WRC

Ποδαρικό με το δεξί για τη Citroen

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2009 η Citroen. Οι δύο οδηγοί της, Σεμπάστιαν Λεμπ και Ντάνι Σόρντο έκαναν το 1-2 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Ιρλανδία δείχνοντας και φέτος από πολύ νωρίς τις προθέσεις τους. Πρώτος τερμάτισε ο Γάλλος, πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι στην άσφαλτο δεν έχει αντίπαλο, παρά τις κάκιστες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και τις τρεις ημέρες, ειδικά την Παρασκευή και το Σάββατο.

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2009 η Citroen. Οι δύο οδηγοί της, Σεμπάστιαν Λεμπ και Ντάνι Σόρντο έκαναν το 1-2 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Ιρλανδία δείχνοντας και φέτος από πολύ νωρίς τις προθέσεις τους. Πρώτος τερμάτισε ο Γάλλος, πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι στην άσφαλτο δεν έχει αντίπαλο, παρά τις κάκιστες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και τις τρεις ημέρες, ειδικά την Παρασκευή και το Σάββατο. Ο οδηγός της Citroen πήρε την πρωτοπορία μετά την τέταρτη ειδική της πρώτης ημέρας και από εκείνο το σημείο και μετά ήταν σε δικό του αγώνα. Ο Λεμπ χρειάστηκε 2 ώρες, 48 λεπτά, 25 δευτερόλεπτα και 7 δέκατα για να καλύψει τις 19 ειδικές διαδρομές που αποτελούσαν το πρώτο ράλι της χρονιάς αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον ομόσταυλό του, Ντάνι Σόρντο με 1:29.7 διαφορά.

Ο Ισπανός απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι από τους καλύτερους οδηγούς του πρωταθλήματος στην άσφαλτο και η ομάδα του μπορεί να υπολογίζει σ’ αυτόν για τη φετινή χρονιά αφού από πέρυσι έχει δείξει ότι είναι βελτιωμένος και στο χώμα. Τρίτος ήταν ο διεκδικητής του τίτλου για την Ford, Μίκο Χίρβονεν, με τη διαφορά του από τον Λεμπ να ξεπερνάει τα δύο λεπτά δείχνοντας πως ο Φινλανδός θέλει πολύ δουλειά ακόμα στην άσφαλτο για να απειλήσει τον Γάλλο. Ωστόσο ο οδηγός της Ford αντιμετώπισε και κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητό του τη δεύτερη ημέρα που δεν τον άφησαν να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση. Τέταρτος ήταν ο Χένινγκ Σόλμπεργκ με ένα Ford της Stobart, ενώ στην πέμπτη και έκτη θέση ήταν οι Κρις Άτκισνον και Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισαν οι Μάθιου Ουίλσον με Ford και Καλίντ Αλ Κασίμι με το ίδιο αυτοκίνητο.

Αναλυτικά η γενική κατάταξη του Ράλι Ιρλανδίας:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ 2:48:25.7
2. Ντάνι Σόρντο +1:27.9
3. Μίκο Χιρβόνεν +2:07.8
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ +6:32.4
5. Κρις Άτκινσον +7:51.9
6. Σεμπαστιάν Οζιέ +10:44.0
7. Μάθιου Γουίλσον +11:23.8
8. Χαλίν Αλ Κασίμι +14:07.9

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen) 10 βαθμοί
2. Ντάνι Σόρντο (Citroen) 8
3. Μίκο Χιρβόνεν (Ford) 6
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Ford) 5
5. Κρις Άτκινσον (Citroen) 4
6. Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen) 3
7. Μάθιου Γουίλσον (Ford) 2
8. Χαλίν Αλ Κασίμι (Ford) 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Citroen 18 βαθμοί
2. Ford 8
. Stobart Ford 8
4. Citroen Junior Team 5

Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το ράλι Νορβηγίας που θα διεξαχθεί από τις 13 μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου.

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x