Γενικά

Χάνουν βάρος για το… KERS

Η πλειονότητα των οδηγών της Φόρμουλα 1 είναι αδύνατοι και μετρίου αναστήματος. Προσέχουν πολύ τη διατροφή του και γυμνάζονται συνεχώς ώστε να διατηρούνται σε άριστη φυσική κατάσταση. Στο σύγχρονο μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν χωρούν κοιλίτσες όπως κάποτε που ήταν πιο μποέμ οι οδηγοί. Τώρα τα νέα συστήματα που εισάγονται στη Φόρμουλα 1 δεν επιτρέπουν ούτε γραμμάριο παραπάνω.

Η πλειονότητα των οδηγών της Φόρμουλα 1 είναι αδύνατοι και μετρίου αναστήματος. Προσέχουν πολύ τη διατροφή του και γυμνάζονται συνεχώς ώστε να διατηρούνται σε άριστη φυσική κατάσταση. Στο σύγχρονο μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν χωρούν κοιλίτσες όπως κάποτε που ήταν πιο μποέμ οι οδηγοί. Τώρα τα νέα συστήματα που εισάγονται στη Φόρμουλα 1 δεν επιτρέπουν ούτε γραμμάριο παραπάνω.

Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας KERS που θα χρησιμοποιηθεί φέτος προαιρετικά από τις ομάδες, θα αυξήσει το βάρος των μονοθεσίων που μαζί με τον οδηγό θα πρέπει να ζυγίζουν το λιγότερο 605 κιλά. Πλέον οι μηχανικοί τεχνολογικά δεν μπορούν να μειώσουν το συνολικό βάρος κι επειδή όλα κρίνονται στα δέκατα του δευτερολέπτου, αδυνατίζουν οι οδηγοί. Κούμπιτσα, Αλόνσο, Γουέμπερ, Ραϊκόνεν, Φιζικέλα και Μπουρντέ έχασαν 3 - 7 κιλά! Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Νακαζίμα και Μπουεμί από δύο, Πικέ, Κοβαλάινεν και Τρούλι από ένα. Σταθεροί έμειναν Σούτιλ, Μάσα, Φέτελ, Γκλοκ και Χάιντφελντ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x