Γενικά

Στο «πάγο» το KERS η Renault

Η προαιρετική εισαγωγή του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειες – KERS, το οποίο ναι μεν δίνει 82 ίππους παραπάνω για λίγα δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, εντούτοις προσθέτει βάρος στο μονοθέσιο, δεν ευνόησε τις: Ferrari, McLaren, BMW Sauber και Renault.

Η προαιρετική εισαγωγή του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειες – KERS, το οποίο ναι μεν δίνει 82 ίππους παραπάνω για λίγα δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, εντούτοις προσθέτει βάρος στο μονοθέσιο, δεν ευνόησε τις: Ferrari, McLaren, BMW Sauber και Renault.

Οι δύο πρώτες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το KERS, ωστόσο η μεν BMW δεν θα το έχει στα δύο επόμενα γκραν πρι, η δε Renault μάλλον σε επτά, μέχρι το βελγικό σιρκουί του Σπα, τέλος Αυγούστου. Το μονοθέσιο χαμήλωσε το κέντρο βάρους κατά 4 εκατοστά και δεν εξυπηρετεί για το KERS.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x