WRC

Συνεχίζει στο δικό του ρυθμό...

Πλώρη για το έκτο συνεχόμενο πρωτάθλημα οδηγών στο WRC έχει βάλει ο Σεμπαστιάν Λεμπ αφού κατάφερε να νικήσει και στο ράλι Αργεντινής κάνοντας έτσι το 5Χ5 τη φετινή σεζόν αποδεικνύοντας ότι δεν έχει αντίπαλο. Ο Γάλλος οδηγός χρειάστηκε 3 ώρες, 57 λεπτά, 40 δευτερόλεπτα και 3 δέκατα για να ολοκληρώσει τις 23 ειδικές διαδρομές που αποτελούσαν το συγκεκριμένο ράλι. Ο οδηγός της Citroen μέχρι τη δέκατη ειδική διαδρομή ήταν τρίτος, αφού ξεκινούσε πρώτος, «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους.

Πλώρη για το έκτο συνεχόμενο πρωτάθλημα οδηγών στο WRC έχει βάλει ο Σεμπαστιάν Λεμπ αφού κατάφερε να νικήσει και στο ράλι Αργεντινής κάνοντας έτσι το 5Χ5 τη φετινή σεζόν αποδεικνύοντας ότι δεν έχει αντίπαλο. Ο Γάλλος οδηγός χρειάστηκε 3 ώρες, 57 λεπτά, 40 δευτερόλεπτα και 3 δέκατα για να ολοκληρώσει τις 23 ειδικές διαδρομές που αποτελούσαν το συγκεκριμένο ράλι. Ο οδηγός της Citroen μέχρι τη δέκατη ειδική διαδρομή ήταν τρίτος, αφού ξεκινούσε πρώτος, «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους.

Όμως από την ενδέκατη άρχισε την αντεπίθεση του και στο τέλος της είχε ανέβει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Από τη 12η ειδική όμως και μετά ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής πέρασε στην κορυφή της γενικής και μετά οι αντίπαλοί του έβλεπαν μόνο… τη σκόνη του. Ο Λεμπ ήταν σε δικό του αγώνα και κατάφερε να προσθέσει άλλους 10 βαθμούς στο «σακούλι» του και να φτάσει τους 50 και ακόμα πιο κοντά σε ένα ακόμα πρωτάθλημα. Πλέον απομένουν επτά αγώνες για το τέλος της σεζόν και ο Γάλλος δείχνει ότι ο μεγάλος του στόχος είναι να στεφθεί πρωταθλητής αήττητος.

Πίσω του τερμάτισε ο «ομόσταυλός» του, Ντάνι Σόρντο δίνοντας οκτώ ακόμα βαθμούς στην Citroen που έχει αποκτήσει ήδη πολύ μεγάλο προβάδισμα στην υπόθεση του τίτλου στους κατασκευαστές με 82 βαθμούς έναντι 43 της Ford. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Χένινγκ Σόλμπεργκ με ένα Ford της Stobart εκμεταλλευόμενος και το γεγονός ότι ο Μίκο Χίρβονεν εγκατάλειψε τη δεύτερη ημέρα λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα του Ford Focus. Έτσι ο Νορβηγός κατάφερε να πάρει τους έξι βαθμούς και βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Τέταρτος ήταν ο Φεντερίκο Βιγιάγκρα με ένα Ford της Munchis ενώ πίσω του τερμάτισε ο Μάθιου Ουίλσον με Ford. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford) που ήταν έκτος, ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen) έβδομος και όγδοος ήταν ο Αλ Ατιγιά.

Η γενική κατάταξη του ράλι Αργεντινής:

1 Σεμπαστιάν Λεμπ 3 ώρες 57:40.3
2. Ντάνι Σόρντο +1:13.1
3. Χένινγκ Σόλμπεργκ + 4:04.1
4. Φεντερίκο Βιγιάγκρα + 5:59.7
5. Μάθιου Ουίλσον + 6:10.9
6. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα + 9:50.0
7. Σεμπαστιάν Οζιέ + 20:55.1
8. Αλ Ατιγιά + 23:11.6

Η βαθμολογία των οδηγών μετά το ράλι Αργεντινής:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ 50 βαθμοί
2. Ντάνι Σόρντο 31
3. Μίκο Χίρβονεν 30
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ 20
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 14
6. Μάθιου Ουίλσον 12
7. Γιάρι- Μάτι Λάτβαλα 9
8. Φεντερίγκο Βιγιάγκρα 9
9. Σεμπαστιάν Οζιέ 5
10. Κρις Άτκινσον 4
11. Μάρτιν Ραουτενμπάχ 3
12. Ματς Όστμπεργκ 3
13. Καλίντ Αλ Κασίμι 3
14. Ούρμο Άαβα 1
15. Αλ Ατιγιάχ 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών μετά το ράλι Αργεντινής:

1. Citroen 82 βαθμοί
2. Ford Abu Dhabi World Rally Team 43
3. Stobart VK M-Sport Ford Rally Team 37
4. Citroen Junior Rally Team 18
5. Munchi's Ford World Rally Team 12

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x