Νέα μοντέλα

Βιταμίνη…C2

Μαζί με το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά του ανανεωμένου C4, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε κινητήρες (turbo), η Citroen παρουσίασε φρεσκαρισμένο και το C2. Οι αλλαγές που έγιναν είναι διακριτικές αλλά αρκετές ώστε να κρατήσουν «ζωηρό» το μοντέλο στην αγορά. Οι βελτιώσεις αφορούν την εξωτερική εμφάνιση, και ειδικά στο μπροστινό μέρος. Ο προφυλακτήρας είναι πιο δυναμικός, με νέα μάσκα στην οποία και το σήμα της εταιρείας, ο «λοχίας» είναι αλλαγμένος.

Μαζί με το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά του ανανεωμένου C4, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε κινητήρες (turbo), η Citroen παρουσίασε φρεσκαρισμένο και το C2. Οι αλλαγές που έγιναν είναι διακριτικές αλλά αρκετές ώστε να κρατήσουν «ζωηρό» το μοντέλο στην αγορά. Οι βελτιώσεις αφορούν την εξωτερική εμφάνιση, και ειδικά στο μπροστινό μέρος. Ο προφυλακτήρας είναι πιο δυναμικός, με νέα μάσκα στην οποία και το σήμα της εταιρείας, ο «λοχίας» είναι αλλαγμένος.

Η σχεδίαση της μάσκας εποτελεί συνέχεια της γραμμής του καπό, αναδεικνύοντας περισσότερο το σπορτίφ χαρακτήρα του μικρού μοντέλου και πλαισιώνεται ανάλογα την έκδοση με γυαλιστερή μαύρη ή χρωμιωμένη λωρίδα. Πέραν της εξωτερική ανανέωσης, ευεργετική φρεσκάρισμα υπέστη και η καμπίνα των επιβατών. Τοθετήθηκαν υλικά καλύτερης ποιότητας και νέες ταπετσαρίες, όπως επίσης και διακοσμητικά στο ταμπλό, το λεβιέ ταχυτήτων και τις πόρτες.

Οσον αφορά την πρακτικότητα, η Citroen διατηρεί την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό του 3θυρου μοντέλου με την απλή αναδίπλωση των μπροστινών καθισμάτων. Ανάλογα την έκδοση τα πίσω ανεξάρτητα και συρόμενα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν εύκολα κα να προσαρμόσουν το χώρο αποσκευών σύμφωνα με τις ανάγκες του χρήστη. Στο δε πορτμπαγκάζ, το διπλό άνοιγμα της πόρτας παρέχει ιδιαίτερη ευκολία για την τοποθέτηση των αντικειμένων. Κατά τα λοιπά, άλλες αλλαγές δεν παρατηρούνται.

Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου παραμένει ικανοποιητική, ενώ στον τομέα της ασφάλειας έχει αποσπάσει 4 αστέρια για την προστασία των ενήλικων επιβατών στις δοκιμές του οργανισμού EuroNCAP. Αναφορικά με τους κινητήρες βενζίνης, ισχύουν οι ήδη γνωστοί: 1.1 lt – 61 hp, 1.4 lt – 75 hp, 1.6 lt 16V – 110 hp και 1.6 lt 16V – 125 hp. Ολοι συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων με τους 1.4 lt και 1.6 lt να διατίθενται και με Sensodrive κιβώτιο, δηλαδή ημιαυτόματο.

Οσοι θελήσουν κινητήρα πετρελαίου, με παραγγελία μπορούν να έχουν ένα νέο HDi με 110 ίππους που διαθέτει και φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων. Είναι αποτελεσματικός και διακρίνεται για τη χαμηλή του κατανάλωση με 4,4 λίτρα στα 100 χλμ. μικτού κύκλου οδήγησης, όπως και για τους μειωμένους ρύπους. Οι τιμές του C2 ξεκινούν από τα 10.900 ευρώ στην έκδοση Trend.

Εν συντομία…

Το C2 διατίθεται και με μια ενδιαφέρουσα έκδοση με τον κινητήρα 1.6 lt 16V – 125 hp (με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων). Η VTS Pole Position περιλαμβάνει βασικό εξοπλισμό: 6 αερόσακους, ESP για την ευστάθεια, ABS με κατανομή πέδησης και υποβοήθηση φρεναρίσματος πανικού, ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, κλειδαριές), κλιματισμό, ράδιο-CD, μπάκετ καθίσματα, περιμετρικά σπόιλερ, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, εξάτμιση χρωμίου κ.α. Η τιμή ανέρχεται στα 14.750 ευρώ και κρίνεται ικανοποιητική σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς και των ανταγωνιστικών μοντέλων.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x