Γενικά

40 χρόνια Porsche 917

Πριν από 40 χρόνια η Porsche παρουσίασε τo μοντέλο 917, ένα από τα ταχύτερα και πιο επιτυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών. Είχε σωληνοειδές πλαίσιο από αλουμίνιο και αμάξωμα από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με υαλονήματα. Πίσω από το κάθισμα του οδηγού υπήρχε αερόψυκτος, 12κύλινδρος κινητήρας 4.5 lt – 520 hp οριζόντιας διάταξης V 180 μοιρών. Οι μηχανικοί της Porsche εξέλιξαν εκδόσεις με κοντό πίσω μέρος για δρόμους με έντονες στροφές και με μακρύ για γρήγορες πίστες.

Πριν από 40 χρόνια η Porsche παρουσίασε τo μοντέλο 917, ένα από τα ταχύτερα και πιο επιτυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών. Είχε σωληνοειδές πλαίσιο από αλουμίνιο και αμάξωμα από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με υαλονήματα. Πίσω από το κάθισμα του οδηγού υπήρχε αερόψυκτος, 12κύλινδρος κινητήρας 4.5 lt – 520 hp οριζόντιας διάταξης V 180 μοιρών. Οι μηχανικοί της Porsche εξέλιξαν εκδόσεις με κοντό πίσω μέρος για δρόμους με έντονες στροφές και με μακρύ για γρήγορες πίστες.

Το 1970, η Porsche κέρδισε εννέα στους δέκα αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος (Ντεϊτόνα, Μπραντς Χατς, Μόντσα, Σπα, Νίρμπουργκρινγκ, Τάργκα Φλόριο, Λε Μαν κ.α.). Το 1971 πέτυχε 8 νίκες σημειώνοντας μάλιστα την υψηλότερη ταχύτητα των 387 χλμ./ώρα στην ευθεία του Λε Μαν. Η Porsche κατασκεύασε 65 μονάδες 917: 44 με κοντό και μακρύ πίσω μέρος, δύο PA Spyder και 19 CanAm και Interseries Spyder με κινητήρες τούρμπο έως 1.400 ίππων. Οι σημαντικότερες 917 εκτίθενται στο νέο μουσείο της Porsche, στη Στουτγάρδη.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x