Νέα μοντέλα

Ανοίγει… φτερά η Red Bull

Πάνε οι εποχές της χλιδής με τα ατέλειωτα πάρτι. Η Red Bull ακολουθώντας μια στρατηγική λιτότητα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης – ύφεσης που διανύουμε, παρουσίασε χθες στην πίστα της Χερέθ το νέο της μονοθέσιο αλλά όχι κατά 100% και θα εξηγήσω αργότερα το γιατί. Ο Αντριαν Νιούι, πρώην αρχισχεδιαστής των αυτοκινήτων της McLaren που κατέκτησε πρωταθλήματα πριν την κυριαρχία της Ferrari και του Μίκαελ Σουμάχερ στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε, ανέφερε ότι η νέα RB5 είναι τελείως διαφορετική από την περσινή και περιμένει τις πρώτες δοκιμές για να βγάλει περισσότερα συμπεράσματα.

Πάνε οι εποχές της χλιδής με τα ατέλειωτα πάρτι. Η Red Bull ακολουθώντας μια στρατηγική λιτότητα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης – ύφεσης που διανύουμε, παρουσίασε χθες στην πίστα της Χερέθ το νέο της μονοθέσιο αλλά όχι κατά 100% και θα εξηγήσω αργότερα το γιατί. Ο Αντριαν Νιούι, πρώην αρχισχεδιαστής των αυτοκινήτων της McLaren που κατέκτησε πρωταθλήματα πριν την κυριαρχία της Ferrari και του Μίκαελ Σουμάχερ στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε, ανέφερε ότι η νέα RB5 είναι τελείως διαφορετική από την περσινή και περιμένει τις πρώτες δοκιμές για να βγάλει περισσότερα συμπεράσματα.

Είναι αλήθεια πάντως ότι η Red Bull άργησε να ξεκινήσει δοκιμές με το νέο μονοθέσιο, τη στιγμή που Ferrari, McLaren Mercedes, BMW Sauber, Renault, Toyota και Williams τρέχουν από τον περασμένο μήνα. Αισιόδοξος παρουσιάστηκε και ο πρόεδρος της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ. Επισήμανε ότι όλο το προσωπικό, τεχνικό και σχεδιαστικό τμήμα δουλεύει μαζί επί δύο χρόνια και φέτος περιμένει περισσότερα. Ανέφερε δε ότι οι συνεργάτες του κατάφεραν να φέρουν την πρώτη νίκη, έστω και με το θυγατρικό μονοθέσιο της Toro Rosso πέρυσι στη Μόντσα, συνεπώς μπορούν να πετύχουν κάτι ανάλογο και φέτος.

Οσον αφορά τους οδηγούς, παραμένει ο Μαρκ Γουέμπερ, ενώ πήρε εσωτερική μεταγραφή ο Σεμπαστιάν Φέτελ (που κέρδισε στη Μόντσα) από την Toro Rosso στη Red Bull. Ο Γερμανός ξεκίνησε πρώτος τις δοκιμές, χθες και σήμερα. «Μου άρεσε που ξαναμπήκα σε αγωνιστικό. Η αίσθηση στην πίστα ήταν διαφορετική. Από τους καθρέπτες δεν έβλεπες ούτε μονοθέσιο ούτε αεροτομή.

Μόνο τα γυμνά λάστιχα. Αλλά και μπροστά κοιτώντας είναι διαφορετικά λόγω της νέας αεροτομής και του ρύγχους. Θα τα συνηθίσω σύντομα», είπε ο Γερμανός. Αξιο λόγου ήταν το γεγονός ότι η Red Bull δεν έδειξε το μονοθέσιο από την πίσω πλευρά. Εκρυψε το διαχύτη για τον οποίο έγινε πολύς λόγος στα μονοθέσια της Toyota και της Williams αν είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς. Ο Μαξ Μόσλεϊ, πρόεδρος της FIA τόνισε ότι η σχεδίαση είναι έξυπνη και σύννομη και δεν προτίθεται να κάνει ειδική δοκιμή πριν τον πρώτο αγώνα.

Εν συντομία…

Ο Μαρκ Γουέμπερ θα οδηγήσει για πρώτη φορά μονοθέσιο έπειτα από το ατύχημα που είχε προ μηνών στην Αυστραλία, όταν έκανε γυμναστική με το ποδήλατο και έπεσε παθαίνοντας κάταγμα στο πόδι. Η εγχείρηση διόρθωσε το πρόβλημα, ο Γουέμπερ συνέχισε με εντατική αποθεραπεία και τώρα δείχνει έτοιμος για δράση. «Αφησα στον Φέτελ τη ρουτίνα των πρώτων γύρων», είπε γελώντας ο Αυστραλός.

«Οι δοκιμές που θα αρχίσω από την Τετάρτη θα είναι τεστ τόσο για μένα όσο και για το αυτοκίνητο. Νιώθω καλά και η RB5 φαίνεται φανταστική. Θέλω να είμαι πανέτοιμος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην πατρίδα μου», κατέληξε ο Γουέμπερ. Η RB5 φορά και φέτος κινητήρα Renault. Η FIA έδωσε ειδική άδεια για ορισμένες αλλαγές στον κινητήρα, μια και υπάρχει πάγωμα εξέλιξης.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x