sport-fm.gr ΘΕΜΑ

Show me the money!

Γκλαμουριά, πρωτοσέλιδα, τίτλοι, διασημότητα και κυρίως προοπτική πλουτισμού! Ολα αυτά, μαζί με κάποια ακόμα, λιγότερο εφετζίδικα, συνθέτουν τον κόσμο των μάνατζερ. Το BBC δίνει την ευκαιρία σε 6 Αγγλους 20άρηδες να τον ζήσουν δημιουργώντας ένα reality με σκοπό την ανάδειξη ενός «Super Agent»!

Του Αντώνη Οικονομίδη

«Κάποτε το όνειρο των πιτσιρικάδων που λάτρευαν το ποδόσφαιρο ήταν να μπουν κάποια στιγμή στο "Γουέμπλεϊ" φορώντας τη φανέλα της εθνικής Αγγλίας. Πλέον αυτό που θέλουν είναι να εισπράξουν τη νόμιμη προμήθεια που τους αναλογεί από την ολοκλήρωση μιας μεταγραφής». Η συγκεκριμένη ατάκα βρίσκεται στη βιογραφία του Ντένις Γουάιζ, ο οποίος κρέμασε τα παπούτσια του σχετικά πρόσφατα (το 2006), και είναι αφιερωμένη στον μάνατζέρ του, τον Ερικ Χολ.

Ο ίδιος ο Αγγλος ατζέντης είχε δημοσίως παραδεχτεί πως δεν την είχε διαβάσει. Τυπικό δείγμα της νοοτροπίας που τον συνόδευσε σε ολόκληρη την επαγγελματική του καριέρα και του χάρισε το παρατσούκλι «τεμπέλης». Κι αυτό ακριβώς πλήρωσε με τον άλλοτε άσο της Τσέλσι, ο οποίος χρεώνοντάς του ελάχιστο ενδιαφέρον για τα συμφέροντά του τον έστειλε αδιάβαστο! Πλέον η τάση είναι δεδομένη.

Το να είσαι μάνατζερ για τον εκάστοτε ποδοσφαιριστή συνεπάγεται αφοσίωση επί 24ώρου βάσεως (κάθε μέρα φυσικά). «Θυσία» που οι επίδοξοι μάνατζερ στον βωμό της γκλαμουριάς, των εφέ και φυσικά των απολαβών είναι διατεθειμένοι να κάνουν, παραμερίζοντας ακόμα και τις παραδοσιακές, αμιγώς αγωνιστικές φιλοδοξίες.

Οι δύο αυτές πτυχές αποτελούν το concept ενός νέου reality show, με τη χαρακτηριστική επωνυμία «Super Agent», το οποίο φιλοξενείται σε εβδομαδιαία βάση από την τηλεοπτική συχνότητα του BBC και δίνει την ευκαιρία σε έξι 20άρηδες να πάρουν δωρεάν τα πρώτα μαθήματά τους ως μάνατζερ, αναλαμβάνοντας την υλοποίηση ρεαλιστικών σεναριών και real time καταστάσεων, με έπαθλο την πρόσληψη του καλύτερου από τη χορηγό εταιρεία της παραγωγής και κορυφαίας εταιρεία μάνατζερ στο νησί, Power Goldberg.

Το κοινό δεν συμμετέχει διαδραστικά στη ροή της εκπομπής, μια και κανείς εκ των συμμετεχόντων δεν αποχωρεί κατόπιν ψηφοφορίας, με τον νικητή να αναδεικνύεται μόνο από την επίδοσή του στα καθήκοντα που του ανατίθενται και αξιολογούνται από επαγγελματίες του είδους. Προφανώς το σλόγκαν της χολιγουντιανής ταινίας που πραγματεύεται εξαιρετικά την καθημερινότητα ενός ατζέντη ταιριάζει γάντι σε συμμετέχοντες και χορηγούς-κανάλι (σ.σ.: τα δύο πρώτα επεισόδια ξεπέρασαν κατά πολύ τον συνολικό μέσο όρο τηλεθέασης του BBC). Show me the money, λοιπόν...

Πηγή: SportDay

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x