Νέα μοντέλα

Η επιστροφή του Renault Laguna

Εγραψα και χθες με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των τιμών του νέου Megane, το οποίο διατίθεται στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις, 5θυρο και 3θυρο coupe, ότι η νέα εποχή Renault στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από πολλές παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Τώρα στη γκάμα προστίθεται και η coupe έκδοση της 3ης γενιάς της Laguna που ομολογουμένως προκαλεί το μάτι. Το μοντέλο αρχικά παρουσιάστηκε στο διεθνή τύπο στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Οκτώβριο και αμέσως μετά άρχισαν οι πωλήσεις στην Ευρώπη.

Εγραψα και χθες με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των τιμών του νέου Megane, το οποίο διατίθεται στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις, 5θυρο και 3θυρο coupe, ότι η νέα εποχή Renault στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από πολλές παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Τώρα στη γκάμα προστίθεται και η coupe έκδοση της 3ης γενιάς της Laguna που ομολογουμένως προκαλεί το μάτι. Το μοντέλο αρχικά παρουσιάστηκε στο διεθνή τύπο στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Οκτώβριο και αμέσως μετά άρχισαν οι πωλήσεις στην Ευρώπη.

Ωστόσο λόγω των συνθηκών στην οικονομία, τον περιορισμό λειτουργίας των εργοστασίων και της ροής εξαγωγών, η Laguna coupe τώρα ήρθε στην Ελλάδα με τιμές θα μπορούσα να πω ελκυστικές. Αναφορικά με τις διαστάσεις, βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας της έχοντας 4,64 μ. μήκος και 1,81 μ. πλάτος. Πολλή καλή δουλειά έγινε στη σχεδίαση του αυτοκινήτου με έμφαση στον τομέα της αεροδυναμικής αλλά και το βάρος. Το αμάξωμα ζυγίζει 1.428 κιλά (έκδοση βενζίνης 205 hp) και σε συνδυασμό με τις λείες γραμμές χαρίζουν τέτοιο αεροδυναμικό συντελεστή που επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 0,2 λίτρα με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, περιορίζοντας παράλληλα τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 1 γρ./χλμ.

Πρέπει να συνηθίζουμε στην ιδέα όχι μόνο του πόσο κοστίζει το αυτοκίνητο ή τις επιδόσεις που έχει αλλά και στο πόσο καταναλώνει και τι ρύπους εκπέμπει. Το καμπανάκι στο περιβάλλον έχει χτυπήσει προ πολλού. Σχεδιαστικά το πίσω μέρος κατά την εκτίμησή μου είναι πολύ όμορφο και παραπέμπει σε σπορ μοντέλα, όπως για παράδειγμα η Aston Martin. Το στένεμα των γραμμών στην πόρτα των αποσκευών είναι άλλο πράγμα αισθητικά και θαυμάσια τα μακρόστενα φωτιστικά τεχνολογίας LED που εκτείνονται μέχρι τα φτερά.

Ο διαχύτης αέρα χαμηλά και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης εκατέρωθεν συμπληρώνουν ένα εξαιρετικό πίσω μέρος. Στην καμπίνα διακρίνουμε επίπεδη κονσόλα που περιλαμβάνει τον πολυλειτουργικό διακόπτη για το σύστημα ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και πληροφοριών. Μαλακά πλαστικά και μπάκετ καθίσματα συνθέτουν ένα καλόγουστο εσωτερικό. Η Laguna coupe εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης: 2.0 lt turbo - 170 hp στις 5.000 σ.α.λ. (ροπή 270 Nm στις 3.250 σ.α.λ.) και 2.0 lt turbo – 205 hp 5.000 σ.α.λ (ροπή 300 Nm στις 3.000 σ.α.λ.).

Εν συντομία…

Οι δύο βασικοί κινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων, ο πρώτος με αυτόματο και ο δεύτερος με χειροκίνητο. Επίσης, η GT έκδοση των 205 hp διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης. Με ταχύτητες κάτω από 60 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς για καλύτερες μανούβρες, ενώ πάνω από αυτή τη ταχύτητα στρίβουν προς την ίδια πλευρά για καλύτερη κατευθυντικότητα του οχήματος.

Σε εξοπλισμό στάνταρ υπάρχουν: 6 αερόσακοι, ABS, ESP για την ευστάθεια, κλιματισμός, ρυθμιστής ταχύτητας, υπολογιστής ταξιδιού, αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινο σαλόνι και όλα τα ηλεκτρικά σε ευκολίες με τιμή από 37.000 ευρώ στην έκδοση των 170 hp. Η GT κοστίζει 39.500 ευρώ με λίγο διαφορετικό εξοπλισμό.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x