μπροστά από τον Λεμπ. «Είναι απόλυτα δικό μου λάθος. Δεν πίστευα ότι ο Σεμπαστιάν (Λεμπ) πήγε τόσο αργά. Εκανα μεγάλο λάθος», είπε ο Φινλανδός δικαιολογώντας το χρόνο του που τον έφερε πάνω από τον Γάλλο. Πάντως η Ford έχει το 1-2 στην κατάταξη. Ο Λάτβαλα με το δεύτερο Focus (φωτο) ως έκτος στις ειδικές κινήθηκε γρήγορα και με 4 καλύτερους χρόνους είναι μακράν μπροστά. «Εάν θέλεις να κερδίσεις αγώνες, πρέπει να μάθεις και να οδηγείς πρώτος στους δρόμους. Θα δούμε. Δεν θα είναι εύκολη η κατάσταση το αύριο (σήμερα). Οι δρόμοι δεν είναι πολύ καθαροί όπως περιμέναμε. Πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος και ψύχραιμος», δήλωσε ο επίσης Φινλανδός.

Κατάταξη 1ου σκέλους

Λάτβαλα – Ford Focus 1ώρες.24’.14’’.5
Χιρβόνεν – Ford Focus + 00. 39. 8
Λεμπ – Citroen C4 + 00. 42. 8
Π. Σόλμπεργκ – Citroen Xsara + 00. 46. 4
Νόβικοφ – Citroen C4 + 01. 04. 7
Χ. Σόλμπεργκ - Ford Focus + 01. 08. 2
Οστμπεργκ – Subaru Impreza + 01. 16. 6
Σόρντο – Citroen C4 + 01. 37. 3

Η μάχη στις πίσω θέσεις

Ο Π. Σόλμπεργκ με το αναβαθμισμένο Citroen Xsara (φωτο) έκανε καλή εμφάνιση στη Σαρδηνία. Ο Σόρντο με το άλλο C4 έπαιξε με την τακτική στην πρώτη ειδική. Επίσημα είπε ότι είχε πρόβλημα στο turbo. Πήρε ποινή 3 λεπτά και ώστε να χάσει χρόνο για να μείνει πίσω. Αργότερα έχασε κι άλλο χρόνο αλλά από ζημιά στην ανάρτηση. Σπασμένο αμορτισέρ είχε στο C4 ο Οζιέ (είναι 24ος), ενώ ο Χένιγκ Σόλμπεργκ έχασε το…καπό του Focus. Ο Βιγιάγκρα με το ιδιωτικό Focus της Munchin’s είχε πρόβλημα και εγκατέλειψε αλλά μάλλον θα συνέχιζε σήμερα με ποινή.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x