Μπορεί να ζούμε σε εποχή οικονομικής κρίσης, εντούτοις οι έχοντες χρήματα μπορούν να προχωρήσουν σε μια ακριβή αγορά. Οι έχοντες...όνειρα απλά μπορούν να τα απολαύσουν βλέποντάς τα. Όπως για παράδειγμα οι επισκέπτες της φετινής διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου που έγινε πριν μερικές ημέρες στη Γενεύη.
Είδαν το νέο μοντέλο που προστέθηκε στη δεύτερη γενιά της σειράς 911, τη νέα GT3, πιο ισχυρή, πιο γρήγορη και πιο εξελιγμένη από την προηγούμενη. Για την εξέλιξη της που δυναμικής 911 δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ με ατμοσφαιρικό κινητήρα, η Porsche εφάρμοσε την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στους αγώνες αυτοκινήτου. Η 911 GT3 φορά το δοκιμασμένο εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα του οποίου η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 200 κ.εκ. φθάνοντας στα 3.8 λίτρα, αποδίδοντας πλέον 435 ίππους, 20 περισσότερους από πριν.
Ο κινητήρας επίσης έχει βελτιωμένο κύκλο καυσαερίων, με το σύστημα VarioCam να ελέγχει όχι μόνο την εισαγωγή, αλλά –για πρώτη φορά– και την εξαγωγή. Πέραν της αυξημένης ισχύος, ο κινητήρας μπόξερ προσφέρει μεγαλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές, χαρίζοντας επιτάχυνση 4,1 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 312 χλμ./ώρα.
Εξάλλου, για πρώτη φορά, η 911 GT3 εξοπλίζεται με μια ιδιαίτερα σπορ έκδοση της ανάρτησης PASM, η οποία παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης τόσο του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, όσο και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης σε ξεχωριστά βήματα.
Οι δύο αυτές λειτουργίες δεν ενεργοποιούνται ξανά αυτόματα, ούτε καν στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Ενεργοποιούνται μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού. Η νέα GT3 έχει καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώθηκε η αεροδυναμική αυξάνοντας την αρνητική άντωση, τόσο μπροστά όσο και πίσω, σε τέτοιο βαθμό που η συνολική πίεση η οποία ωθεί το αυτοκίνητο προς τα κάτω να είναι παραπάνω από διπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Η αεροδυναμική ενισχύεται με ένα νέο πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει: νέους προβολείς bi-xenon, πίσω φωτιστικά σώματα LED, τροποποιημένες εισαγωγές και εξαγωγές αέρα. Οι μηχανικοί της Porsche ρύθμισαν την ενεργή ανάρτηση τοποθετώντας σκληρότερα ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς για πιο ακριβές κράτημα όταν επιλέγεται το σπορ πρόγραμμα της ανάρτησης PASM.
Εν συντομία…
Η λειτουργική και οπτική αναβάθμιση της GT3 συμπληρώνεται με νέους, ελαφρύτερους τροχούς αγωνιστικού σχεδιασμού με κεντρικό μπουλόνι ασφαλείας, καθώς και με ελαστικά υπερ-υψηλών επιδόσεων που διαθέτουν σύστημα παρακολούθησης πίεσης. Στον τομέα της πέδησης τα δισκόφρενα έχουν ακόμα μεγαλύτερους δίσκους και αλουμινένιο κάλυμμα που μειώνει το βάρος.
Προαιρετικά προσφέρονται, όπως και πριν, τα ειδικά κεραμικά φρένα που κατασκευάζονται ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η νέα GT3 θα προσφέρεται και με ένα ακόμα προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού, κατάλληλο για πίστα, όπως και ένα ακόμα προαιρετικό σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα.
Με το πάτημα ενός κουμπιού αυξάνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά, για οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες ή σε δρόμους με κλίση, όπως μπαίνοντας ή βγαίνοντας από υπόγειο πάρκινγκ. Πωλήσεις το Μάιο.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.