Δελτία Τύπου

Η NIKE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ «ΑΝΔΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ»

Η NIKE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ "ΑΝΔΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ Οι Roger Federer, Zlatan Ibrahimovic, Tony Parker και οι Eva Longoria Parker, Paula Radcliffe, Sofia Boutella και ο Fernando Torres εμφανίζονται σε τηλεοπτική διαφήμιση για να τιμήσουν τη διοργάνωση.

Η NIKE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ "ΑΝΔΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ Οι Roger Federer, Zlatan Ibrahimovic, Tony Parker και οι Eva Longoria Parker, Paula Radcliffe, Sofia Boutella και ο Fernando Torres εμφανίζονται σε τηλεοπτική διαφήμιση για να τιμήσουν τη διοργάνωση.

HILVERSUM, Ολλανδία (13 Μαρτίου 2009) – Από τις 13 Μαρτίου έως τις 20 Απριλίου, η μεγαλύτερη λέσχη δρομέων παγκοσμίως, το www.nikeplus.com, θα υπολογίσει το άθροισμα των χιλιομέτρων που θα διανύσουν οι άνδρες και οι γυναίκες που συμμετέχουν στον επίσημο online αγώνα δρόμου "Άνδρες εναντίον Γυναικών" χρησιμοποιώντας το σύστημα Nike+.

Το Nike+, το οποίο παρουσιάστηκε στην αγορά το 2006, επιτρέπει στα υποδήματα με τεχνολογία Nike+ να μεταδίδουν δεδομένα με ασύρματο τρόπο σε κάποιο iPod nano, iPod touch ή σε κάποιο Nike+ SportBand. Οι πληροφορίες για το χρόνο, την απόσταση, το βηματισμό και τις θερμίδες που καίγονται κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής αποθηκεύονται εύκολα στο www.nikeplus.com. Οι δρομείς αποκτούν διαρκώς κίνητρα θέτοντας στόχους, προσκαλώντας άλλους σε αναμέτρηση σε εικονικούς αγώνες ή σε αγώνες για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων, επικοινωνούν με τους φίλους τους και μπορούν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες του συστήματος Nike+ Coach στο www.nikeplus.com.

Από τον Δεκέμβριο του 2008 στο nikeplus.com έχουν καταγραφεί περισσότερα από 160 εκατομμύρια διανυθέντα χιλιόμετρα, περισσότερες από 900.000 αναμετρήσεις και έχουν δημιουργηθεί 1,7 εκατομμύρια στόχοι. Επίσης, περισσότερα από 140.000 προγράμματα προπόνησης έχουν παρουσιαστεί από δρομείς σε 180 χώρες από ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα, η πιο δημοφιλής αναμέτρηση στο nikeplus.com είναι η "Άνδρες εναντίον Γυναικών".

Η διαφημιστική εκστρατεία για το "Άνδρες εναντίον Γυναικών" περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση που περιλαμβάνει στιγμιότυπα με τους Roger Federer, Zlatan Ibrahimovic, Tony Parker και Eva Longoria Parker, Paula Radcliffe, Sofia Boutella και τον Fernando Torres.

Κάθε διασημότητα είχε τη δική της άποψη για την αναμέτρηση "Άνδρες εναντίον Γυναικών". "Οι γυναίκες είναι γενικά καλύτερα οργανωμένες και πιο συνεπείς," είπε η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στον μαραθώνιο, Paula Radcliffe. "Μπορεί να βλέπεις τους άνδρες να ξεκινούν ταχύτερα και ίσως να τρέχουν με πιο γρήγορο ρυθμό, αλλά τα πάνε καλά μόνο όταν έχει καλοκαιρία. Αν αρχίσει να βρέχει ή να χιονίζει, οι άνδρες θα τα βρουν σκούρα!"

Ο σκόρερ της Inter Milan, Zlatan Ibrahimovic, ανταποκρίθηκε λέγοντας "Οι άνδρες αγωνίζονται καλύτερα. Είμαστε πιο δυνατοί και, διανοητικά, είμαστε πιο ανθεκτικοί…"

Ο πρωταθλητής θα προσδιοριστεί κερδίζοντας σε δύο από τις τρεις κατηγορίες: συνολικός αριθμός χιλιομέτρων, μέσος αριθμός χιλιομέτρων ανά άτομο και μεγαλύτερος αριθμός χιλιομέτρων που θα διανύσει ένα άτομο μέσα σε μια περίοδο 24 ωρών. Σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, οι συμμετέχοντες θα παρακινούνται να δημιουργούν ατομικές συνέπειες και ανταμοιβές έναντι των φίλων και συναθλητών τους βάσει του φύλου που νικά συνολικά.

"Η έμπνευση για τη διαφημιστική εκστρατεία ουσιαστικά προήλθε απευθείας από έναν καταναλωτή που δημοσίευσε στο site τον διαγωνισμό Άνδρες εναντίον Γυναικών πριν από σχεδόν δύο χρόνια," είπε ο Enrico Balleri, Διευθυντής του τμήματος Brand Connections, της Nike Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. "Το 2008 ήταν ένας από τους πιο δημοφιλείς διαγωνισμούς στο nikeplus.com, με δρομείς που συνεισέφεραν σχεδόν 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Το Nike+ είχε ανέκαθεν στόχο την επικοινωνία απευθείας με τους αθλητές και είμαστε ενθουσιασμένοι που η ιδέα "Άνδρες εναντίον Γυναικών" γεννήθηκε από την κοινότητα των χρηστών του nikeplus.com."

Η τηλεοπτική διαφήμιση δημιουργήθηκε από την εταιρεία 72andSunny που έχει την έδρα της στο Λος Άντζελες και σκηνοθέτης είναι ο Tim Godsall. Το μουσικό κομμάτι που ακούγεται στη διαφήμιση είναι το “Run (I am a Natural Disaster)” του Gnarls Barkley. Η διαφήμιση θα προβάλλεται σε τρεις εκδόσεις, των 30'', των 60'' και των 90'' (στο web). Η 72andSunny είναι επίσης υπεύθυνη για άλλες δημιουργίες όπως εκτυπώσεις, δραστηριότητες εκτός έδρας, οnline ταινίες και διαφημιστικά υλικά λιανικών πωλήσεων. Η εταιρεία AKQA, η οποία έχει την έδρα της στο Λονδίνο, δημιούργησε την ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία της διαφημιστικής εκστρατείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ NIKE, INC. (NYSE:NKE)
Η NIKE, Inc. έχει την έδρα της κοντά στο Beaverton του Oregon και είναι η κορυφαία στον κόσμο εταιρεία σχεδίασης, πώλησης και διανομής αυθεντικών αθλητικών υποδημάτων, ενδυμάτων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μεγάλη ποικιλία αθλημάτων και δραστηριοτήτων ενίσχυσης της φυσικής κατάστασης. Οι εξ' ολοκλήρου υπαγόμενες στη Nike θυγατρικές εταιρείες περιλαμβάνουν την Converse Inc., η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει αθλητικά υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ, την Cole Haan, η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει υποδήματα, τσάντες, αξεσουάρ και παλτά πολυτελείας, την Umbro Ltd, κορυφαία εταιρεία ποδοσφαιρικού εξοπλισμού με έδρα το Ην. Βασίλειο, καθώς και την Hurley International LLC, η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ για αθλήματα δράσης και νέους.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x