Νέα μοντέλα

Ιδού η USF1…

Δεν ήταν μια συνηθισμένη παρουσίαση – προαναγγελία δημιουργίας ομάδας στη Φόρμουλα 1. Η χθεσινή εμφάνιση των δύο εμπνευστών του εγχειρήματος USF1, Πίτερ Γουίνστορ και Κεν Αντερσον στον αμερικανικό τηλεοπτικό σταθμό «Speed TV» ήταν για τον παρουσιαστή της εκπομπής Μπομπ Βάρσα μια «τεράστια μέρα για τη Φόρμουλα 1». Η κατάσταση για τη νέα ομάδα δεν αποσαφηνίστηκε πλήρως.

Δεν ήταν μια συνηθισμένη παρουσίαση – προαναγγελία δημιουργίας ομάδας στη Φόρμουλα 1. Η χθεσινή εμφάνιση των δύο εμπνευστών του εγχειρήματος USF1, Πίτερ Γουίνστορ και Κεν Αντερσον στον αμερικανικό τηλεοπτικό σταθμό «Speed TV» ήταν για τον παρουσιαστή της εκπομπής Μπομπ Βάρσα μια «τεράστια μέρα για τη Φόρμουλα 1». Η κατάσταση για τη νέα ομάδα δεν αποσαφηνίστηκε πλήρως.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα έχει έδρα τη Βόρεια Καρολίνα και συγκεκριμένα της Σάρλοτ, αμερικανική ταυτότητα, πιθανότατα γηγενείς οδηγούς και τεχνολογία, ενώ θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα του 2010. Ο πρώην μάνατζερ αγωνιστικής ομάδας και μετέπειτα δημοσιογράφος Πίτερ Γουίντστορ ανέφερε ότι «μπορεί να υπάρχουν αρκετά βιβλία για το πώς οδηγείται ένα αγωνιστικό, για παράδειγμα, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με το πώς φτιάχνεις μια ομάδα», αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα βασιστούν και πολύ στον τρόπο δομής και λειτουργίας των άλλων ομάδων.

Ο Γουίντσορ και ο Αντερσον, πρώην τεχνικός διευθυντής στην ομάδα της Ligier στη Φόρμουλα 1 και της Onyx, θέλουν να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο με τη δική τους ομάδα. Είπαν έχουν τη δική τους ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα φέρουν κάποια στοιχεία στο θεσμό και μπορούν να το κάνουν καλά. Το κλειδί για να το πετύχουν είναι να μην πουλήσουν τίποτα παραπάνω από ένα μικρό μέρος των δικαιωμάτων της ομάδας.

Για να το υποστηρίξουν αυτό επισήμαναν ότι στο παρελθόν κάποιος μπορούσε να βρει έναν τρισεκατομμυριούχο να αγοράσει μια ομάδα ή αν ήταν τυχερός να δουλέψει μαζί του. Κάποιος άλλος, ίσως πιο τυχερός, να έβρισκε μια αυτοκινητοβιομηχανία που να ήθελε να φτιάξει τμήμα Φόρμουλα 1 και να το διαχειριζόταν ο ίδιος. Όμως καμία από αυτές τις δύο τακτικές δεν υπάρχει στη σκέψη των ιθυνόντων της USF1.

Κι επειδή βιώνουμε μια σκληρή οικονομική κρίση, ρωτήθηκαν από πού αντλούν τα χρήματα και απάντησαν ότι είχαν τις βάσεις. Μόνο μια μικρή βοήθεια δέχθηκαν για να ξεπεράσουν την κρίση. Αναφορικά με τα ζητήματα που δημιουργούνται για την έδρα της ομάδας τη στιγμή που οι υπόλοιπες έχουν τη βάση τους στην Ευρώπη, όπου γίνονται και τα περισσότερα Γκραν Πρι, ο Αντερσον τόνισε ότι: «πολλή από την τεχνολογία προέρχεται από τις Η.Π.Α., ενώ τα επόμενα χρόνια λιγότερα από τα μισά Γκραν Πρι θα γίνονται στην ευρωπαϊκή ήπειρο».

Εν συντομία…

Οι ιθύνοντες της USF1 δεν προβληματίζονται για τα έξοδα, λέγοντας ότι: « οι δουλειές στην Αμερική κοστίζουν φθηνότερα από την Ευρώπη και υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι εκεί». Ούτε κι από τις μεταφορές. Μπορεί η έδρα τους να βρίσκεται στην ανατολική ακτή των Η.Π.Α, πολλές ώρες μακριά από το κοντινότερο σιρκουί, αλλά όπως είπαν η αποθήκευση και η μεταφορά είναι απλή υπόθεση για την πληθώρα των μεταφορικών εταιρειών που υπάρχουν, ενώ και τα πολύωρα ταξίδια έχουν γίνει ρουτίνα για τους ίδιους.

Οσον αφορά τους οδηγούς ήδη τα πρώτα ονόματα παρελαύνουν. Σκοτ Σπιντ (θητεία στην F1), Μάρκο Αντρέτι, Κόνορ Ντέιλι, Κάιλι Μπους από το θεαματικό Nascar είναι στη λίστα μαζί με την Ντάνικα Πάτρικ, μια ελκυστική γυναίκα οδηγό των IndyCar. Λέτε να είναι και η πρώτη στη Φόρμουλα 1; Υπομονή…

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x